Тема: Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з прислівником як частиною мови Мета: проаналізувати результати контрольної роботи за темою «Дієслово», ознайомити з новою частиною мови — прислівником, його граматичними ознаками; розвивати вміння спостерігати і порівнювати, виділяти головне; виховувати. ХІД УРОКУ I. Аналіз контрольної роботи II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання — Подивіться на дошку: Іменник Прикметник Дієслово Займенник Числівник — Як назвати ці поняття одним словом? (Частини мови) — Доберіть слова до кожної назви частин мови. — Як ви думаєте, до якої частини мови можна віднести слово весело? — Чому його не можна віднести до жодної групи? Що ж робити? III. Оголошення теми і мети уроку — То з чим ми сьогодні познайомимось на уроці? (Відповіді дітей.) — А що будемо вчитися робити? IV. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу 1. Колективне виконання вправи 156 — Як називається нова частина мови? — На які питання вони відповідає? (Вчитель фіксує на дошці відповіді дітей.) 2. Творча робота із вправою 159 — Що позначає прислівник? — На які питання відповідає? (Всі відповіді продовжувати фіксувати на дошці.) 3. Робота у парах (за вправою 157) — Що нового про прислівник дізналися з цієї вправи? 4.Ознайомлення із правилом — Звірте наші спостереження з правилом на С. 83. — Що нового про прислівник підказало вам правило? — Що значить незмінна частина мови? — Якої частини слова не буде у прислівника? (Закінчення) Чому? V. Закріплення та систематизація знань 1. Колективна робота із вправою 158 Звернути увагу на словникові слова, обговорити орфограми, внести їх у словничок. 2. Самостійна робота з підручником (за вправою 160) Перевірка — фронтально. — Зверніть увагу на словникові слова до цієї вправи. З якими з них ми знайомі? Що про них ви можете розповісти? — А що треба запам’ятати про правопис слів ліворуч, праворуч? — Занесіть слова до словничка. VI. Підсумок уроку 1. Складання усної розповіді — Користуючись складеною нами на уроці пам’яткою, складіть усну розповідь про прислівник. — Хто хоче виступити? 2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання VI!. Домашнє завдання Правило на С. 83, 84; пам’ятка у зошиті; вправа 161; повторити словникові слова. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 902 | |
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих... |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Тварини |
Охорона природного довкілля |
Всього коментарів: 0 | |