Тема: Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд Мета: пояснити прийом письмового додавання трицифрових чисел без переходу через десяток. Розглянути прості задачі, які розв’язуються за допомогою дії додавання. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Декілька учнів зачитують приклади завдання 662. • Один учень повідомляє відповідь задачі 661. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Порівняти вирази. 570 + 8 □ 8 + 570 220 + 300 □ 120 + 300 630 + 70 □ 420 + 110 36 кг груш розклали в 4 ящики. Скільки кілограмів груш поклали в один ящик? Картка 2 Порівняти вирази. 420 + 200 □ 200 + 420 680 - 140 □ 300 + 240 390 + 10 □ 730 - 30 36 кг груш розклали в 4 ящики. Яблук в один такий ящик вміщується на 1 кг менше. Скільки кілограмів яблук розклали в 6 ящиків? Картка 3 Порівняти вирази. 300 + 100 + 200 □ 900 - 100 - 200 670 - 120 - 120 □ 340 + 120 + 120 490 - 250 + 300 □ 880 - 270 + 130 36 кг груш розклали в 4 ящики. Яблук в один такий ящик вміщається на 1 кг менше. Скільки кілограмів яблук розклали в 6 ящиків? 2.Колективна робота. • Розв’язати кругові приклади. 24 + 3255 + 23 69+ 20 89 - 6567 - 43 23+ 32 32 + 3556 + 13 78- 46 • Порівняти числа і повідомити результати порівняння. 89 > 40 на 4995>24 на ... 57 < 67 на ...72< 96 на ... 32 < 50 на ...65< 85 на СотніДесятки Одиниці Число ** *****214 ********* ********** * ****** ********** • Від смужки завдовжки 8 дм відрізали 4 см. Скільки сантиметрів смужки залишилося? • Що більше — дві трійки чи три двійки? ІІІ.Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 42 + *5 = 67 33 + 2* = 56 2* + *4 = 45 *8 + 5* = 99 IV.Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 663, с. 100. Учні разом з учителем аналізують, пояснюють, як треба записувати другий доданок при письмовому додаванні, а також в якому порядку виконується обчислення. • Завдання 664, с. 100. Коментоване розв’язання. • Завдання665, с. 100, 101. Фронтальна робота над задачами, застосування дії додавання під час розв’язання задач. V.Розвиток математичних знань • Завдання 666, с. 101. Проаналізувати задачу, скласти план розв’язання. Самостійно записати в зошитах розв’язання задачі. • Завдання 667, с. 101. Визначення невідомого компонента, обчислення з коментуванням. • Завдання 668, с. 101. Ознайомившись зі змістом задачі, учні складають рівняння. Додаткові завдання (на вибір) а) Дібрати замість геометричних фігур потрібні числа. 56 - А = ОО- 33 = □ О - 15 = □96 - 47 = А 17 + 7 = АА + 8 = О □ + 1 = О76+ □ = □ б) Гра «Полічити трикутники». в)Виконати дії. 4 грн. - 40 коп.2 грн. + 90 коп. 1 кг - 500 г 760 г - 240 г 4 м - 50 см320 см + 80 см • Знайти закономірність і написати ще два числа. а) 5, 6, 8, 11, 15, 20, ... б) 85, 97, 109, 121, 133, ... в) 541, 533, 525, 517, 509, ... г) 1000, 901, 802, 703, 604, ... • Завдання 669, с. 101. Творча робота над задачею. VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 670, 671, с. 101. Підсумки уроку. Обчислити суму. 412 + 367 | |
| |
Переглядів: 1750 | |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні... |
Всього коментарів: 0 | |