Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними Мета: пояснити розміщення компонентів дій при письмовому обчисленні виразів на сумісні дії; прокоментувати розв’язання задачі з буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Розв’язання задачі № 346 записати по діях. • Пояснити прийом порівняння виразів завдання № 345. Назвати знаки, які вставили у вирази. 2. Розв’язати приклади й зробити перевірку. 36 604 - 13 344, 480 003 - 51 977. 3. Виконати дії. 7 686 + 20 606 + 194, 4 250 + 18 835 + 10 834. 4. Індивідуальна робота за картками Картка 1 54 268 342 338 260: 3 • 2 = ПП — + + — — 2 3 12 3 22 5 42 1 750• 2: 5 = Ш □□□ □□□ □□□ □□□ 10 • 2 : 4 = Ш Із 800 колобків 240 були з рудими зачісками, 320 з жовтими, а із зеленими — 110 колобків. Скільки колобків зачісок не мали? Картка 2 54 38278 62536 25169 4472 — + — 2 4 2 6 26 4 2 3 41 0 8 3 15 8 2 3 8 1 □□□□□ □□□□□ □□□□□ □□□□□□ У Попелюшки в мішку 6 000 зернят, причому з них пшеничні, а ^0— кукурудзяні. На скільки більше пшеничних, ніж кукурудзяних зерен у Попелюшки? 5. Фронтальне опитування Гра «Хто швидше?» Грають по одному учню від команди (клас поділено на 2 команди). Один обчислює суми по рядках, другий — по стовпчиках. Виграє той, хто швидше порахує. 340210 120 150 210 250 -* 17050304565160 11038112 260 230 50 2303575340 120 115 320100 110 600 6090 502268957065 60 , 8535490 9050 II. Повторення та узагальнення матеріалу 1. Перетворення іменованих чисел. Завдання № 348 (самостійно) 2. Розв’язання прикладів № 349 (за варіантами: І варіант — верхній рядок, ІІ варіант — нижній рядок) 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання задач № 350 2. Розв’язання задачі № 351 за коротким записом а — перше число; а • 4 — друге число; а + а • 4 — сума чисел. 3. Самостійне розв’язання задачі № 352 за малюнками 6400 г □ □ □ □ ( □ □ 400 г У 4. Розв’язання нерівностей за вправою № 353 На дошці — картки: Учитель показує картку з нерівностями, а учні вибирають з поданих чисел ті значення, за яких нерівності є правильними. 60 : к > 4 50 - к < 25 17 + к > 40 IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 354, 355. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1755 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Аплікація з кольорового паперу «квітка» |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Всього коментарів: 0 | |