Тема: Використання переставного та сполучного законів множення Мета: повторити переставний і сполучний закони множення; підготувати учнів до засвоєння письмового множення багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, креслення умов задач. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів 1. Усні обчислення 1) Вправа № 695. 2) Знайти розв’язання прикладів за картками. 3) Учень прочитав 50 сторінок книжки, що становило -4 всієї книжки. Скільки сторінок у книжці? 4) Задача з логічним навантаженням (розв’язується за допомогою креслення). У хлопчика запитали: «Яка твоя маса?» Він відповів: «^у ц і ще -4 моєї маси». Яка маса хлопчика? II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота над задачами 1) Задача № 697 (усно). 2) Фронтальне розв’язання задачі № 698. 2. Фізкультхвилинка 3. Повторення законів множення за вправою № 694. 4. Коментоване розв’язання прикладів № 696 (№ 2 — самостійно) 5. Коментоване розв’язання задачі № 693 за малюнками і кресленням Львів400 км Луганськ 11 • 20 + 2 • 20 = 280 (км) — пролетіли літак і вертоліт за 20 хвилин. 400 + 40 — 240 = 200 (км) — відстань між вертольотом і літаком через 20 хвилин. 12 • 60 — 400 — 2 • 60 = 200 (км) — відстань між літаком і вертольотом через 1 годину. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 699, 700. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1335 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Аплікація з кольорового паперу «квітка» |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Всього коментарів: 0 | |