Тема 18. Будь обережним!Мета: обговорити з учнями небезпечні і безпечні ситуації; формувати навички орієнтування в небезпечних ситуаціях і ухвалення раціональних рішень; показати, як уміння приймати рішення допомагає уникати небезпек. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — У житті трапляються непередбачувані ситуації. Наприклад, дитина загубилась у незнайомому місті; на хлопчика напав собака; під час прогулянки почалася гроза. Наведіть приклади небезпечних ситуацій. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми обговорюватимемо безпечні і небезпечні ситуації. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (с. 58-60] — Розгляньте малюнки на с. 58. Які непередбачувані ситуації можуть виникнути? — Що головне треба пам’ятати? Яке прислів’я про це говорить (с. 59)? Як ви його розумієте? (Треба спокійно подумати і прийняти рішення, як діяти в складній ситуації.) — Якщо ти відчуваєш, що сам не впораєшся з проблемою, звернися по допомогу. Спитайте у батьків, хто і в якій ситуації може бути вашим помічником. Вивчіть напам’ять домашню адресу, повні імена та номери телефонів своїх батьків та їхні місця роботи. Усе це може знадобитися, якщо з вами трапиться якась неприємність. Пам’ятайте: треба бути завжди уважним і обережним, уміти передбачати небезпечну ситуацію і знаходити правильне її вирішення. Словникова скарбничка Небезпечна ситуація — це можливість виникнення якоїсь біди, загрози для життя і здоров’я людини. Безпечна ситуація — це коли тобі ніщо не загрожує. — Що таке небезпечна ситуація? — Де вона може статися? До чого призвести? — Згадайте, чи були ви свідком якоїсь небезпечної ситуації. Якщо так, розкажіть про це. — За яким номером телефону викликають пожежно-рятувальну службу, міліцію, швидку медичну допомогу, службу газу? Практична робота (с. 60) — За допомогою дорослих склади пам’ятку необхідних номерів телефонів. Мама Тато Бабуся, дідусь Родичі Сусіди Клас Друг або подруга Школа Екстрена (невідкладна) допомога: пожежно-рятувальна служба, міліція, швидка медична допомога, служба газу Районне відділення міліції ЖЕО (житлово-експлуатаційна організація) — Разом з дорослими запиши важливі телефони на аркуші паперу і розмісти його поруч із домашнім телефоном. Унизу напиши домашню адресу і номер свого телефону, щоб у разі потреби чітко і швидко назвати його. Запиши ці телефони у своєму мобільнику. 2. Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Вправа «Мікрофон» — По черзі продовжіть речення: «Я почуваюся в безпеці, коли.». Робота в парах — Об’єднайтесь у пари. Розкажіть про небезпечну ситуацію зі свого життя. — Що з тобою трапилося? — Що ти відчув тієї миті? — Що ти зробив? — Хто тобі допоміг? — Номер для виклику всіх рятувальних служб — 112. 2. Вивчення вірша Л. Вознюк «Служби порятунку» СЛУЖБИ ПОРЯТУНКУ Щоб життя уберегти від реальної біди, полум’я помітив, дим — подзвони на 101. Громадян охороняти і порушників шукати — це міліції права, що за номером 102. Забиття, поріз, заноза, травма, будь-яка загроза для здоров’я дітвори, — набираємо 103. Газ палає й вибухає, Кожен хай запам’ятає: газом чути із квартири — телефонуй на 104. 3. Робота над прислів'ями ■ Більше вір своїм очам, ніж чужим розмовам. Бережися бід, поки їх немає. Обережність — мати безпеки. Побоювання — половина порятунку. VI. Підсумок уроку — Що нового ви дізналися на уроці? — Наведіть приклади небезпечних ситуацій? — Як розрізнити небезпечні та безпечні ситуації? — Що допомагає уникати небезпек? | |
| |
Переглядів: 3816 | |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Народні промисли України |
Всього коментарів: 0 | |