Урок 6. Урок позакласного читання. добридень, школо! Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань. 1. Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі» 2. Виразне читання вірша вчителем .Ось і школа. Квіти, квітиЗагойдалися вгорі. Ті, що звались просто діти, Нині звуться школярі. — Школа, — вчителька сказала, — Це не просто гарний дім І не просто класи, зали — Треба знати нам усім. В школі всіх наук джерела Дбало зібрані людьми. За віки міста і села Школа вивела з пітьми. Усього багато в школі Є цікавого для вас. А тепер ідіть поволі, Любі діти, в другий клас. П. Воронько — Про що йтиметься на уроці? 3. Робота в групах Складання усної розповіді «Що тобі найбільше подобається в школі». III. Обговорення прочитаного твору. Оповідання А. Коваль «Здрастуй, школо!» 1. Бесіда за прочитаним — Який вік нашої школи? — Як давні греки називали школу? — Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції? — Коли школа прийшла на наші слов’янські землі? 2. Гра «Продовж речення» • Спочатку хлопчики ходили до школи. • Завершувалося навчання в спеціальній школі • Дорогою до нас школа побувала у Стародавньому Римі. 3. Гра «Упізнай твір» Вірші: «До школи» Р. Росяника, «У школу» Л. Храпливої, «Головна професія» А. Костецького. Наука дасть нам силу Дістатись до мети, А Україні милій В потребі помогти. — Хто автор цього вірша? Вчить пташка мати Своїх пташат Вгору здійматись, В хмари злітать. — З якого вірша слова? Учитель, лікар чи геолог, Письменник, слюсар чи кресляр — Всі називають головною. — Якими словами продовжується вірш? Фізкультхвилинка IV. Колективне читання й обговорення казки в. сухомлинського «Лисенятко-першокласник» 1. Самостійне читання казки учнями — Що вирішило лисенятко? — Яку відповідь дала мама? 2. Читання казки учнями «ланцюжком» 3. Тестування 1) Куди ходило лисенятко? а) У ліс; б) в садок; в) у школу. 2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи? а) Болів живіт; б)боліла голова; в) болів зуб. 3) Що вирішила мама? а) Вирвати зуб; б) пожаліла і залишила вдома; в) завела в школу. 4) Як повелося лисенятко? а) Утекло; б) злякалось і вирішило йти до школи; в) погодилося вирвати зуб. V. Підсумок уроку — Що сподобалося на уроці? — Що дає вам школа? VI. Домашнє завдання — Наступний урок позакласного читання проведемо за темою «Осінь щедра, осінь золотава». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. | |
| |
Переглядів: 2192 | |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Тварини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |