Тема: Читання й записування п’ятицифрових чисел у межах 20000 Мета: провести бесіду про подальше розширення множини чисел; закріпити вміння письмового додавання трицифрових чисел; опрацювати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення. Обладнання: нумераційна таблиця, картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 2. Усні обчислення 1) Усна лічба за картками Гра «Шифрувальник» (робота проводиться за варіантами) Код А Б в Г Д Е Є Ж З иІЇЙКЛМ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 нОпРСТУФХЦЧШЩЬЮя 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 I варіантIIваріант 1X 7 X 2= 189 - 1= 9X 4 - 16 = 186 X 2= 666 X 2= 7289= Слова: карета, кисіль. 819+ 3= 8X 54= 88+ 18 = 549+ 5= 9X 9- 68 = 6X 102= 2)Завдання для опитування. • Записати числа: 6367, 6284, 2002, 3608, 7999, 6600. Підкреслити в кожному числі цифру, яка означає, скільки сотень (десятків, одиниць, тисяч) у ньому. Одиниць яких розрядів у цих числах немає? • Назвати найбільше і найменше чотирицифрові числа. • Виконати обчислення. 99 + 1999 + 19 999 + 1 1 000 - 17 000 - 18 000 - 1 000 5 000 + 54 000 + 2 0001 989 + 1 II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота за вправою № 156 2. Пояснення матеріалу — Кожне багатоцифрове число утворюється двома способами: від попереднього віднімаємо одиницю, або до числа, що є, додаємо одиницю. Наприклад, 10 000 + 1 = 10 001. Число 10 001 є наступним для числа 10 000. Порахуйте від 10 003 до 10 010. 3. Первинне закріплення Вправи № 156-157 (усно) 4. Розкласти числа на суму доданків (№ 158). 5. Записати числа цифрами (№ 159). 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Письмове додавання трицифрових чисел (№ 160) Завдання № 1 — коментоване розв’язання. Завдання № 2 — самостійно. 2. Розв’язання задачі № 161 за кресленням (на дошці) 250 км Розв’язання задачі проводиться за рівнями: учні з високим рівнем знань — складанням виразу, решта — по діях. 3.Складання й розв’язання задачі № 162 за коротким записом по рівнях (високий рівень — виразом, достатній рівень — по діях, решта — під керівництвом учителя) 4. Розв’язання нерівностей (№ 163) 5. Задача з логічним навантаженням № 164 68 - 4 = 64; 64 : 2 = 32 — в одному класі; 32 + 4 = 36 — в другому класі. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання № 165, 166. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1940 | |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Всього коментарів: 0 | |