💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиця множення на число 7

Тема: Таблиця множення на число 7

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Два учні повідомляють розв’язання задач 236, 237.

1.Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

42 : 6 + 2 54 : 6 - 2

4 * 7 - 55 * 8 + 4

Розв’язати рівняння. х + 84 = 99 х - 14 = 38.

Картка 2

Обчислити.

24 :6 : 212 : 6 + 80

18 :3 : 330 : 5 * 5

Розв’язати рівняння.

48 + х = 97 75 - х = 39.

Картка 3

Обчислити.

36 :4 : 3 + 104 * 5 + 6 * 8

12 :3 : 2 + 4054 : 6 - 36 : 6

Розв’язати рівняння.

69 + х = 98 84 - х = 26.

Фронтальне опитування:

Множник 6742

Множник 5 63 4

Добуток42 4932 18

• Знайти усно суму зручним способом:

2 + 4 + 6 + 8 + 10 + 12 + 14 + 16 + 18

• Знайти «зайве» число.

12 24 36 47

10 20 32 40

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 238, с. 40. Усне виконання.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 239, с. 40. Колективне виконання.

• Завдання 240, с. 40. Фронтальна робота.

• Завдання 241, с. 40. Колективне виконання першого стовпчика, решта прикладів самостійно, з подальшою взаємоперевіркою.

• Завданя 242, с. 40. Ознайомившись із змістом, учні складають план розв’язання та записують розв’язання.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 243, с. 40. Прочитавши задачу та проаналізувавши її учні колективно записують розв’язання.

• Завдання 244, с. 40. Коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір)

• Знайти відповідь, не обчислюючи:

а) 8 + 2 — 2 + 2 — 2 + 2 — 2

б) 9 + 42 - 42 + 38 - 38 + 84 - 84

в) 2 + 4 - 4 + 16 - 16 + 82 - 82

г) 3 + 48 - 48 + 32 - 32 + 69 - 69

• Який знак треба поставити замість зірочки, щоб вийшла правильна рівність?

а * а = 0а+ Ь * Ь = а

а * 0 = аа- Ь * Ь = а

 • Заповнити

 □ 5 = 35

 □ 6 = 36 6 □ = 24 3 □ = 24

віконечка».

 □ 4 = 16

 □ 3 = 15 2 □ = 18 5 □ = 30

• Назвати на малюнку прямокутник і всі трикутники.

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання:

Завдання 245, 246, с. 41. • Підсумки уроку.

 7 ■ 2 7 ■ 3 7 ■ 4 7 ■ 5

 7 ■ 6 7 ■ 7 7 ■ 8 7 ■ 9

Категорія: Математика | Додав: SYLER (04.10.2015)
Переглядів: 1093 | Рейтинг: 0.0/0
Лукаві "є" та "и"
Ліплення з пластиліну (гриби)
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]