Урок 35 Тема: Закріплення обчислень виду 40 - 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразомМета: удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вираз і число, складати задачі за даним виразом; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати у дітей почуття товариства і взаємодопомоги, відповідальності. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Гра «Допоможи Незнайкові». Чи правильно Незнайко порівняв вирази? 56 - 5 > 56 + 456- 49= 56 -45 64 - 25 < 25 + 6426 - 11> 26 -13 2) Магічна рамка. 3) Кругові приклади. 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Доповніть ряд трьома числами. 95; 90; 85; ?; ?; ?. ► Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1 Колективне розв'язування задач — Розв’яжіть задачі і складіть обернені до них. 1) Мишко купив 9 зошитів і Оленка купила декілька зошитів. Усього вони купили 20 зошитів. Скільки зошитів купила Оленка? 2) У гаражі стояло 30 машин. Декілька з них вийшло в рейс, після цього в гаражі залишилося 9 машин. Скільки машин вийшло в рейс? 2 Виконання завдання «ланцюжком» 70 - 6 + 2560 - 5 + 1980 - (18 - 9) 100 - (45 + 5) 46 + 24 - 3100 - (45 + 15) 3 Розв'язування задачі різними способами Було — 24 і 16 Не грало — 4 Грало — ? — Розв’яжіть задачу різними способами. 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв'язування завдань на повторення 1) До майстерні з пошиття одягу завезли 2 рулони тканини. У першому рулоні були 32 м, а в другому — на 5 м менше. Скільки усього тканини завезли до майстерні? 2) У магазині продали 75 кг сметани і ще залишилося 45 кг. На скільки кілограмів менше сметани залишилося, ніж продали? 3) Намалюйте 3 рази по 2 прапорці. Скільки всього прапорців вийшло? Намалюйте 2 рази по 3 прапорці. Скільки прапорців вийшло? 4) Обчисліть. 75 - 25 = 37 - (8 + 9) =5+ 47 - 50 = 40 + 52 = 32 + (8 + 9) =6+ 54 - 7 = 80 - 9 =47 - (20 + 4) =7 +73 - 8 = 23 + 18 = 39 + (40 + 3) =8 +82 - 4 = 5) Діти зібрали 55 грибів: білих, рижиків і лисичок. Білих було 23, лисичок було 16. Скільки зібрали рижиків? V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Яке завдання на уроці вам найбільше сподобалося? Чим саме? | |
| |
Переглядів: 1523 | |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Сонце — джерело світла і тепла |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Всього коментарів: 0 | |