Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задані на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: узагальнити різні способи додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; розвивати мислення, самостійність під час роботи; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання — Поясніть розв’язання задачі 400 (с. 62) Розв’язання 1) 320 - 190 = 130 (кг) — капусти; 2) 320 - 170 = 150 (кг) — картопля; 3) 190 - 150 = 40 (кг) — морква. 2. Гра «Допоможіть сові розв'язати кругові» (с. 63, завдання 403) 3. Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 1. Обчисліть приклади. 320 - 60720+ 90 640 + 230 2. Задача. У парку посадили 460 беріз, а кленів — на 120 менше. Скільки кленів посадили? Картка 2 1. Обчисліть приклади. 980 - 90230+ 80 520 + 340 2. Задача. У мотку було 350 г шерсті. Після того, як мама вив’язала рукавички, у мотку залишилось 250 г. Скільки грамів шерсті мама використала на рукавички? III. повідомлення теми уроку — Сьогодні ми узагальнимо знання щодо додавання і віднімання трицифрових чисел та розв’язування складених задач. IV. закріплення вивченого матеріалу 1. Робота в парах (с. 63, завдання 407) — Об’єднайте числа в пари так, щоб їх сума дорівнювала 100. (35 + 65; 44 + + 56; 27 + 73; 12 + 88) — Об’єднайте числа в трійки так, щоб їх сума дорівнювала 100. (66 + 13 + + 21; 38 + 43 + 19; 71 + 14 + 15; 55 + 15 + 30) 2. Розв'язування рівностей і нерівностей (с. 63, завдання 405) — Розв’яжіть з коментуванням. — Уставте такі числа, щоб рівності і нерівності були істинними. 3. Робота над задачею (с. 63, завдання 406) — Складіть задачу за коротким записом. Сильніші учні розв’язують задачу по діях з поясненням самостійно; слабшим учням роздають картки-підказки. Картка-підказка 1) □ + □ = □ (д.) — лип 2) □ - □ = □ (д.) — каштанів 3) □ + □ + □ = □ (д.) Перевірка виконаної роботи. — Зачитайте відповідь до задачі. (Усього 510 дерев) Фізкультхвилинка 4. Самостійна робота — Запишіть кожне число у вигляді суми розрядних доданків: 1 варіант2 варіант Завдання 402 (с. 63)Завдання 402 (с.63) 450;741;804.547;621;318. — Обчисліть вирази. 1 варіант2 варіант Завдання 404 (с. 63) — 1-й рядок Завдання 404 (с.63) — 2-й рядок 5. Робота над складеною задачею (с. 63, завдання 407) Після аналізу умови задачі учні записують коротку умову. Синя фарба — 10 банок по 2 кг Жовта фарба — 4 банки по 3 кг Біла фарба — 180 кг — Чи можемо відразу дати відповідь на головне питання задачі? Чому? — Як дізнатися, скільки кілограмів синьої фарби придбав завгосп? (2 • 10 = = 20 (кг)) — Як дізнатися, скільки кілограмів жовтої фарби придбав завгосп? (3 • 4 = = 12 (кг)) — Що відомо про білу фарбу? — Скільки кілограмів фарби придбав завгосп для ремонту спортзалу? (180 + + 20 + 12 = 212 (кг)) V. ПІДСУМОК УРОКУ Завдання для допитливих Господарка купила два відра картоплі, по 8 кг у кожному, 4 кг капусти і 9 кг яблук. Скільки кілограмів овочів купила господарка? Відповідь: 8 ■ 2 + 4 = 20 (кг) — овочів купила господарка. Яблука не враховуємо, тому що це — фрукти. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 63, завдання 408; 409. | |
| |
Переглядів: 2009 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Всього коментарів: 0 | |