Тема. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Літературне свято «Землю прикрашає казка». Презентація проекту «Бал літературних героїв» Мета: розвивати творчості здібності учнів, виховувати естетичні смаки, відкривати учням цікавий і повчальний світ світової літератури. Обладнання: диски із записами пісень, слів героїв, плакати із словами
Землю прикрашає казка – блискуче, найкраще в світі золото, те золото, що блищить вогником у дитячих оченятах, дзвенить сміхом з дитячих вуст і вуст їх батьків Г. К. Андерсен Увесь світ - театр. А люди в ньому – актори В. Шекспір
Сценарій свята
1-й учень Добрий день, шановні друзі! Школярі і вчителі! Ми вас раді тут вітати Наш успіх вам до землі!
2-й учень У нас сьогодні в школі свято Ви прийшли всі залюбки А тому ми всіх вітаємо Всіх вітаємо від душі.
3-й учень Казку любимо ми всі: І дорослі і малі, Хто казок багато знає, Все на світі подолає. 4-й учень А тепер давайте з вами Помандруємо стежками А стежки ті непрості, Ті доріжки чарівні.
5-й учень Заведуть вони нас вмить В світ казковий, в світ чудес (Звучить пісня «Маленькая страна») Сьогодні ми з вами, друзі, згадаємо відомих нам з раннього дитинства казкових персонажів, які прийшли на наше свято. Запрошуємо всіх гостей – казкових героїв. А ви постарайтесь впізнати їх по тих характеристиках, які вони запропонують вам. (Всі учасники заходять під музику; виходять на сцену). А ось і перший герой нашого свята. Надаємо йому слово. (Звучить пісня «У чудовий світ казковий»)
Виходить кіт у чоботях Я герой одної казки Меткий і розумний Господаря із бідності Вивів я у «люди» Тепер він не злидар Багатий став враз Господар мій, друзі, - Маркіз Карабас З якої я казки? Під музику виходить Дюймовочка Дівчинка маленька – героїня казки Відгадайте, хто я. Думайте, будь ласка. В квіточці я спала. Вмивалась росою. Тож мене назвали. Красою чарівною Звідки я? З якої казки? Не радійте літу Бо зів’януть квіти Ковдрою із снігу Вкрию все навкруг Подивіться краще в мої очі, діти Стане серце з криги Й не потрібний друг! З якої я казки, хто її автор?
Моє ім’я - «маленьке жабеня» Дістав я в теплім вовчім лігві Бо джунглі дикі – то моя сім’я Каа, Балу, Багіра, А ще я переміг і тигра З якого я твору, і хто автор книги?
Як добре мати мені на пузі кнопки І пропелер невеличкий на спині Я вихований, чемний, Красивий і розумний Товстенький чоловічок Ви вірите мені? Я у самім розквіті сил . (їсть ложкою із банки варення)
Привіт! Я – Пеппі! А ви хто? Школярі? Співчуваю вам ! Ви мусите вчити табличку множення. Бідні ви бідні! Я теж була один день у школі, мені зовсім не сподобалося там. Учителі нічого не знають і тому запитують про все учнів. І взагалі дорослі поводяться неправильно : сплять головою на подушці. А на подушку, що треба класти? Правильно, ноги! Їсти треба тільки шоколад, цукерки, тістечка, морозиво. З якої я казки? Хто автор?
Привіт, ви Вовка не бачили? От вредний, знову втік! Вже кілька днів я за ним полюю! Знайти не можу. Зовсім відбився від рук: по господарству не допомагає, город не стереже: зайці всю капусту з’їли. Проситься в ліс відпочити. Ну як знайду його, ледаща, десь під кущем , бідний буде у мене! Я справді Червона Шапочка, але минув той час, коли я носила пиріжок і горщичок масла. І лісом ходжу спокійно: газовий балончик маю, прийоми карате знаю. Ось тому вовк і втікає від мене. Ну, постривай, попадешся мені! З якої я казки? Хто автор?
Мачуха і сестри поїхали на бал. Кілька ночей я шила їм святкове вбрання. Я знаю, мені ніколи не потрапити до королівського палацу, а так хочеться! Я б танцювала краще за всіх! Але в мене немає, ні бальної сукенки, ні черевичків. Зате я маю цілу ніч роботи: і прибрати, і всі крупи перебрати, і троянди пересадити, і їсти наварити, і посуд перемити… Бо я ж Попелюшка. І все моє життя біля попелу! З якої я казки? Хто автор?
(Біля дзеркала з м’якими іграшками сидить Аліса та Кролик) Учень: У світ фантастики варто поринути з Алісою. Що відбувається там, по той бік дзеркала, знає саме вона. Адже, на відміну від нас, ця дівчинка в Задзеркаллі вже побувала.
Конкурс «Де заховався літературний герой?»
Сенкан
Чарлі
Том Сойєр
Поліанна
Читання в оригіналі і перекладі Гете і Гейне. Вірш Гете «Нічна пісня подорожнього». Вірш Гейне «Задзвени із глибини». Вірші звучать на фоні музики Баха. Інсценіровка казки О.С.Пушкіна «Казка про мертву царівну і про сімох богатирів». Підсумок
Запитання:
Завершення
Всі герої співають пісню
Ми зустрілися в казці, Щоб у радісну мить Зрозуміть, як прекрасно У світі білому жить Хай минає дитинство У маєві літ Не забудеться казки Лагідний світ
Книги дружать з дітворою. Полюби їх у житті. І улюблені герої Будуть друзями в житті | |
| |
Переглядів: 999 | |
Народні традиції і здоров'я |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
Всього коментарів: 0 | |