Тема: Музеї Мета: розширювати і збагачувати знання дітей про музеї, їх значення у суспільному та громадському житті людей; навчати сприймати і запам'ятовувати, занотувати інформацію, подану екскурсоводом; навчати правилам поведінки в музеї, розвивати увагу, мовлення; виховувати інтерес до мистецтва, учити розуміти прекрасне. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1. Фронтальне опитування. — Про що ви підготували розповідь? (Кожен учень повідомляє тему розповіді.) — Які пам'ятки України ви знаєте? Про які почули вперше? 2. Робота в парі. Розкажіть один одному про пам'ятки України, демонструючи листівки, ілюстрації із зображенням пам'яток. 3. Виступи учнів перед класом. III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Бесіда. — Що таке музей? — Хто з вас полюбляє ходити до музеїв? — У яких музеях ви побували? — Що вас там зацікавило? — До якого музею хотіли б піти? — Які музеї є у вашому краї? — Який музей ви хотіли б відкрити? 2. Слово вчителя. Музей (з грец. святилище) — науково-освітній заклад, де збирають, вивчають, зберігають і популяризують пам'ятки природничої історії, матеріальної і духовної культури. Перші музеї з'явились У другій половині XVIII ст.— на початку XIX ст. В Україні до 1917 року було 36 музеїв. На кінець 1985 року в Україні було 174 державні музеї, близько 400 народних та 8 тисяч музеїв, створених на громадських засадах. 1978 року Міжнародна рада музеїв прийняла рішення 18 травня вважати Міжнародним днем музеїв. Музеї бувають різних видів: краєзнавчий, історико-краєзнав-чий, природничий, бойової та трудової слави, меморіальний, музей мистецтва тощо. IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Сьогодні ми з вами підемо до Художнього музею. Ви дізнаєтесь, що зберігають у ньому, чому цінують певні твори мистецтва, познайомитеся з іменами видатних художників, відчуєте і побачите різноманітні картини. Найцікавіше можна занотувати до блокнота, щоб потім скласти розповідь про побачене і почуте під час екскурсії. (Інструктаж із попередження дитячого травматизму, повторення правил дорожнього руху.) V. ЕКСКУРСІЯ Екскурсія до Художнього музею. Розповідь екскурсовода. VI. ПІДСУМОК ЕКСКУРСІЇ | |
| |
Переглядів: 1700 | |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
Бережливе ставлення до природи |
Всього коментарів: 0 | |