Показано матеріалів: 81-90
Тема. Виразне читання віршованих творів. Вступ до поеми О.Пушкіна «руслан і людмила» Мета: дати поняття про специфіку віршованої мови, ритм та риму на матеріалі вступу до поеми О. Пушкіна "Руслан і Людмила"; удосконалювати навички текстуального аналізу за допомогою введення елементів порівняння оригіналу і перекладу; розвивати навички виразного читання віршованих творів: розстановку пауз, логічних наголосів, дотримання темпу і тембру читання; розвивати пам'ять, увагу, вміння оцінювати власну виразність читання та читання товаришів. |
Тема. Брати Грімм. Значення їх діяльності у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казці братів грімм «пані метелиця» Мета: розкрити зміст і головну думку казки; зацікавити творчою спадщиною братів Грімм; удосконалювати навички виразного, вдумливого читання, переказу фольклорних творів; розвивати усне мовлення школярів; виховувати працелюбність та доброту, шанобливе ставлення до культури інших народів. |
Тема. Контрольна робота з теми «У колі добрих друзів» Мета: перевірити рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу |
Тема. Туве Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору, втілені в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. Мета: навчити учнів характеризувати героїв казки, аналізувати їх вчинки; виховувати розуміння ролі сім’ї та дружби в житті людини. |
Тема: Індійська народна казка "фарбований шакал". Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки Мета: завершити цілісний аналіз індійської народної казки "Фарбований шакал", з'ясувати її філософський сенс, розкрити причини популярності казкового сюжету про фарбованого лиса (шакала) у різних народів світу; здійснити аналіз образу шакала як втілення облуди, брехні, відступництва від свого роду; поглибити розуміння сутності й призначення казкової алегорії |
Тема. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Літературне свято «Землю прикрашає казка». Презентація проекту «Бал літературних героїв» Мета: розвивати творчості здібності учнів, виховувати естетичні смаки, відкривати учням цікавий і повчальний світ світової літератури. |
Тема. О.С.Пушкін. Вступ до поеми «руслан і людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів у казках О.Пушкіна Мета: розпочати знайомство з творчим доробком видатного російського поета Олександра Сергійовича Пушкіна; показати вплив усної народної казки на творчість О. С. Пушкіна; розвивати учнівське мислення, творчу уяву, навички виразного читання; виховувати повагу до духовних скарбів людства. |
Тема. Арабська народна казка "синдбад-мореплавець" (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності. Втілення в образі синдбада-мореплавця віри в перемогу людини над обставинами Мета: ознайомити учнів зі збіркою арабських на-родних казок "Тисяча й одна ніч" у цілому та циклом ка-зок "Синдбад-Мореплавець", що входить до цієї збірки; показати особливості збірки, в якій казки об'єднані завдяки оповідачці Шахразаді; розкрити специфіку сюжетотворення казок "Тисяча й однієї ночі"; дати загальну уяву про подорожі Синдбада та детально проаналізувати історію його третьої мандрівки; розвивати учнівське вміння цілісно сприймати твір та детально досліджувати ключові моменти та епізоди; вчити п'ятикласників повільному вдумливому прочитанню й осмисленню текстів. |
Тема. Туве Янсон. «Капелюх Чарівника» Мета: відкривати учням цікавий і повчальний світ світової літератури; виховувати інтерес до творчості Туве Янсон; розвивати артистичні здібності учнів; розвивати навички готувати повідомлення краєзнавчого характеру, уявляти почуте. |
Тема. Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок Мета: ознайомити з поняттям казки як жанру фольклору, різновидами казок, їх виконанням та особливостями; розвивати інтерес до читання казок, зв’язне мовлення учнів, уміння обґрунтовувати свої твердження; виховувати прагнення до пізнання, самовдосконалення. |