Тема: Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур Мета: пояснити будову палетки і правила користування нею; вправляти учнів у складанні та обчисленні виразів; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: палетка, геометричні фігури, картка з тестовим завданням. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Тестове опитування за темою «Площа фігур. Задачі на рух» Тест 1) Якщо пішохід за 3 год пройшов 12 км, то він рухався зі швидкістю: а) 15 км/год; б) 4 км/год; в) 9 км/год; г) 36 км/год. 2) Якщо електропоїзд рухався зі швидкістю 85 км/год, то за 6 год він проїхав: а) 91 км; б) 510 км; в) 14 км; г) 480 км. 3) Якщо автомобіль їхав зі швидкістю 65 км/год, то він подолав 195 км за: а) 3 год; б) 5 год; в) 4 год; г) 2 год. 4) Довжина прямокутника 8 см, а ширина 4 см. Щоб знайти периметр прямокутника, треба: а) 8 2 + 4; б) (8 + 4) 2; в) 8 + 4 + 4; г) 8 + 4 + 8. 5) Якщо довжина прямокутника 18 см, а ширина 6 см, то площа його дорівнює: а) 108 см2; б) 54 см2; в) 6 см2; г) 24 см2. 6) Якщо ширина городу 20 м, а довжина його на 5 м більша, то його площа дорівнює: а) 25 м2; б) 45 м2; в) 100 м2; г) 500 м2. II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя за вправою № 514 2. Фронтальна робота над завданням № 515 III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання задачі № 516 2. Самостійна робота Записати вирази й обчислити їх значення (вправа № 517). 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі № 519 (учні з високим рівнем знань складають вираз для розв’язання задачі; учні з достатнім рівнем знань розв’язують задачу по діях; решта учнів — під керівництвом учителя) 5. Самостійне розв’язання прикладів № 518 6. З поданих дібрати вирази для задач № 520. 32 (32 : 4); 32 (32 - 4); (32 + 32 : 4) 2; (32 + (32 - 4)) 2. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 521, 522. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1801 | |
Сонце — джерело світла і тепла |
Листяні та хвойні рослини |
Свійські тварини рідного краю |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
Всього коментарів: 0 | |