💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Узагальнюючий урок з німецької мови по темі "Die Tiere" (Тварини)

Тема: Тварини

Meтa.

Практична: систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми «Тварини».

Навчальна: узагальнити лексичний ма¬теріал з теми; тренувати у читанні та перекладі.

Розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мислення, навички усного мовлення.

Виховна: виховувати в учнів любов до тварин.

Тип уроку: урок узагальнення вивченого, закріплення матеріалу з теми.

Обладнання: підручник, робочий зошит, кросворд, таблиця з завданнями, малюнки з зображенням тварин, текст «Meine Katze ist krank», костюм ветеринара, іграшки (собачка, кішка).

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку

1. Привітання. Організаційна частина уроку (2 хв)

L: Guten Tag, Kinder!

Sch: Guten Tag! Guten Tag! Ich sage dir zu!

Guten Tag! Guten Tag! Erst ich und dann du!

L: Gut, setzt euch! (Учні сідають)

L: Сьогодні у нас непростий урок. А урок-подорож. Адже ви любите подорожувати, чи не так? Я обіцяю, що пригоди будуть цікавими і вам запам'ятаються. Оскільки до нас на урок прийшли гості, я пропоную взяти їх з нами в подорож. Ви згодні?

2. Оголошення теми та завдань уроку (2хв)

L: Спочатку ми визначимо тему нашої подорожі. Чи пам'ятаєте ви, про що ми говорили на попередньому уроці?

Sch: Про тварин.

L: А як звучить слово «тварини» німецькою мовою?

Sch: «Die Tiere».

L: Молодці. Правильно. Тема нашого уроку-¬подорожі - «Тварини» - «Die Tiere». Сьогодні ми поговоримо про тварин, вивчимо риму про тварини, зіграємо діалог «У ветеринара», розгадаємо кросворд. А це, мої любі, завдання, які приніс нам котик Мурчик, їх ми повинні виконати на уроці.

Завдання уроку

- Вивчити римівку про тварин.

- Повторити лексику з теми.

- Розгадати кросворд.

- Скласти речення з опорою на таблицю.

- Прочитати та перекласти текст.

- Зіграти діалог «У ветеринара».

II. Основна частина уроку

1. Фонетична зарядка (2 хв)

L: Приступимо до виконання першого завдання котика Мурчика, вивчимо риму: Ene, bene, biegen,

der Papagei kann fliegen.

Ene, bene, blettern,

Der Affe kann klettern.

2. Контроль домашнього завдання (Зхв)

L: А зараз виконаємо друге завдання Мур¬чика - перевіримо домашнє завдання!

Хто з вас мені нагадає, що ми робили вдо¬ма?

Sch: Повторювали слова до теми «Твари¬ни».

L: А чи всі з вас виконали домашнє за¬вдання?

Sch: Так!

L: От які ви у мене молодці! Зараз ми по¬вторимо слова з теми «Тварини», Я показува¬тиму вам малюнки з зображеннями тварин, а ви «ланцюжком» називатимете їх німецькою мовою, гаразд?

(Вчитель показує малюнки, а учні нази¬вають їх німецькою мовою),

3. Повторення лексичного матеріалу з теми (5 хв)

L: Ой, наш котик знову тут. Він нагадує нам, що ми з вами повинні розгадати крос¬ворд.

У таблиці (горизонтально) зашифровані назви тварин. Знайдіть їх і запишіть у свої зошити.

1 A F u C H S K S

2 D Z E В R A u K

3 E L E F A N T M

4 K P A P A G E I

5 L Ö W E A R R s

6 M I T I G E R K

7 В A S В I В E R

8 W О L F H U N D

Lösung: 1. Fuchs;2. Zebra; 3. Elefant; 4. Papa¬gei; 5. Löwe; 6. Tiger; 7. Biber; 8. Wolf; Hund.

4. Розвиток усного мовлення (6 хв.)

L: А ось і четверте завдання Мурчика. За допомогою таблиці ми повинні скласти речення, відповідаючи на запитання «Wer ist das?» та «Was kann er / sie / es?»

(У таблиці - зображені тварини, яких учні повинні спочатку самостійно назвати, а потім вибрати відповідне дієслово, щоб сказати, що ця тварина може робити)

5. Фізкультхвилинка (1 хв.)

6. Розвиток навичок читання (7 хв.)

L: П'яте завдання Мурчика - прочитати та перекласти текст.

Meine Katze ist krank. Meine Katze heißt Lulu. Sie ist 3 Jahre alt. Sie ist schön und lustig. Heute ist sie aber traurig. Sie ist krank. Sie hat Bauchschmerzen. Der Tierarzt kommt. Er gibt der Katze Tabletten. Ich pflege meine Katze. Ich gebe ihr Wurst, Milch und Tabletten. Meine Katze ist schon gesund. Sie läuft schnell, springt und miaut lustig.

(Учні читають та перекладають речення «ланцюжкам»)

Слова до тексту:

traurig - сумний;

der Bauchschmerzen — біль у животі;

pflegen - доглядати;

miauen — нявкати;

lustig - весело.

7. Розвиток навичок діалогічного мов¬лення (8 хв.)

L: А зараз ми розіграємо діалог «У ветерина¬ра» Уявіть собі, що ваша улюблена собачка чи кішка захворіла. Хто може їй допомогти?

Sсh: Лікар.

L: А як називається лікар, який лікує тва¬рин?

Sch: Ветеринар.

L: Вірно! Ветеринар. Німецькою мовою такий лікар називається — Tierarzt.

L: А хто з вас хоче бути ветеринаром?

(Один учень одягається у ветеринара)

L: Dein Hund Ralf ist krank. Du gehst zum Tierarzt.

Діалог 1

Schüler: Guten Tag, Herr Doktor!

Tierarzt: Guten Tag! Was ist mit deinem Hund?

Schüler: Mein Hund ist krank. Er spielt nicht. Er liegt nur und schläft.

Tierarzt: Wie heißt dein Hund?

Schüler: Er heißt Ralf.

Tierarzt: Armer Ralf, ich helfe dir. Ich gebe dir eine Tablette und du bist gesund.

Schüler: Danke schön, Herr Doktor. Auf Wie¬dersehen!

Tierarzt: Auf Wiedersehen!

L: Deine Katze Murka ist krank. Du gehst zum Tierarzt.

Діалог 2

Schüler: Guten Tag, Herr Doktorf

Tierarzt: Guten Tag! Was ist mit deiner Kat¬ze?

Schüler: Meine Katze ist krank. Sie spielt nicht. Sie isst nichts. Er liegt nur und schläft.

Tierarzt: Wie heißt deine Katze?

Schüler: Sie heißt Murka.

Tierarzt: Arme Murka, ich helfe dir. Ich gebe dir eine Tablette und du bist gesund.

Schüler: Danke schön, Herr Doktor! Auf Wie¬dersehen!

Tierarzt: Auf Wiedersehen!

III. Заключна частина уроку (4 хв)

1. Підбиття підсумків уроку

L: Отже, ми з вами виконали останнє за¬вдання котика Мурчика.

Чи сподобався вам, мої любі, наш урок-подорож? Які завдання ми виконували на уроці? Що нового ви дізналися? Що вам найбільше сподобалося на уроці?

Як потрібно ставитись до тварин?

2. Оцінювання

L: Всі ви сьогодні старанно, активно працювали. Молодці! І отримаєте за роботу на уроці гарні оцінки.

3. Оголошення домашнього завдання

L: Вдома повторіть слова з теми «Тварини». Придумайте кросворди. На наступному уроці ми спробуємо їх розгадати.

Es läutet. Die Stunde ist zu Ende. Auf Wie¬dersehen! Alles Gute!

Категорія: Іноземна мова | Додав: Oxana (25.01.2015)
Переглядів: 10085 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Запитання до природи. Звідки береться олія?
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]