Тема: Подорож країною математикаЦілі: навчальна: пригадати знання з математики; формувати вміння працювати з програмами підтримки інших предметів; розвивальна: розвивати логічне мислення, спостережливість; виховна: виховувати зацікавленість до вивчення математики та інформатики. Тип уроку: інтегрований урок інформатики та математики. Програмне забезпечення: програма «Збери прислів'я». Вимоги до учнів: знати геометричні фігури; вміти працювати у програмі підтримки маТематики. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Сполучіть зображення предметів і картки з їх назвами. Пригадайте, як люди рахували в давнину. ЗАРУБКИ НА БІРКАХ III. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте ребус Учитель. Що ви можете сказати про отримане слово? Чи знайоме воно вам? Тема сьогоднішнього уроку — «Подорож країною МаТематика». IV. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Робота за підручником Учні читають § 33 ланцюжком. Відповідають на запитання. 1. Які геометричні фігури ви пам’ятаєте? 2. Що таке геометрія? V.Застосування набутих знань Завдання за підручником § 33, запитання і завдання: № 1, 2. Додаткові завдання 1. Визначте, на чому друзі вирушать у подорож. 1 + 214+ 15 12 + 419-3 2 + 616 5 + 520-1211 + 312-5 4-1 10 4 + 911 + 5 4 + 411-7 11-23 9 -3 =(б) 11-3(б)і 14 12-8 17-917 з\з12 + 1 3 + 319-1 2 + 67 4 + 5=(1Г 2 + 87+1 8-321 - 10 12 орт ^3РР 2. Підрахуйте та розфарбуйте метеликів. 1. Білий7.Жовтий 2. Чорний 8.Синій 3. Сірий9.Зелений 4. Помаранчевий 10.Світло-зелений 5. Червоний11.Рожевий 6. Фіолетовий12.Блакитний VI. Фізкультхвилинка Один — піднести руки вгору, Два — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги І торкайтеся підлоги. Три, чотири — прямо стати. Будемо відпочивати. VII. Формування вмінь Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 33, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Цифрові головоломки СУДОКУ У перекладі з японською «СУ» — «цифра», а «ДОКУ» — «що стоїть окремо». СУДОКУ 4x4 У кожну клітинку впишіть числа 1, 2, 3, 4 так, щоб у кожному рядку, стовпці й блоках 2x2 числа не повторювались. IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 33, для кмітливих: № 1, 2. 2. Додаткове завдання СУДОКУ 6x6 У кожну клітинку впишіть числа 1, 2, 3, 4, 5, 6 так, щоб у кожному рядку, стовпці й блоках 2x3 числа не повторювались. | |
| |
Переглядів: 1638 | |
Охорона природного довкілля |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Всього коментарів: 0 | |