Урок 108 Тема: Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання (твердо вимовляючи приголосні звуки [б], [п], [в], [м], [ф], [р] перед слолученнями [йа], [йу], [йе], [йі])Мета:закріплювати навички правильної вимови та написання слів з апострофом; розвивати мовленнєві навички; виховувати любов до живої природи. Хід Уроку I. Організаційний момент Встали, дітки, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії ере ал есе ор ил тіл іс нь да тр ВеОресень календаОр теаПтр ніс пилип плуг через поріг. — Доберіть до слова календар назви ознак. — Поділіть слова на склади. — Вивчіть скоромовку. Позмагайтеся із сусідом по парті, хто краще розкаже. 2 Словниковий диктант — Запишіть слова, поділяючи їх для переносу. Ґудзик, подзвонити, задзюрчали, задзеленчали. 3 Зоровий диктант Фізкультура зміцнює здоров’я. розбитого глечика не склеїти. Посипалося листячко з ліщини. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати вчитися писати і читати слова з апострофом. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Списати слова. Поставити, де потрібно апостроф. Довести свою думку. М □ ята, в яжу, рЄй ях, в юн, Пчерв □ як, р Ийбко, п яйка, р яд&о, м який, п ятниця. Завдання 2 Утворити за зразком слова з апострофом. Зразок: Торф — торф’яний. Хлопець — ...Солома — ... Завдання 3 Прочитати, правильно вимовляючи слова з апострофом. Відгадати, із якої казки цей уривок. Списати. Підкреслити слова з апострофом. Тут гуси-лебеді побачили її, заґелґотали, налітають, крилами б’ють, от-от братика з рук вирвуть. Фізкультхвилинка Завдання 4 Записати слова, ставлячи, де потрібно, апостроф. Підкреслити букви, що позначають приголосні звуки. М □ ясо, п □ ятірка, р □ яд, кар □ єр, ри ядно, памп ять. — Прочитайте слова, у яких поставили апостроф. Поясніть його вживання. Завдання 5 Прочитати. Коли так кажуть? Слова з апострофом читати так, щоб після твердих приголосних перед я, ю, є, ї звучав [й]. П’ятами киває, бо діла не має. Списати, поділяючи слова для переносу. Поставити наголос. — як треба переносити слова? Завдання 6 Записати слова з апострофом (під диктування). Пір’я, буря, в’юн — гравюра, б’ють — бюро, матір’ю — рюк- зак, бар’єр — рєпін, сім’я — духмяний. — Прочитайте слова, у яких поставили апостроф. Поясніть його вживання. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Після яких букв і перед якими ставиться апостроф? Наведіть приклади. | |
| |
Переглядів: 2641 | |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Чим ми бачимо |
Тварини |
Листяні та хвойні рослини |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Всього коментарів: 0 | |