УРОК 18 Тема. Узагальнююча практична робота. Колективна сюжетно-рольова гра Мета: закріпити знання дітей про світлофор, його призначення, правила поведінки на дорогах, деякі дорожні знаки та правила користування громадським транспортом; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати бажання дотримуватись правил вуличного руху. Дійові особи: Незнайко, світлофор, юний автоінспектор (далі — Ю. А.), доктор Айболить. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу II. Повідомлення теми і мети уроку — Розгляньте малюнок та відгадайте, хто до нас завітає на урок. (Незнайко, світлофор, юний автоінспектор, доктор Айболить) III. Робота над темою уроку Інсценізація — Діти, ми з вами мешкаємо у чудовому місті з широкими вулицям і проспектами. Ними рухається багато легковиків, трамваїв, автобусів. їм ніхто не заважає, тому що існують чіткі правила для водіїв та пішоходів. Сьогодні ми з вами їх пригадаємо. Створюється вуличний гомін, лунає міліцейський свисток. Ю. А. Це я тобі, хлопчику! Ходи-но сюди, хлопчику! Незнайко. Я не хлопчик, я Незнайко. Ю. А. Ти не вмієш переходити дорогу, Незнайко. Незнайко Велике місто — просто горе... Я розгубився: «Ой!» і «Ай!», Не знаю знаків світлофора, Ледь не потрапив під трамвай. Авто, автобуси, трамваї Туди-сюди вправно снують. Я впав у розпач і не знаю: То де ж дорогу перетнуть? Ю. А. Наші школярі вже знайомі з основними правилами дорожнього руху. Вони тобі, Незнайко, повідомлять. Світлофор Коли до школи поспішаєш І часу зовсім вже не маєш, Не біжи, а зупинись, Шлях уважно роздивись. Червоне світло — зупинися, І на всі боки подивися. Жовте світло всіх попереджає, До уваги діток закликає. Зелене світло — шлях відкрито — Дорогу переходьте, діти! Ведучий Тут на шляху завжди чергує Умілий, спритний вартовий. Відразу всіма він керує, Хто перед ним на мостовій. Незнайко Мій дзвінкий веселий м’яч, Ти куди несешся вскач? Я у нашому двобої, Ну, не встигну за тобою! Ю. А. Незнайку, стій, не вибігай, В м’яч на дорозі ти не грай. Забави тут є недоречні, Це місце досить небезпечне! Треба слухати, без спору, Всі вказівки світлофору. Скаже вам про це за мить Добрий лікар Айболить. Доктор Айболить Руху правила єдині, Знать їх добре всі повинні: І дівчатка, і хлоп’ятка, І зайці, і тигренятка, А також дорослі люди — Ось тоді й порядок буде! Я прийшов до вас у гості Показати вам хлопчину, І повірте, це непросто: Накладати гіпс та шину. Усі правила треба вчить, Нікуди без них — ані кроку. Наприклад, тротуаром йти Завжди з правого боку. А щоб дорогу перейти, — Звичайно, перешкоди. Не можна як завгодно йти На інший бік дороги. IV. Сюжетно-рольова гра «Чи знаєш ти правила вуличного руху?» У вигляді гри проводиться повторення правил вуличного руху з використанням виготовлених знаків. V. Підсумок уроку — Чи сподобався вам сьогоднішній урок? — Які правила дорожнього руху ви запам'ятали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1690 | |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
У школі детективів |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |