Урок 3 Тема: Переставна властивість дії додавання. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиницьМета: узагальнювати знання учнів про переставну властивість дії додавання; повторити таблиці додавання і віднімання чисел у межах 10; учити порівнювати прості задачі на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць; розвивати спостережливість, кмітливість. Хід Уроку I. Організаційний момент Щоб урок пройшов немарно, Треба сісти рівно, гарно І виконувати те, Про що мова зараз йде. II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Гра «Засели будиночки» 10 25 3 6 4 7 2 Розв'язування задач 1) Сьогодні вівторок, а до початку канікул ще 4 дні. Якого дня тижня почнуться канікули? 2) З середи до п’ятниці був лютий мороз. Скільки діб був лютий мороз? 3 Гра «Обчисли правильно» Мета гри: формувати навички табличного додавання і віднімання в межах 10, уміння користуватися термінами «доданок», «сума». Обладнання: в учнів — картки з числами від 0 до 9. Опис гри: перед кожним учнем розкладені в будь-якому порядку лицьовою стороною вверх картки з числами від 0 до 9. Учитель читає вираз. Учні, розв’язавши його, шукають картку з відповіддю і перевертають її лицьовою стороною вниз. Учитель дає 6-7 прикладів з різними відповідями. • Знайди суму чисел 5 і 4. • На скільки 6 більше 3? • До 4 додай стільки ж. • Збільши 3 на 4. • Перший доданок дорівнює 2, другий — 3. Чому дорівнює сума? • 5 плюс 1. — А тепер проведемо перевірку. Ті, у кого залишилися не перевернутими картки з числами 0; 1; 2 і 4, правильно впоралися із завданням. 4 Хвилинка каліграфії з логічним завданням Дані числа: 7; 5; 3; 4; 1; 2; 6. — Запишіть ці числа в порядку зростання. — Запишіть ці числа в порядку спадання. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1 Повторення переставної властивості додавання Учитель. Максим, Жора і Богдан мали знайти суму чисел 2; 3 і 5. Усі діти знайшли суму правильно. Максим: 2 + 3 + 5 = 10 Ж о р а: 5 + 3 + 2 = 10 Богдан: 5 + 2 + 3 = 10 — Діти склали однакові приклади? чому ви так вважаєте? — А чи можна сказати, що якийсь приклад складено неправильно? чому? — Згадайте, якою властивістю додавання можна користуватися під час розв’язування прикладів. Переставна властивість додавання: Додавати числа можна в будь-якому порядку. 2 Обчислення значень виразів зручним способом 7 + 5 + 35 + 3 + 7 + 5 2 + 10 + 84 + 1 + 6 + 9 3 Розв'язування задач 1) Робота над загадками. • Дуже товсті ноги маю, Тихо їх переставляю. Височезний я на зріст, Біля рота маю хвіст! (Слон) • Він такий смугастий, Він такий ікластий, Найстрашніший у тайзі, Перед ним тремтять усі, Як роззявить пащу: игрр! Називають звіра... (тигр). 2) Складання задач про слонів і тигрів за схемами. I — 5------1 I — 5 ^----------1 II — ?, на 3 > ІII — ?, на 3 <І — чим схожі задачі? чим різняться? — Чому перша задача розв’язується додаванням, а друга — відніманням? ► Фізкультхвилинка Раз! Два! Час вставати — Будемо відпочивати. Три! Чотири! Присідайте, Швидко втому, проганяйте П’ять! Шість! Засміялись, Кілька раз понахилялись. Сім! Вісім! Час настав Повернутися до справ. 4 Самостійна робота 1 варіант 7 - 3 + 4 10 - 1 - 6 1 + 3 + 3 10 - 5 - 4 2 варіант 6 + 1 + 1 10 - 8 + 7 4 + 0 + 6 1 + 9 - 4 Двоє учнів працюють біля дошки. Перевірка — Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язані правильно. — Поставте знак мінус, якщо допущені помилки. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився по- 1) Кришка парти має 4 кути. Один з них відрізали. Скільки кутів стало в кришки парти? (5) 2) Надійка поставила 11 тарілок на стіл, із них перевернула 3 тарілки. Скільки тарілок на столі? (11) V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що ви сьогодні дізналися нового? — Якою властивістю додавання можна користуватися під час розв’язування прикладів? | |
| |
Переглядів: 1727 | |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Ура! Канікули! |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Всього коментарів: 0 | |