Тема: Ділення двоцифрових чисел на двоцифрові Мета: закріпити вміння учнів ділити двоцифрові числа на двоцифрові та розв’язувати задачі на три дії. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 971. • Один учень пояснює розв’язання задачі 972. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 88 : 2284: 28 ■ 5 50 : 2536: 12 ■ 9 Сума довжин сторін трикутника становить 14 см. Довжина однієї сторони дорівнює 6 см, другої — 3 см. Знайти довжину третьої сторони. Картка 2 Обчислити. 66 : 33 + 1096: 24 ■ 6 70 : 14 + 2552: 26 ■ 11 Сума довжин сторін трикутника становить 16 см. Довжина однієї сторони дорівнює 7 см, другої — 4 см. Знайти довжину третьої сторони. Картка 3 Обчислити. 99 : 33 + 6787 : 29 ■ 12 90 : 15■9 72:12 ■ 15 Сума довжин сторін трикутника становить 18 см. Довжина однієї сторони дорівнює 8 см, другої — 4 см. Знайти довжину третьої сторони. 2. Колективна робота. • Уважно розглянувши числа в кожному стовпчику, здогадайтесь, як вони підібрані. Яке число повинно стояти замість знака «?»? 65 36 88 12 13 48 27 52 12 12 34 10 212 326 77 24 ??26 4?? • Які числа потрібно записати в порожніх клітинках? 15■2 = 30 : □17■2 =□ ■ 17 78:18= 78 : □ 24■4 = 88 : □15■5 =□ ■ 1542:14= 42 : □ • Представити числа 36, 27, 16 як добуток однакових множників. □= 36□ = 27□= 16 ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання973, с. 141. Усне коментоване виконання. V. Розвиток математичних знань • Завдання 974, с. 141. Колективне виконання. • Завдання975, с. 141. Самостійне виконання. Три учні працюють біля дошки, під час перевірки пояснюють, як знаходити невідоме число. • Завдання 976, с. 141. Ознайомившись з умовою задачі та проаналізувавши її, учні складають план розв’язання. Самостійно записують у зошит розв’язання. • Завдання 977, с. 141. Прочитавши задачу, учні аналізують її. Користуючись розв’язанням у підручнику, пояснюють, про що дізналися кожною дією. • Завдання 978*, с. 141. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її і колективно записують розв’язання. 1) 18 • 3 = 54 (б.) — всього за 3 квартали (9 місяців). 2) 6 • 2 = 12 (б.) — всього у жовтні й листопаді. 3) 54 + 12 + 8 = 74 (б.) — всього збудували. Відповідь: буде виконано річне зобов’язання. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. 44 : 22 + 13(34 + 56) : 284: 28• 22 34 : 17 • 12(86 - 14) : 690: 18• 10 72 : 18 • 100(93 - 9) : 736 : 1 : 2 б) Порівняти іменовані числа. 6 дм 3 ммП 63 мм 5 м 1 дм 8 смП 51 дм 6 см 7 см 5 ммП 75 мм 9 м2 дм 4 смП 10 м 3 дм 4 смП 35 дм 2 м57 смП 257 см в) Накреслити квадрат, у якого сума довжин сторін дорівнює 4 дм 4 см. г) Розташуйте по порядку. 1) Вечір, день, ранок, ніч. 2) Вчора, позавчора, завтра, післязавтра, сьогодні. ґ) Якщо в квітні було 18 ясних днів, то скільки хмарних днів було у квітні? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання Завдання 979, 980, с. 142.. Підсумки уроку. Обчислити. 34 + 17■18. | |
| |
Переглядів: 1467 | |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Всього коментарів: 0 | |