Тема: Листівка для елзікаЦілі: навчальна: систематизувати знання з теми «Графічний редактор»; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати образне мислення; формувати вміння узагальнювати та систематизувати матеріал; виховна: виховувати відповідальність, свідоме ставлення до справи, естетичний смак. Тип уроку: узагальнення та сисТематизація знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Раіпі. Вимоги до учнів: знати, для чого призначені інструменти графічного редактора Тих Раіпі; уміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід Уроку I. Організаційним етап II. Актуалізація опорних знань Розгадайте ребусици III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Відгадайте загадки, які приготувала для вас Ганнуся. Тоненький хлопчик Та й заліз у стовпчик. І де носом поведе, Там заміточку кладе. (Олівець) Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля, Зелену, затишну алею, Високі гори і моря. Зачарувати можна нею — Така вона чудова й гарна! Ти знаєш, як зовуть цю фею? Її зовуть, звичайно, ... {фарба). Учитель. Удома ви малювали за допомогою олівця та фарб, а сьогодні ми створимо листівку для Елзіка за допомогою комп’ютера. Тема сьогоднішнього уроку — «Листівка для Елзіка». IV. УДОСКОНАЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота за підручником § 29, запитання і завдання: № 2-5. Додаткові завдання 1.Друзі прийшли до кафе. Кожний вибрав у меню улюблену страву. Хто що замовив? Сполучіть за зразком. 3. Сполучіть пунктирними лініями частини комп’ютера і розфарбуйте. V. Фізкультхвилинка Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторони розвів — Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик відшукати, Треба нам навшпиньки стати. VI. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Практичне завдання Учитель. Минулого уроку ви одержали домашнє завдання: продумати та схематично нарисувати листівку, яку ви подаруєте Елзіку до Дня народження. А тепер, користуючись графічним редактором Тих Раіпі, спробуйте створити подарункову листівку. Релаксація VII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Чи сподобалася вам програма Тих Раіпі? 2. Чого ви навчились впродовж вивчення теми? 3. Які об’єкти графічного редактора Тих Раіпі ви знаєте? 4. Як можна створити віртуальну виставку в графічному редакторі, щоб показати її рідним? 5. Чи можна перенести створений рисунок на аркуш? VIII. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 29, для кмітливих. 2. Додаткове завдання Розфарбуйте рисунок. | |
| |
Переглядів: 1131 | |
Природа навколо нас |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Свійські тварини рідного краю |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Всього коментарів: 0 | |