Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні Мета: з’ясувати особливість письмового множення багатоцифрових чисел на розрядні числа; готувати учнів до розв’язання задач на пропорційне ділення; опрацювати задачу, яка містить знаходження дробу від числа; формувати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, для самостійної роботи, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усна лічба 1. Гра «Вибери приклад» 2. Знайти -3, у, -4, ^70- години. 3. -5- від суми чисел 75 і 25. 4. -3 від різниці чисел 90 і 50. 5. Обчислити зручним способом: 2 • 19 • 4 • 25. 6. У мами було 24 грн. На всіх грошей вона купила 4 книжки за однаковою ціною. Скільки коштувала одна книжка? 7. Робота за картками Картка 1 1) Обчислити зручним способом: 4 • 67 • 2 • 25 • 5. 2) У ларьку було 480 кг овочів. -3 всіх овочів — капуста, -4 всіх овочів — помідори. Скільки кілограмів капусти й помідорів було у ларьку? Картка 2 1) Обчислити зручним способом: 25 • 39 • 5 • 4 • 2. 2) У парку посадили 320 дерев. З них -3 були берези, -|— клени. Скільки кленів та беріз посадили у парку? II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя — Використовуючи переставний і сполучний закони дії множення, знаходять добуток чисел виду 32 • 200 усно. Для цього кругле число 200 подаємо у вигляді добутка одноцифрового числа 2 і розрядного числа 100. 32 • (2 • 100) Використаємо сполучний закон дії множення: (32 • 2) • 100. Одержимо 64 • 100 = 6 400. Під час письмового множення 32 на 100 кругле число підписують під першим множником так, щоб цифра, відмінна від нуля, була підписана під останньою цифрою першого множника. 3 2 Х 2 0 0 2. Первинне закріплення. Вправа № 711 3. Коментоване розв’язання прикладів № 712 4. Розв’язання прикладів № 713 (перший стовпчик — з коментуванням, решту — самостійно) 5. Фізкультхвилинка 6. Розв’язання рівнянь № 714 за рядами (по одному для ряду) III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота над задачею № 715 за коротким записом і малюнками Маса 1 мішка Кількість мішків Вся маса 2. Робота над задачею № 716 • Учні з високим рівнем знань — самостійне розв’язання; • решта — під керівництвом учителя. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 717, 718. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1923 | |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо... |
Всього коментарів: 0 | |