💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Робота з природними матеріалами. Аплікація «Зерняткове сонечко»

Тема: Робота з природними матеріалами. Аплікація «Зерняткове сонечко»

Мета: формувати в учнів навички роботи з природним матеріалом; розвивати фантазію, уяву, творчість, навички роботи з різним природним матеріалом; вдосконалювати вміння працювати за планом, виховувати відповідальність за доручену справу, охайність, взаємодопомогу.

Обладнання: картон, кольоровий папір, сухе листя, сухі пелюстки нагідок, насіння соняшника, зернятка кукурудзи, репродукції картин І. Левітана «Золота осінь», І. Шиш-кіна «Рання осінь», аудіозапис п'єси П. І. Чайковського «Осінь».

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Упорядкування робочих місць.

II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з природними матеріалами.

— Що нам потрібно для роботи?

— А тепер дізнайтеся, що ми виготовлятимемо.

1 2 3 4

А 3 С є К

Б Ю 0 Е П

В Я м В Н

Г Ш р Ч Т

А-1, Б-3, Г-2, В-4, В-1, Г-4, А-4, Б-2, В-3, Б-3, А-2, Б-2, В-4, Б-3, Г-3, А-4, Б-2

(Зерняткове сонечко)

2. Вступна бесіда

— Яка зараз пора року?

— За якими ознаками ви можете визначити, що зараз осінь? (Дерева стоять у різнобарвному вбранні, трава жовтіє, мало квітів і т. ін.)

— Немов із чудової казки завітала до нас сьогодні на урок цариця Осінь! Розвісила яскраві намиста на всіх деревах, тупнула багряним чобітком, труснула своїми золотими кучерями — і посипалося золото з дерев. Укрила осінь різнобарвним килимом землю, нашу годувальницю.

3. Емоційне налаштування

— А зараз послухайте музику і поміркуйте, який настрій створила у вас ця музика? (Звучить аудіозапис п’єси П. І. Чайковського «Осінь».)

— Який настрій створила у вас ця музика? (З одного боку — сумний, а з іншого — сонячний і радісний.)

— Осінні дні народжують у нас різні настрої. Холодний і похмурий день озивається в душі тугою і сумом, а сонячний, теплий — народжує світлу радість.

— Як ви вважаєте, чи вдалося композиторові за допомогою музики передати красу осінньої природи?

— А зараз запрошую вас у картинну галерею. Розгляньте репродукції картин І. Левітана «Золота осінь» та І. Шишкіна «Рання осінь».

— Чи вдалося художникам передати красу осені, свій настрій?

— У композитора — звуки, у художника — фарби, у поета — слово. І кожен з них по-своєму описує цю незвичайну пору року. Послухайте вірші про осінь. (Діти читають віршІ.)

Клас

Осінь фарби готувала,

У відерця наливала. Змішувала, чаклувала, Потім все розфарбувала. Придивіться, все довкола Стало різнокольоровим!

Нині осінь нас чарує, Неповторна, чарівна, Різні барви нам дарує І дивує нас вона. Виглядає так казково Восени і парк, і гай, Розмаїттям кольоровим Прикрашає осінь край!

 Н. Замрія

— Сподіваюся, що і чудова музика П. Чайковського, і картини І. Левітана та І. Шишкіна, і вірші, які прочитали ваші товариші, створили на уроці чудовий емоційний настрій, який допоможе вам добре працювати.

Фізкультхвилинка

4.Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

 • Оберіть аркуш кольорового картону за бажанням.

 • Візьміть шаблон сонечка, який лежить у вас на партах. Прикладіть його до картону та акуратно обведіть.

 • Шаблон кола покладіть на середину сонечка і теж обведіть. Візьміть пензлики і акуратно, не виходячи за краї, намастіть коло клеєм. По колу викладіть насіння соняшника, злегка придавлюючи його.

 • Далі змащуйте по черзі промінчики сонечка клеєм і викладайте на них зернятка кукурудзи.

 • Коли насіння викладено, візьміть сухі пелюстки нагідок і присипте межі промінчиків. Тепер кожен промінчик виглядає яскравої

 • Навколо сонечка на картоні приклейте сухе листя — з того, що ви засушили влітку, так, як показано в підручнику на с. 8.

— Що нового дізналися на уроці, з чим ознайомилися?

— Що сподобалося на уроці?

— Спілкування з природними матеріалами зачаровує і збагачує нас і наші уявлення про навколишній світ, наповнюючи радісними почуттями. І все це — завдяки казковому забарвленню квітів та листя, ваблячої стиглості ягід, таємничому блиску соломки, космічній формі камінців, смоляному запаху шишок. Ми вдивляємося в навколишній світ і милуємося ним. Природа, як найкращий художник, виховує в нас художній смак. Сподіваюсь, що вам сподобалася робота в природній майстернІ. І ми ще не раз будемо працювати у ній, створюючи нові унікальні шедеври.

III. Практична робота учнів

IV. Виставка та оцінювання робіт

— Що найбільше вам запам’яталося і сподобалося?

— Хто отримав задоволення від своєї праці?

— Хто припустився помилок?

V. Підсумок уроку

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2493 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія до шкільної майстерні
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Інформація. Як людина сприймає інформацію
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]