💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Скринька казок народів світу. Жбан меду (сербська казка)

Урок 41. Скринька казок народів світу. Жбан меду (сербська казка)

Мета: завершити опрацювання сербської казки «Жбан меду»; формувати в учнів уміння характеризувати дійових осіб; удосконалювати навички правильного і виразного читання; розвивати образність мовлення; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над скоромовкою

Лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису —

Лис лисички ніс із лісу.

2. Робота над чистомовкою

Щу-щу-щу, щу-щу-щу!

Ми пішли на площу.

Ощ-ощ-ощ, ощ-ощ-ощ!

Тут якраз почався дощ.

Щу-щу-щу, щу-щу-щу!

Всі сховались від дощу.

Му-му-му, му-му-му!

Повернулися додому.

Ли-ли-ли, ли-ли-ли!

Дуже раді ми були!

3. Гра «Блискавка»

Щука — щука — щока — щука — щука.

Щупав — щупав — щупав — щипав — щупав.

Дощечка — донечка — дощечка — дощечка — дощечка.

III. Перевірка домашнього завдання

Робота в парі. Гра «Обличчям до обличчя»

Учні повертаються в парі одне до одного та переказують казку.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

 

Гра «Додай словечко»

• Гострі зуби, сильні лапи,• У кущах вона ночує

Дуже схожий па собаку,І па зайчика полює.

І полює дуже ловко,Вся руденька ця сестричка,

Що, впізнали, друзі. (вовка).А зовуть її. (лисичка).

— Ми продовжуємо ознайомлюватися із сербською казкою «Жбан меду». Лисиця з’їла весь медок, та на цьому її хитрощі не завершилися.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Гра «Рибки»

Самостійне читання заключної частини казки (с. 46-47) мовчки учнями — кожен у своєму темпі.

— Чи вдалося лисиці обдурити вовка?

 Клас

Фізкультхвилинка

2. Читання заключної частини казки учнями

Гра «Сніжинка»

Читає той учень, на парту якого впала сніжинка.

3. Аналіз заключної частини казки з елементами відбіркового читання

— Чому не спала лисиця?

— Як вона вирішила знайти винуватця?

— Як їй удалося перехитрити вовка?

— Якими показано лисичку й вовка у сербській казці?

4. Гра «Голосування ногами»

Діти шикуються у дві шеренги: права шеренга — «я вважаю, що твердження правильне», ліва шеренга — «я вважаю, що твердження неправильне».

— Я читатиму речення, інколи навмисне замінивши слово чи вираз, а ви швидко шукайте його в тексті. Якщо речення правильне, то тупоче ногами права шеренга, неправильне — тупоче ногами ліва шеренга та називає правильну відповідь.

5. Спостереження за характерами дійових осіб

— Визначте риси характеру героїв казки, закінчить слово і зазначте стрілкою.

довірлив.

хитр.лисичка

брехлив.

ледачкуват.

злодійкуват.вовк

наївн.

запал ьн.

6. Гра «Дуель»

Робота в групах

Групи ставлять запитання одна одній за змістом казки.

7. Робота над будовою казки

— Прочитайте зачин казки, кінцівку.

— Народні казки часто мають таку будову: зачин, потрійний повтор, кінцівка.

VI. Підсумок уроку

Гра «Продовж речення»

— На уроці мені найбільше сподобалося.

— Я вчився.

— Я дізнався.

— Мені б хотілося ще.

— Казка вчить нас.

VII. Домашнє завдання

Переказувати казку. Пригадати інші казки, у яких героями є лисиця і вовк.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 3881 | Рейтинг: 0.0/0
Ура! Канікули!
Різноманітність рослин
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл...
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]