Показано матеріалів: 61-70
Мета. Ознайомити учнів зі знаком «апостроф», навчити їх читати слова з апострофом, виробити первинні уміння встановлювати звуко-буквений склад у таких словах; розвивати пізнавальну активність школярів, спостережливість; виховувати любов до родини. Обладнання. Предметні малюнки (пір’їна, в’юн, цифри 5 і 9; зображення коми, крапки, апострофа), таблиця для розчитування зі словами з апострофом, відеорозик з фізхвилинкою, індивідуальні картки. |
Мета: ознайомити учнів з оповіданням Віри Артамоново; допомогти зрозуміти особливості персонажів: вони вигадливі, турботливі, добрі; вчити давати оцінку їхнім вчинкам; удосконалювати навички виразного, правильного, свідомого читання; розвивати зв’язне мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до живої природи. Обладнання: Предметні малюнки, смайлики, картки зі словами для словникової роботи, скоромовками,. Тип уроку. Читання оповідання. |
Тип уроку: урок відкриття нових знань Основні цілі уроку: а) діяльнісні: сформувати уявлення про число та цифру 7; закріплювати знання складу числа 6; повторити послідовність чисел в межах 10; формувати обчислювальні навички в межах 7; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, дрібну моторику, мовлення, увагу, пам’ять; виховувати старанність та охайність під час письма, інтерес до уроків математики, вміння працювати в колективі. б) навчальні: вивчити написання цифри 7, склад числа 7. |
Мета: розвивати у дітей мовлення, пам'ять, кмітливість і старанність, уміння розгадувати ребуси, загадки; виховувати почуття згуртованості, колективізму. |
Практичні задачі: ознайомити учнів з лексичними одиницями з теми «На фермі» і навчити їх використовувати у мовленні; вчити учнів утворювати множину іменників. |
Мета: навчальна: продовжувати закріплювати знання учнів про живопис і один із його жанрів — натюрморт; навчати малювати в жанрі натюрморту; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природні форми; виховна: виховувати в учнів уважність; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості. Тип: комбінований урок. Методи і засоби роботи: евристична бесіда; практична робота на базі засвоєного матеріалу. Коментар Натюрморт — французьке слово nature morte, яке буквально означає «мертва природа». У натюрмортах зображують не тільки неістот, але й фрукти, квіти, рибу чи дичину. |
Мета: ознайомити учнів з історією одомашнення тварин, розширити знання про свійських тварин та іх значення для людини,розвивати спостережливість,логічне мислення , пам'ять ,виховувати дбайливе ставлення до тварин. |
Мета. Довести дітям, що вогонь може бути корисним і небезпечним. Продовжити формувати уявлення про причини виникнення пожеж в побуті та їх наслідки. Вчити викликати пожежно-рятувальну службу, правила пожежної безпеки. Формувати здоров’язбережувальну, комунікативну, соціальну компетентності, сприяти ціннісному ставленню школярів до життя і здоров’я. Розвивати навички самостійної роботи, вміння застосовувати знання на практиці. Виховувати повагу до професії пожежного, бажання дотримуватись правил пожежної безпеки, берегти і зміцнювати своє здоров’я. |
Позначення на контурній карті назв географічних обʼєктів Євразії. Мета: навчальна - сформувати знання про географічне положення материка Євразія; виявити і проаналі зувати особливості географічного положення Євразії; проаналізувати особливості берегової лінії материка; розвивальна - поглибити навички роботи учнів із фізичною картою; удосконалити практичні вміння визначати географічні координати точок земної поверхні; виховна - виховувати бережливе ставлення до природи Землі. |
Тема. Йоганн Вольфганг Гете. «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі Мета: здійснити текстуальний аналіз вірша Йоганна Вольфганга Гете «Нічна пісня мандрівника», закцентувати увагу п'ятикласників на особливостях взаємозв'язків між описом природи та станом людської душі; вчити п'ятикласників виразно читати віршований твір, аналізувати його художні світи, характеризувати засоби художнього зображення природи у поєднанні зі смислом твору; розвивати вміння відчувати та визначати настрій вірша та стан ліричного героя, порівнювати віршовані та музичні пейзажі; поглибити знання учнів про художні світи літератури - світ людини та світ природи, світ реальний та світ літератури; працювати над поглибленням літературознавчих понять тема твору, головна думка, настрій, провідний мотив, лірика, пейзаж, епітет. |