Урок 22. Поетична скринька. Наталя Забіла. Дощ іде Мета: учити учнів розуміти поетичні твори, виділяти головне, аналізувати; спонукати дітей до словесної творчості; виховувати любов до слова, бажання користуватися його красою та силою. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою Ба-ба-ба, ба-ба-баї — Он на березі верба! Бу-бу-бу, бу-бу-бу! — Доглядаємо вербу! Бі-бі-бі, бі-бі-бі! — Сидить голуб на вербі! Би-би-би, би-би-би! — Голуб полетів з верби! Бу-бу-бу, бу-бу-бу! — Я люблю свою вербу! 2. Розучування і промовляння скоромовки «дощиком» Ще дощ іде, періщить злива, Щенятко ВИМОКЛО, як ХЛЮЩ, А щиглик щебетун щасливий, Щебече, пурхнувши на кущ. Н. Забіла 3. Гра «Шифрувальники» кодмеленкрошикий кидлао апилтіжов исгулкаібджленийзе коолмо несяоклист (гуси)(бджілка)(листок) III. Перевірка домашнього завдання Гра «Обличчям до обличчя» Учні повертаються обличчям одне до одного і розповідають забавлянки. IV. Мотивація навчальної діяльності. — Відгадайте загадку. • Довго мене немає — все помирає, А як прийду — знов оживає. Коли падаю я з неба Люди кажуть: «Так і треба. Восени тоді вважай Буде добрий урожай!» (Дощ) — Хто з вас любить дощ? Чому? Розкажіть. — Сьогодні ми ознайомимося з віршем Наталі Забіли «Дощ іде». V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання вірша наталі забіли «Дощ іде» 1.Виразне читання вірша вчителем — Який настрій твору? (Сумний, журливий, радісний, веселий, піднесений) Клас 2.Словникова робота Краще дощику буйніше найкраща сховалося стукотять шепочуть хвилюються сумна погана чудова золотий — Які спільні звуки в словах першого стовпчика? {[шч]) Якою літерою вони позначені? — Поставте питання до слів другого та третього стовпчиків. Фізкультхвилинка 3. Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями — Чи змінюється настрій упродовж вірша? — З яким настроєм читаємо першу строфу? {Сумно, журливо) — Другу строфу? {Весело, радісно) — Третю строфу? {Радісно, піднесено) 4. Читання вірша учнями за строфами — Зверніть увагу на виділені слова. Чий настрій передає кожне з них? Сумна, погана, зітхає. {Маринка) Зраділо, чудова. {Квіти і трави) Хороша, найкраща. {Сходи) — Чому Маринці сумно, а рослинам — радісно? 5. Гра «Буксир» Пара з «сильнішого» і «слабшого» учня. «Сильніший» учень веде у читанні, а «слабший» намагається досягнути темпу читання «сильнішого» учня. 6. Гра «Чи є таке речення у вірші?» Учитель читає речення, учні відповідають, знайшовши речення в тексті. ■ Сьогодні за хмари Зайшло сонце. {Ні, сховалося.) • Ми хочемо пити, Щоб краще рости, Свіжіш зеленіти, Буйніше цвісти! {Так) • І в полі зеленім Хвилюються сходи: — Чудова погода! {Ні, хороша.) 7. Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб поглянути на глядачів. 8. Робота за ілюстрацією — Розгляньте ілюстрації до вірша. Знайдіть рядки, що проілюстрував ху- дожник. VI. Підсумок уроку — З яким віршем ознайомилися на сьогоднішньому уроці? — Хто є автором цього вірша? VII. Домашнє завдання Читати виразно вірш. | |
| |
Переглядів: 3559 | |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила» |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Всього коментарів: 0 | |