УРОК 123 Тема. Ділення з остачею (ознайомлення) Мета: пояснити запис чисел при діленні з остачею, назви чисел при діленні з остачею; формувати вміння оформляти в зошиті записи прикладів на ділення з остачею; опрацювати вправи на порівняння виразів; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань з вивчених раніше тем Математичний диктант Суму чисел 28 і 19 збільшити у 2 рази. Від числа 100 відняти різницю чисел 75 і 50. Число 90 зменшити на добуток чисел 14 і 6. Різницю чисел 56 і 28 поділити на 4. Знайти частку числа 44 і різниці чисел 41 і 30. Поділити 68 на 17. Частку чисел 42 і 6 збільшити на 36. Розв'язати кругові приклади. 260 ■ 3 200 : 4 + 50780 190 80 ■ 4 + 100140 + 60(100+ 6 ■ 5) ■ 2 590 + 50 420 : 3 640 : 8 Завдання для усного опитування Обчислити: 80 : 10, 3 ■ 27, 52 : 2, 18 ■ 4, 72 : 12, 64 : 16. Розставити дужки так, щоб відповіді були правильними: 28 : 4 + 3 ■ 7 = 7056 : 7 + 1 ■10 = 90 3 ■ 4 + 6 ■ 8 = 24075 28 13 = 60 Знайти третю частину числа 12, числа45, п'яту частину числа 50, 40, половину метра, четверту частину метра. Зробити усні обчислення. 1 год : 2 3 4 5 6 10 12 15 20 1 м :2 4 5 10 20 25 50 100 II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота На столі у вчителя лежать 6 зошитів. Учитель пропонує дітям розкласти зошити на 2 купки порівну. Перевіряється, скільки зошитів у кожній купці. Діти переконуються, що зошитів однакова кількість у кожній купці. Далі вчитель пропонує розкласти на 2 купки 7 олівців. Залишається 1 олівець. Отже, число не завжди ділиться порівну. Таке ділення називається діленням з остачею. Робота за малюнками й текстом завдання № 1010, 1011. Назви чисел при діленні з остачею Порівняти приклади кожного стовпчика (вправа № 1012). Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Первинне закріплення вивченого за вправами № 1014, 1015 Самостійна робота за вправою № 1016 Учні самостійно виконують порівняння, один учень працює біля дошки. Потім відповіді звіряються. Задача № 1017 — На скільки білих кульок більше, ніж червоних? У скільки разів червоних кульок менше, ніж білих? Підсумки уроку № 1018, 1019. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3006 | |
Прикраси для ялинки |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Всього коментарів: 0 | |