💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні

Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні

Мета: з’ясувати особливість письмового множення багатоцифрових чисел на розрядні числа; готувати учнів до розв’язання задач на пропорційне ділення; опрацювати задачу, яка містить знаходження дробу від числа; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, для самостійної роботи, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усна лічба

1. Гра «Вибери приклад»

2. Знайти -3, у, -4, ^70- години.

3. -5- від суми чисел 75 і 25.

4. -3 від різниці чисел 90 і 50.

5. Обчислити зручним способом: 2 • 19 • 4 • 25.

6. У мами було 24 грн. На всіх грошей вона купила 4 книжки за однаковою ціною. Скільки коштувала одна книжка?

7. Робота за картками

Картка 1

1) Обчислити зручним способом: 4 • 67 • 2 • 25 • 5.

2) У ларьку було 480 кг овочів. -3 всіх овочів — капуста, -4 всіх овочів — помідори. Скільки кілограмів капусти й помідорів було у ларьку?

Картка 2

1) Обчислити зручним способом: 25 • 39 • 5 • 4 • 2.

2) У парку посадили 320 дерев. З них -3 були берези, -|— клени. Скільки кленів та беріз посадили у парку?

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя

— Використовуючи переставний і сполучний закони дії множення, знаходять добуток чисел виду 32 • 200 усно. Для цього кругле число 200 подаємо у вигляді добутка одноцифрового числа 2 і розрядного числа 100.

32 • (2 • 100)

Використаємо сполучний закон дії множення:

(32 • 2) • 100.

Одержимо 64 • 100 = 6 400.

Під час письмового множення 32 на 100 кругле число підписують під першим множником так, щоб цифра, відмінна від нуля, була підписана під останньою цифрою першого множника.

3 2 Х 2 0 0

2. Первинне закріплення. Вправа № 711

3. Коментоване розв’язання прикладів № 712

4. Розв’язання прикладів № 713 (перший стовпчик — з коментуванням, решту — самостійно)

5. Фізкультхвилинка

6. Розв’язання рівнянь № 714 за рядами (по одному для ряду)

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Робота над задачею № 715 за коротким записом і малюнками

Маса 1 мішка Кількість мішків Вся маса

2. Робота над задачею № 716

• Учні з високим рівнем знань — самостійне розв’язання;

• решта — під керівництвом учителя.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 717, 718.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.05.2015)
Переглядів: 1923 | Рейтинг: 0.0/0
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці
Запитання до природи. Звідки береться олія?
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]