Панель інструментів OОo4Kids
Тема. Панель інструментів OОo4Kids.
Мета: - навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з різними інструментами програми Ooo4Kids; - розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; - виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання та наочність: комп’ютери, підручник (Коршунова О. В.), робочі зошити. Програмне забезпечення: офісний пакет OОo4Kids. Хід уроку
І. Організаційний етап, актуалізація мислительних процесів у вправах «Розв’яжи ребус» (Презентація) ІІ. Актуалізація опорних знань 1.Яка загальна назва для програм, що опрацьовують графічні дані? 2.Наведи приклади графічних редакторів. 3. Поясни, як створюються малюнки у графічному ре¬дакторі OOo4Kids Draw Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Учитель.Сьогодні ми будемо вчитися створювати різні малюнки, за допомогою ліній та фігур. IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя (з демонструванням дій у програмі OOo4Kids Draw) - Більшість назв пояснює призначення інструмента. Наприклад, інструмент «Лінія» зображує лінію, а інструмент «Лінія зі стрілкою на кінці» - лінію зі стрілкою на кінці. Якщо з правого боку від інструмента є трикутник - це означає, що це - група (список) інструментів і, натиснувши на нього, список можна розкрити. - Але досить часто потрібно намальовану фігуру розвернути, відобразити, … Як це зробити? - Розглянемо групу інструментів «Ефекти». До цієї групи входить команда «Обернути», яка вмикає режим, у якому можна повертати фігуру на будь-який кут, а команда "Відзеркалити" дозволяє дзеркально відобразити малюнок. Відкрийте підручник на сторінці 70. Проаналізуємо віддзеркалення зображених на цій сторінці фігур… Розглянемо вправи на сторінці 71 нашого підручника. (Учні з вчителем шукають відповіді на Завдання 1 та Завдання 2 шкільного підручника). Завдання 1. (Сторінка 71, підручник) Данилко намалював один трикутник і скопіював його декілька разів. Одну копію дзеркально відобразив, а інші – розвернув на різні кути. Визнач номер трикутника, який було дзеркально відображено. Завдання 2. (Сторінка 71, підручник) Данилко створив малюнок і дзеркально відобразив усі графічні об’єкти на ньому, окрім трьох. Знайди їх. V. Фізкультхвилинка А зараз давайте поглянемо на екрани моніторів (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка). VІ. Усвідомлення набутих знань Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати. Відкрийте свій зошит … (Робота з робочим зошитом) VII. Релаксація Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору VIII. Підбиття підсумків уроку Завдання 3. Виконання малюнка за зразком у середовищі графічного редактора, підручник, сторінка 68, вправа 4. Виконати один з двох малюнків на вибір. | |
| |
Переглядів: 973 | |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Дещо з історії |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів |
Всього коментарів: 0 | |