💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

Мета: пояснити розміщення компонентів дій при письмовому обчисленні виразів на сумісні дії; прокоментувати розв’язання задачі з буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Розв’язання задачі № 346 записати по діях.

• Пояснити прийом порівняння виразів завдання № 345. Назвати знаки, які вставили у вирази.

2. Розв’язати приклади й зробити перевірку.

36 604 - 13 344, 480 003 - 51 977.

3. Виконати дії.

7 686 + 20 606 + 194, 4 250 + 18 835 + 10 834.

4. Індивідуальна робота за картками Картка 1

54 268 342 338 260: 3 • 2 = ПП

— + + — —

2 3 12 3 22 5 42 1 750• 2: 5 = Ш

□□□ □□□ □□□ □□□

10 • 2 : 4 = Ш

Із 800 колобків 240 були з рудими зачісками, 320 з жовтими, а із зеленими — 110 колобків. Скільки колобків зачісок не мали?

Картка 2

54 38278 62536 25169 4472

— + —

2 4 2 6 26 4 2 3 41 0 8 3 15 8 2 3 8 1

□□□□□ □□□□□ □□□□□ □□□□□□ У Попелюшки в мішку 6 000 зернят, причому з них пшеничні, а ^0— кукурудзяні. На скільки більше пшеничних, ніж кукурудзяних зерен у Попелюшки?

5. Фронтальне опитування

Гра «Хто швидше?»

Грають по одному учню від команди (клас поділено на 2 команди). Один обчислює суми по рядках, другий — по стовпчиках. Виграє той, хто швидше порахує.

340210 120 150 210 250 -*

17050304565160

11038112 260 230 50

2303575340 120 115

320100 110 600 6090

502268957065

60 , 8535490 9050

II. Повторення та узагальнення матеріалу

1. Перетворення іменованих чисел. Завдання № 348 (самостійно)

2. Розв’язання прикладів № 349 (за варіантами: І варіант — верхній рядок, ІІ варіант — нижній рядок)

3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задач № 350

2. Розв’язання задачі № 351 за коротким записом а — перше число;

а • 4 — друге число; а + а • 4 — сума чисел.

3. Самостійне розв’язання задачі № 352 за малюнками

 6400 г

□ □

□ □ (

□ □

400 г

 У

4. Розв’язання нерівностей за вправою № 353 На дошці — картки:

Учитель показує картку з нерівностями, а учні вибирають з поданих чисел ті значення, за яких нерівності є правильними.

60 : к > 4

50 - к < 25

17 + к > 40

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 354, 355.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (04.05.2015)
Переглядів: 1755 | Рейтинг: 0.0/0
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Аплікація з кольорового паперу «квітка»
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм...
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]