💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Музеї

Тема: Музеї

Мета: розширювати і збагачувати знання дітей про музеї, їх значення у суспільному та громадському житті людей; навчати сприймати і запам'ятовувати, занотувати інформацію, подану екскурсоводом; навчати правилам поведінки в музеї, розвивати увагу, мовлення; виховувати інтерес до мистецтва, учити розуміти прекрасне.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Фронтальне опитування.

— Про що ви підготували розповідь? (Кожен учень повідомляє тему розповіді.)

— Які пам'ятки України ви знаєте? Про які почули вперше?

2. Робота в парі.

Розкажіть один одному про пам'ятки України, демонструючи листівки, ілюстрації із зображенням пам'яток.

3. Виступи учнів перед класом.

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Бесіда.

— Що таке музей?

— Хто з вас полюбляє ходити до музеїв?

— У яких музеях ви побували?

— Що вас там зацікавило?

— До якого музею хотіли б піти?

— Які музеї є у вашому краї?

— Який музей ви хотіли б відкрити?

2. Слово вчителя.

Музей (з грец. святилище) — науково-освітній заклад, де збирають, вивчають, зберігають і популяризують пам'ятки природничої

історії, матеріальної і духовної культури. Перші музеї з'явились У другій половині XVIII ст.— на початку XIX ст. В Україні до 1917 року було 36 музеїв. На кінець 1985 року в Україні було 174 державні музеї, близько 400 народних та 8 тисяч музеїв, створених на громадських засадах.

1978 року Міжнародна рада музеїв прийняла рішення 18 травня вважати Міжнародним днем музеїв.

Музеї бувають різних видів: краєзнавчий, історико-краєзнав-чий, природничий, бойової та трудової слави, меморіальний, музей мистецтва тощо.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні ми з вами підемо до Художнього музею. Ви дізнаєтесь, що зберігають у ньому, чому цінують певні твори мистецтва, познайомитеся з іменами видатних художників, відчуєте і побачите різноманітні картини. Найцікавіше можна занотувати до блокнота, щоб потім скласти розповідь про побачене і почуте під час екскурсії.

(Інструктаж із попередження дитячого травматизму, повторення правил дорожнього руху.)

V. ЕКСКУРСІЯ

Екскурсія до Художнього музею. Розповідь екскурсовода.

VI. ПІДСУМОК ЕКСКУРСІЇ

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (10.01.2015)
Переглядів: 1700 | Рейтинг: 0.0/0
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки»
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ...
Чорне та Азовське моря. Значення морів
Бережливе ставлення до природи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]