Конкурс "Веселкові перегони"
Дідук Людмила Тимофіївна вчитель-методист початкових класів Мокрокалигірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Катеринопільського району Черкаської області Позакласний захід ВЕСЕЛКОВІ ПЕРЕГОНИ Для учнів 1- 2 класів У програмі: Конкурс 1. Представлення команд Конкурс 2. Кросворд Конкурс 3. Повітряні малюнки Конкурс 4 . Фігурні конструювання Конкурс 5 Малюємо музику Конкурс 6. Веселковий Конкурс 7. Композиція «Натюрморт» Вчитель. Добрий день і в добрий час Рада бачити всіх вас. У настрої бадьорім В нашій рідній школі. Хочу всіх вас привітати, Щастя-долі побажати І щоб все було гаразд Добрим людям в добрий час. А тепер зручніше сідайте Та за нас уболівайте, Бо ж змагається у нас Любителів мистецтва клас. Дві команди йде на сцену «Веселкові олівці» Й «Чарівна палітра» Малювати люблять діти Будемо за них боліти. І так, у нашій Мистецькій країні сьогодні відбудуться «Веселкові перегони». Я запрошую на сцену ведучих які будуть розпорядниками перегонів. Ведучий І. Всім доброго і сонячного дня! Ведучий ІІ. Та позитивних емоцій від сьогоднішнього дня. А командам отримати максимум задоволення від конкурсів, перевірити та збагатити свої знання з галузі мистецтва. Ведучий І. Тож запрошуємо до зали команди «Веселкові олівці» та «Чарівну палітру». Ведучий ІІ. А оцінювати дії команд буде журі в складі: _____________________________________________________________ Ведучий І. Щоб краще ми познайомилися з командами першим конкурсом у перегонах пройде конкурс «Представлення команд». Кожна команда підготувала для глядачів розповідь про олівці та фарби та колективний малюнок, які і представлять на розсуд глядачів і журі. Просимо капітанів представити свої команди. Конкурс 1. Представлення команд Капітан: Вас вітає команда «Веселкові олівці» Представлення команди. Малювати вміють гарно Веселкові олівці. Штрих уліво, штрих управо Ось такі ми молодці. У країні Веселковій Розгулялись олівці. На галявині казковій Всілись зручно на стільці. Узяли альбоми чисті Й стали дружно малювать. Тут – калина у намисті, П’ять зелених жабенят Виглядають із ставка, Щоб спіймать собі жучка. Чапля в воду задивилась – Карася жде на обід. Ще з учора не росилась – Шию зводить аж до ніг. Розгулялись олівці Різнобарвні молодці. Малювали, штрихували, Кольоровий слід лишали. Як торкались папірця – Змалювались до кінця. А коричневий невдаха Гори сильно штрихував, Що аж носика, бідняга, З пересердя поламав. Справу зроблено. Тепер можна й відпочити Кольорові носики Варто підточити. Ну, а вам для милування Картину подаруємо З колективним підписом:. «Мистецтво ми шануємо!» Ведучий І. А тепер надаємо слово команді «Чарівна палітра» Представлення команди Капітан: Вас вітає команда «Чарівна палітра» Девіз команди: «Чарівна палітра» вас вітає Веселковості в житті бажає. Навіть якщо сумно часом стане Вам палітра настрою добавить У палаці Пензлика, котрий уже раз, Чарівна палітра видала указ: Жителям держави - фарбам чарівним Працювати вправно і без вихідних. Гості приїжджають, треба поспішать Картину в подарунок треба малювать. Всі зібрались фарби, раду повели Пензлика гукнули, воду налили. Почалась робота, справа закипіла Чарівна палітра ледь не посивіла. Всі спішили, метушились. Разом плюхнутись хотіли На білесенький папір. Малювали поле, небо, І лісок, квітучий луг. Веселку, сонце і хмаринки Біля річки – кущ калинки. Ось картина наче й вся. Рада пензлика рідня. Чарівна палітра вдячна - Працювали всі добряче. Відпочити прийшов час. Вам уклін усім від нас. Конкурс 2. Кросворд Ведучий І. Так як конкурс у нас пов'язаний з образотворчим мистецтвом, то і друге завдання ми пропонуємо командам розгадати кросворд. На екрані та в кожної команди кросворд з виділеним центральним словом «Мистецтво». А це означає, що запитання будуть тісно пов’язані з мистецтвом. Ведучий ІІ. Ми вам будемо зачитувати загадки-запитання, а ви повинні вписати в клітиночки слова. Готові відповіді передаєте журі, а ми потім переглянемо правильну відповідь. 1 М 2 И 3 С 4 Т 5 Е 6 Ц 7 Т 8 В 9 О 1.Сонце, небо, ляльку, м’ячик, Вправно водить олівець Наш художник молодець. Він потрібен всім сьогодні, Бо вам стане у пригоді, Тут підкаже з казки гном, Що потрібен вам... (Альбом) 2. Намалюй барвисті квіти І беріз зелені віти, Щоб був гарний твій пейзаж, Фарби ти візьми гуаш. Поєднаєм квіти, сонце, Небо ясне у віконці, Як докупи все зберемо, Як картину цю назвемо? (Композиція) 3. Всі веселі та яскраві, Наче пави, величаві, Порахуєм: раз, два, три, Всі ми бачим кольори. Кольорів в нас є багато, Годі їх порахувати, Як за руки всі візьмуться, Як тоді вони назвуться? (Спектр) 4. Фрукти, овочі та ваза, Кожен з вас побачить зразу В чому річ і в чому суть, Як картину цю зовуть? (Натюрморт) 5. Бачим ліс, галяву ясну, День безхмарний та прекрасний, Захопило подих аж, Як побачили... (Пейзаж) 6. Гарно лінії виводить, По папері легко ходить, Він художник-молодець, Чудодійний... (Олівець) 7. Ми на вернісаж прийшли, Щось цікаве там знайшли, То не птах і не людина, А зовуть її... (Картина) 8. Розглядаємо картини, Ось дівчина біля тину, Портрет, пейзаж, а разом все це Називається... (Мистецтво) 9. Змалював Андрійко маму, А малюнок вставив в раму. Цей малюнок, не секрет, Називається... (Портрет) Ведучий ІІ. Надіємося, що обидві команди правильно заповнили кросворд. Передайте журі для перегляду і оцінювання. А ви погляньте на екран та переконайтеся у правильності ваших відповідей. Конкурс 3. Повітряні малюнки Ведучий І. . Хто не любить бавитися повітряними кульками! Вони такі легенькі, повітряні. Ведучий ІІ. Гарно літають і гучно лопають, виписуючи в повітрі такі викрутаси, що за швидкістю їх одразу і не розбереш. Ведучий І. Подібне щось зараз буде відбуватися і на сцені. Кожна команда повинна в повітрі рухами намалювати малюнок, а команда противник відгадати. Умова конкурсу - малюнок повинен складатися з одного предмета. Журі оцінює повітряний малюнок та правильну відповідь. Ведучий ІІ. То ж першою розпочне незвичайне малювання команда «Чарівна палітра» Ведучий І. Запрошуємо команду «Веселкові олівці» зі своїми повітряними шедеврами. Ведучий ІІ. Надіємося, що наше журі не дрімало і можуть оголосити результати проведених конкурсів. (Оголошення результатів трьох конкурсів Конкурс 4 . Фігурні конструювання Ведучий І. Цікаво, другокласники пам’ятають, як вони в першому класі за допомогою геометричних фігур малювали іграшки. Ведучий ІІ. Якщо хтось забувся – не біда. Ми дамо їм можливість випробувати себе в конкурсі «Фігурні конструювання». Перед вами на столі лежать трикутники та чотирикутники. Ваше завдання скласти дівчинку Трикутничку та хлопчика Чотирикутничка. Враховуйте пропорції тіла. Завдання зрозуміле? Можна розпочинати. (Музичний супровід. Демонстрація слайдів з фотографіями учнів та їхніх творчих робіт. Команди представляють виконане завдання.) Конкурс 5 Малюємо музику (Звучить музика) Ведучий І. Мова мистецтва надзвичайно цікава. То вона переливається в кольорі на картині, то звучить в музичних творах. Та кожна про щось нам розповідає. Дивлячись на картину ми не лише сприймаємо бачене, а й відчуваємо настрій, фантазуємо, осмислюємо, переживаємо якісь особливі почуття. Ведучий ІІ. Те саме відбувається і з музикою. Вона може розвеселити і засумувати, пережити хвилювання і отримати позитивні емоції. Та кожен музичний твір має свій сюжет і свої образи. Варто лише уважно прислухатися до музики, що звучить. Ми хочемо перевірити це на наших перегонах. Зараз пропонується до вашої уваги фрагменти музичних творів, а ви повинні створити словесну картину, тобто описати те, що змалювала вам музика. Ведучий І. Пропонується музичний фрагмент для команди «Веселкові олівці» ( Муз. Чайковського «Пори року. Літо» ) Учасник команди представляє словесний опис музичного фрагменту. Ведучий ІІ. А тепер звучить музичний фрагмент для команди «Чарівна палітра». ( Муз. Чайковського «Пори року. Зима» ) Учасник команди представляє словесний опис музичного фрагменту. Ведучий І. Непогане відтворення музичних картинок вийшло у наших команд. Нам сподобалося. Але хочемо почути враження і журі за два конкурси. (Журі оголошує результати 4 і 5 конкурсів.) Конкурс 6. Веселковий Ведучий ІІ. Наш конкурс має назву «Веселкові перегони». І, напевне, було б помилково якби ми не загадали вам ще одну загадку нашого конкурсу. Відгадавши її ви одразу догадаєтеся про наступне завдання. Хвиля б’є у береги, В небі – дивні батоги. Сім веселих кольорів Піднялось з-за берегів То ж у кого їх аж сім Чи відомо вам усім? (Веселка) Ведучий І. Вірно, веселка. Тож і завдання вам веселкове: згадати всі кольори веселки та правильно їх розташувати на папері. Перед вами все необхідне для роботи. Прошу по 2 представники від кожної команди. Можете розпочинати свою роботу. Ведучий ІІ. А поки учасники будуть справлятися із завданням послухаємо пісню _____________________ у виконанні __________________ Конкурс 7. Композиція «Натюрморт» Ведучий І. Наш конкурс добігає до кінця. Залишилося перевірити вас як ви орієнтуєтеся в кольорах. Для вас вже не новинка, що кольори бувають «радісні» (теплі) та «сумні» (холодні). Для вас підготували різні предмети та тканини. Ви повинні скласти композицію натюрморту в теплій та холодній кольоровій гамі. Ведучий ІІ. Прошу капітанів команд визначитися із напрямом роботи. Що ж, можна створювати композиції. А всім присутнім хочу запропонувати прилучитися теж до творчості та розім’ятися. Пропоную всім намалювати в повітрі коло лівою рукою. А тепер трикутник правою. Дуже добре вийшло. А тепер об’єднаємо ці фігури на одній площині. Малюємо одночасно дві фігури обома руками. Приготувалися. Почали. Ведучий І. Щось не вийшло нічого в мене. Та і в залі пожвавлення. Давайте спробуємо тепер справитися із завданням краще. Увага: малюємо. Ведучий ІІ. Дійсно, важко виконати таке завдання добре одразу навіть і дорослим. Ото ж ми всі повинні пам’ятати, що для кожної роботи потрібно терпіння, наполегливість та творча праця. Ведучий І. Лише за такої умови, примноженої великою любов’ю до прекрасного можна кожному стати великим майстром своєї справи. Ведучий ІІ. Команди справилися із завданням. Прошу представити свої композиції. Представлення композицій натюрмортів. Ведучий І. Надаємо слово журі для підведення підсумків нашого конкурсу. Оголошення результатів «Веселкових перегонів» Ведучий ІІ. Ось і закінчилася чергова зустріч у країні Мистецтва. Наші перегони перетнули стрічку фінішу. Залишається всім побажати Ведучий І. Веселкового настрою! Ведучий ІІ. Веселкового здоров’я! Ведучий І. Щастя веселкового І безмежно доброго. Ведучий ІІ. Щоб в мистецькім краї Ви не заблудились, А краса у душах Назавжди оселилась. | |
| |
Переглядів: 1029 | |
Київ — столиця України |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Всього коментарів: 0 | |