Всього матеріалів в каталозі: 5069
Показано матеріалів: 31-40
Показано матеріалів: 31-40
Мета проекту: *ознайомити учнів з поняттями « довголіття», « здоровий спосіб життя» *вивчити дану проблему, розширити і поглибити власні знання. *розвивати вмінні і навички виконання проектної діяльності *дослідити: хто такі довгожителі і де їх найбільше? * ким були українські довгожителі і їх рецептами довголіття: фактори, від яких залежить довголіття Основні методи дослідження: пошук і систематизація матеріалу за темою. Джерела: енциклопедія, довідники, Інтернет, журнали. Очікувані результати: зацікавлення учнів проектною діяльністю; набуття дітьми навичок дослідницької роботи; розвиток пізнавальних інтересів школярів. Висновки дослідження : інформаційний матеріал у вигляді презентацій « Як стати довгожителем?», « Жити довго?», «Цікаві факти про старіння. Рецепти молодості» Тривалість: один місяць |
|
Мета. Ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття «заповідник», «заказник», «національний парк». Поглибити і розширити знання дітей про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони природного середовища; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати. Виховувати бережне ставлення до природи та почуття патріотизму. |
Мета. Вчити учнів розрізняти поняття “ім’я”, “по батькові”, “прізвище”, писати з великої букви імена, по батькові, прізвища людей; дослідити, як утворюються прізвища , по батькові та імена,закріпити навички правильного письма слів, правопис яких потрібно запам’ятати; розвивати мовлення учнів, образне мислення; виховувати бережне відношення до природи. |
Мета. Розширити уявлення учнів про причини виникнення пожежі; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки; вчити передбачати наслідки своїх дій; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома під час відсутності батьків; виховувати бережне ставлення до свого життя та життя оточуючих. |
Мета: озброїти учнів знаннями і практичними уміннями щодо осінніх змін в житті комах і риб; показати взаємозв’язки у системі “нежива природа-жива природа”; продовжити формування вмінь аналізувати, порівнювати і виділяти істотні ознаки тварин, розвивати творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки; виховувати в учнів любов до природи, оточуючого середовища; формувати екологічне мислення; почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці. |
Мета: продовжувати закріплювати знання про значення тварин для людини; сприяти формуванню уявлень учнів про тварин «живого куточка» та правил догляду за ними; засвоїти норми етичного, морального ставлення людини до природи; розвивати практичні уміння і навички спостереження, і догляду за життям тварин в «живому куточку» природи та вдома; виховувати відповідальність за тих тварин життя, яких залежить від уваги і догляду за ними з боку людини. |
Тема. Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах Мета: показати роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах, формувати вміння використовувати прислівники, визначати їх роль; продовжити формування мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; розвивати фонетичний та інтонаційний слух, творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, писемне мовлення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки; виховувати в учнів любов до рідної мови, почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; бажання до вивчення мов, які вивчаємо; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці. |
Тема: «Гендерні стереотипи та їх вплив на формування особистості випускника молодшої школи» Мета: - привернути увагу учнів, до проблем гендерної рівності; - сприяти створенню збалансованих умов для правильного самовизначення молодших школярів у суспільстві, грамотного побудування стосунків та вироблення адекватних моделей поведінки з урахуванням принципів гендерної рівності; – ознайомлення дітей з інституційними цінностями, нормами і правилами між статевого спілкування; – формування тілесної ідентичності, з якою, тісно пов’язаний психосоматичний потенціал; – розкриття особливостей жіночої і чоловічої психології, а також відмінностей поведінки представників різної статі; – формування у випускників молодшої школи правильного уявлення про взаємини статей, засновані на системі загальнолюдських і національних моральних цінностей. Час: 45 хв. |
Мета: Дати нові й розширити одержані раніше поняття про Україну — Батьківщину кожного із нас, як місце на землі, де народилась і виросла людина. Розвива¬ти у дітей почуття любові до рідної землі, вдячність за все, що дає кожному рідний край. Виховувати почуття патріо¬тизму, бажання захищати рідну землю і примножувати її багатства; розширювати і поглиблювати поняття громадянськості; розвивати прагнення бути свідомим громадянином і патріотом України; виховувати любов до рідного краю, його традицій і обрядів. |