💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. добридень, школо!

Урок 6. Урок позакласного читання. добридень, школо!

Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань.

1. Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі»

2. Виразне читання вірша вчителем

.Ось і школа. Квіти, квітиЗагойдалися вгорі.

Ті, що звались просто діти,

Нині звуться школярі.

— Школа, — вчителька сказала, —

Це не просто гарний дім І не просто класи, зали —

Треба знати нам усім.

В школі всіх наук джерела

Дбало зібрані людьми.

За віки міста і села

Школа вивела з пітьми.

Усього багато в школі

Є цікавого для вас.

А тепер ідіть поволі,

Любі діти, в другий клас.

П. Воронько

— Про що йтиметься на уроці?

3. Робота в групах

Складання усної розповіді «Що тобі найбільше подобається в школі».

III. Обговорення прочитаного твору. Оповідання А. Коваль «Здрастуй, школо!»

1. Бесіда за прочитаним

— Який вік нашої школи?

— Як давні греки називали школу?

— Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції?

— Коли школа прийшла на наші слов’янські землі?

2. Гра «Продовж речення»

 • Спочатку хлопчики ходили до школи.

 • Завершувалося навчання в спеціальній школі

 • Дорогою до нас школа побувала у Стародавньому Римі.

3. Гра «Упізнай твір»

Вірші: «До школи» Р. Росяника, «У школу» Л. Храпливої, «Головна професія» А. Костецького.

Наука дасть нам силу

Дістатись до мети,

А Україні милій

В потребі помогти.

— Хто автор цього вірша?

Вчить пташка мати Своїх пташат Вгору здійматись,

В хмари злітать.

— З якого вірша слова?

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр —

Всі називають головною.

— Якими словами продовжується вірш?

Фізкультхвилинка

IV. Колективне читання й обговорення казки в. сухомлинського «Лисенятко-першокласник»

1. Самостійне читання казки учнями

— Що вирішило лисенятко?

— Яку відповідь дала мама?

2. Читання казки учнями «ланцюжком»

3. Тестування

 1) Куди ходило лисенятко?

а) У ліс;

б) в садок;

в) у школу.

 2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи?

а) Болів живіт;

б)боліла голова;

в) болів зуб.

 3) Що вирішила мама?

а) Вирвати зуб;

б) пожаліла і залишила вдома;

в) завела в школу.

 4) Як повелося лисенятко?

а) Утекло;

б) злякалось і вирішило йти до школи;

в) погодилося вирвати зуб.

V. Підсумок уроку

— Що сподобалося на уроці?

— Що дає вам школа?

VI. Домашнє завдання

— Наступний урок позакласного читання проведемо за темою «Осінь щедра, осінь золотава». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2192 | Рейтинг: 0.0/0
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки»
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
Аплікація з паперу «курчатко»
Тварини рідного краю
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]