Мета. Формувати уявлення про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про перетворення води з одного стану в інший та кругообіг її у природі; розвивати навички дослідницької діяльності, спостережливість, уміння робити висновки; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. Обладнання: приладдя для проведення дослідів (штатив, склянка з водою, скляна пластинка, пальник, сніг та лід у термосі); ілюстрація «Кругообіг води у природі»;підручник; комп’ютер, проектор, інтерактивна дошка. |
«Охорона тварин. Червона книга» Учасники проекту: учні 3 класу Мета та завдання проекту: навчати дітей залучатися до пошукової діяльності, працювати з енциклопедіями, довідниками, спеціальною літературою, дати уявлення про Червону книгу України, місце в ній тварин, необхідність їх охороняти; ознайомити з пам’ятниками тваринам, розказати про за слуги деяких тварин, їхню хоробрість для людства; розвивати пізнавальний інтерес, зв’язне мовлення, вміння висувати гіпотези, робити аргументовані висновки; виховувати відповідальне ставлення до збереження природи, прагнення брати участь у природоохоронній діяльності. |
Мета. Розвивати здоровий спосіб життя,його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я. |
Мета. Ознайомити учнів з поняттям «права людини», розкрити їх зміст. Розвивати зв`язне мовлення, мислення через вміння аналізувати ситуації, висловлювати власну думку, доводити чи спростовувати твердження. Виховувати людські чесноти і сприяти подоланню труднощів. |
Мета: продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим відрізком. Закріплювати усний рахунок та геометричний матеріал. Розвивати обчислювальні навички, мову, пам’ять, мислення. Виховувати увагу, спостережливість, бережливе ставлення до природи та бажання вчитися. |
|
|
Мета: полегшити молодим педагогам процес згуртування батьків, створити позитивну атмосферу у дорослому батьківському колективі |
Мета. Розкрити поняття «мовлення», як впливає мовлення на успішність, показати як в домашніх умовах розвивати мовленнєвий апарат. На прикладах власних дітей донести, що висловлювання власних думок першокласників – запорука успішного навчання. Обладнання: картки із завданнями для батьків, пам’ятки-поради батькам. |
Мета: Удосконалювати навички швидкого, правильного, виразного та свідомого читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті; розширювати уявлення учнів про тварин; розвивати індивідуальні здібності кожного учня, пам'ять, мовлення , творчу уяву, вміння працювати, складати план до прочитаного оповідання; виховувати почуття щирості, доброти, бережливе ставлення до природи. Обладнання: набір кольорових букв, портрет В. Сухомлинського, збірки творів письменника, план подорожі, малюнки тварин, таблиці слів, набір карток - складів, музичний запис. |