УРОК 127 Тема. Табличне множення й ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. Розпізнавання трикутників різних видів Мета: повторити таблиці множення й ділення; вправляти учнів у діленні з остачею; опрацювати різні випадки письмового множення; розвивати вміння розпізнавати трикутники; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки і таблиці для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль, корекція та закріплення знань учнів 1.Оголошення теми уроку — Сьогодні ми продовжуємо роботу над засвоєнням вивчених знань. Наш урок буде незвичним — ми проведемо КВК. Учні поділяються на 2 команди, кожна обирає капітана. Перший конкурс «Розминка: влучний стрілець» Другий конкурс «Домашнє завдання» Питання обом командам ставить вчитель. Відповідає той, хто першим піднімає руку. Виграє та команда, яка надала більше правильних відповідей. Яке найбільше число при множенні: перший множник, другий множник чи добуток? З чисел 7, 42, 4, 6, 28, 24 назвіть три таких числа, щоб третє було добутком двох перших. Які множники у числа 24? Продовжити: якщо дільник помножити на частку, отримаємо... Питання для другої команди Яке найбільше число при діленні: дільник, ділене чи частка? З чисел 8, 3, 6, 24, 2, 48 назвіть три таких числа, щоб третє число було добутком перших двох. Які множники у добутка 18? Продовжити: якщо ділене поділити на частку, отримаємо... Завдання виконують по двоє учнів кожної команди. Вони розв'язують приклади на дошці. Решта учнів працюють у зошитах самостійно. Перевіряється робота учнів біля дошки. Виконання завдань решти учнів учитель перевіряє після уроку. Помножити письмово: 49 ■ 3, 223 ■ 4, 126 ■ 3., 114 ■ 737 ■ 6, 324 ■ 4, 128 ■ 2, 116 ■ 8 Завдання для решти учнів: вправа № 1055. Четвертий конкурс «Схемотехник» 27 35 86 58 42 41 : 8 74 : 9 29 : 2 28 : 5 50 : 7 Шостий конкурс «Конкурс уважних» Дітям кожної команди дається протягом декількох секунд поглянути на таблицю. Після цього таблиця прибирається. Учні повинні назвати фігури, які побачили, трикутники — охарактеризувати. Перед командами на дошці — схеми задач. Учні повинні дібрати з підручника задачу до цієї схеми, обґрунтувати свій вибір та розв'язати задачу по діях. П'ятий конкурс «Конкурс капітанів» Кожен капітан отримує картку з 5 прикладами на ділення з остачею. Потрібно якомога швидше їх розв'язати. Підбиття пдсумків Команда, яка набрала більше балів, виконує останнє завдання: розставити слова й склади у порядку написаних на них цифр, прочитати прислів'я. (Відповідь: «Один розум добре, а два краще».) ІІ. Підсумки уроку Нагородження переможців. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1844 | |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Ще про клавіатуру |
Всього коментарів: 0 | |