Тема: Задачі на час Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на час, на знаходження середнього арифметичного та задачі, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення • Вправа № 1029. • Порівняти: 5 год і 50 хв; -і5 доби і 20 год; -5 хв і 30 с. • Урок почався о 10 год 25 хв і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок? • Сонце зайшло о 10 год 21 хв вечора, а зайшло о 6 год ранку. Яка тривалість ночі? 2. Індивідуальна робота за карткою 8 год 43 хв + 59 хв = 8 год 102 хв (] 7 хв 39 с — 42 с = 6 хв 97 с ( ) 5 год 13 с — 37 с = 4 год 76 с ( ] 3 хв 21 с — 54 с = 2 хв 67 с ( ) 15 год 23 хв + 57 хв = 16 год 20 хв [ ] II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год ранку, а повернулись 31 травня о 9 год вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії? 30 діб 21 год — 25 діб 7 год = 5 діб 14 год 2. Задача № 1031 (розв’язати колективно із записом на дошці) 3. Коментоване розв’язання задачі № 1032 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання «ланцюжком» задачі № 1034 (по діях) 2. Задача № 1035 (порівняти її із задачею №.1025) 3. Колективне розв’язання задачі № 1036 На уроці № 127 вчитель відпрацьовує навички розв’язання задач на час за власним матеріалом. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 1028, 1029, 1039. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1751 | |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі... |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Зовнішній вигляд. Що таке зовнішній вигляд? З чого необхідно починати? Для чо... |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Всього коментарів: 0 | |