«Родина – амфора любові і добра»
Шановні колеги! Цьогорічні зміни щодо роботи в початковій школі розраховані на перспективу. Але не можна не погодитись тим, що викладено в додатку листа МОНУ від 17 серпня 2017р. «Перехід початкової освіти на якісно новий рівень , можливий лише за умови конструктивної взаємодії школи й родини на засадах партнерства….» Психологи стверджують, що перш ніж коригувати поведінку дитини слід добре розібратися у родинних відносинах. Саме тому хочу запропонувати до вашої уваги «Майстер-клас» проведення батьківських зборів на тему «Родина – амфора любові і добра» 2. «Мозковий штурм» - Які думки у вас виникли з приводу цієї теми? - Ви отримали запрошення на сьогоднішні батьківські збори. Займіть місця відповідно до кольору запрошення. 3. Невербальна гра «Музичний ансамбль» - Шановні батьки. У скриньці є предмети, які можуть видавати певні звуки. Прошу вас за допомогою цих предметів створити музичну композицію. - пропоную діяти за алгоритмом: 1. Вибрати диригента; 2. Обрати композицію; 3.Поділити інструменти; 4.Провести репетицію; 5. Показати виступ. (батьки у групах вибирають самостійно мелодію та проводять «репетицію») - Отже, ви показали, що у вас згуртована, дружня команда. Тема сьогоднішніх батьківських зборів «Родина – амфора любові і добра» Амфора – посудина дуже крихка. Малесеньке коливання може пошкодити її. Так як і внутрішній світ нашої дитини. Кожна наша дія, слово, вчинок наповнює цю посудину. А зараз попрацюємо в групах 1. Прочитайте текст та визначте головне у ньому. Внутрішній світ дитини необмежено великий і на його розвиток великий вплив має те, на скільки ми вміємо постійно підтримувати почуття самооцінки дитини, тобто наповнювати «Амфору» її душі любов’ю. Дитині потрібно, щоб її любили, визнавали, поважали, щоб вона могла себе реалізувати, розвивати свої здібності, самовдосконалюватись. Дитина народжується як «Амфора», яку необхідно заповнити любов’ю. Перші краплинки любові, дитина отримує від сім’ї – через поцілунки, обійми, ігри, прогулянки, казки. Якщо «Амфору» дитини не наповнити любов’ю, то вона заповниться « не – любов’ю»: ненавистю, гнівом, агресією, страхом. Якщо ці почуття переповнюють «Амфору» то вони виплескуються назовні у вигляді аморальних вчинків та поведінки. Сама дитина не може наповнити свою чашу, тому це повинні зробити люди, які люблять дитину – це батьки, дідусі, бабусі, вчителі. Шановні батьки, тож наповнюймо «Амфору» щедрістю, чуйністю, чесністю, толерантністю, терпимістю, справедливістю, порядністю, людяністю. Наскільки вдається вам заповнити свою найріднішу «амфору» і чим саме Пропоную заповнити анкету, щоб переконатись, чи все робите правильно. 2. Назвати головне прочитаного по черзі 3. Напишіть дії, (на столах аплікація амфори) які можуть наповнювати амфору одну – любов’ю, а іншу «не любов’ю» - Зверніть увагу дві групи, абсолютно різні люди думають однаково. - Ми добре розуміємо, які дії приводять до негативних наслідків, а що створює позитивний фон. - Наслідки можуть бути такими (Негативні фото) (позитивні фото) - Пам’ятайте – що дитина дзеркало життя своїх батьків. Зробіть все, щоб дитинство і майбутнє наших дітей було прекрасним. Не забувайте, що тільки «покращуючи» себе можна допомогти дитині. Вдосконалюйтеся разом з дітьми, використовуйте шанс наданий життям. - Проаналізуймо власні родинні стосунки. Прошу швиденько не роздумуючи дати відповіді на питання анкет. - А тепер послухайте, що говорять діти. (відео зняте заздалегідь) Чи бажаєте побачити це відео - Мабуть, нам слід частіше згадувати про те , що чекає дитина від наших стосунків. А нагадування про це нехай будуть ці амфори наповнені любов’ю та щастям. Бажаю успіхів. | |
| |
Переглядів: 2092 | |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Всього коментарів: 0 | |