Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задані на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задані на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

Мета: узагальнити різні способи додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; розвивати мислення, самостійність під час роботи; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

I. організаційний момент

II. актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

— Поясніть розв’язання задачі 400 (с. 62)

Розв’язання

 1) 320 - 190 = 130 (кг) — капусти;

 2) 320 - 170 = 150 (кг) — картопля;

 3) 190 - 150 = 40 (кг) — морква.

2. Гра «Допоможіть сові розв'язати кругові» (с. 63, завдання 403)

3. Робота за картками індивідуального контролю

Картка 1

 1. Обчисліть приклади.

 320 - 60720+ 90 640 + 230

 2. Задача.

У парку посадили 460 беріз, а кленів — на 120 менше. Скільки кленів посадили?

Картка 2

 1. Обчисліть приклади.

 980 - 90230+ 80 520 + 340

 2. Задача.

У мотку було 350 г шерсті. Після того, як мама вив’язала рукавички, у мотку залишилось 250 г. Скільки грамів шерсті мама використала на рукавички?

III. повідомлення теми уроку

— Сьогодні ми узагальнимо знання щодо додавання і віднімання трицифрових чисел та розв’язування складених задач.

IV. закріплення вивченого матеріалу

1. Робота в парах (с. 63, завдання 407)

— Об’єднайте числа в пари так, щоб їх сума дорівнювала 100. (35 + 65; 44 + + 56; 27 + 73; 12 + 88)

— Об’єднайте числа в трійки так, щоб їх сума дорівнювала 100. (66 + 13 + + 21; 38 + 43 + 19; 71 + 14 + 15; 55 + 15 + 30)

2. Розв'язування рівностей і нерівностей (с. 63, завдання 405)

— Розв’яжіть з коментуванням.

— Уставте такі числа, щоб рівності і нерівності були істинними.

3. Робота над задачею (с. 63, завдання 406)

— Складіть задачу за коротким записом.

Сильніші учні розв’язують задачу по діях з поясненням самостійно; слабшим учням роздають картки-підказки.

Картка-підказка

 1) □ + □ = □ (д.) — лип

 2) □ - □ = □ (д.) — каштанів

 3) □ + □ + □ = □ (д.)

Перевірка виконаної роботи.

— Зачитайте відповідь до задачі. (Усього 510 дерев)

Фізкультхвилинка

4. Самостійна робота

— Запишіть кожне число у вигляді суми розрядних доданків:

 1 варіант2 варіант

 Завдання 402 (с. 63)Завдання 402 (с.63)

 450;741;804.547;621;318.

— Обчисліть вирази.

 1 варіант2 варіант

 Завдання 404 (с. 63) — 1-й рядок Завдання 404 (с.63) — 2-й рядок

5. Робота над складеною задачею (с. 63, завдання 407)

Після аналізу умови задачі учні записують коротку умову.

 Синя фарба — 10 банок по 2 кг Жовта фарба — 4 банки по 3 кг Біла фарба — 180 кг

— Чи можемо відразу дати відповідь на головне питання задачі? Чому?

— Як дізнатися, скільки кілограмів синьої фарби придбав завгосп? (2 • 10 = = 20 (кг))

— Як дізнатися, скільки кілограмів жовтої фарби придбав завгосп? (3 • 4 = = 12 (кг))

— Що відомо про білу фарбу?

— Скільки кілограмів фарби придбав завгосп для ремонту спортзалу? (180 + + 20 + 12 = 212 (кг))

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Завдання для допитливих

Господарка купила два відра картоплі, по 8 кг у кожному, 4 кг капусти і 9 кг яблук. Скільки кілограмів овочів купила господарка?

Відповідь: 8 ■ 2 + 4 = 20 (кг) — овочів купила господарка. Яблука не враховуємо, тому що це — фрукти.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 63, завдання 408; 409.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.12.2015)
Переглядів: 1961 | Рейтинг: 0.0/0
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Вітальна листівка до дня матері
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець?
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]