Урок 41. Скринька казок народів світу. Жбан меду (сербська казка) Мета: завершити опрацювання сербської казки «Жбан меду»; формувати в учнів уміння характеризувати дійових осіб; удосконалювати навички правильного і виразного читання; розвивати образність мовлення; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою Лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс. Заздрить білка в лісі лису — Лис лисички ніс із лісу. 2. Робота над чистомовкою Щу-щу-щу, щу-щу-щу! Ми пішли на площу. Ощ-ощ-ощ, ощ-ощ-ощ! Тут якраз почався дощ. Щу-щу-щу, щу-щу-щу! Всі сховались від дощу. Му-му-му, му-му-му! Повернулися додому. Ли-ли-ли, ли-ли-ли! Дуже раді ми були! 3. Гра «Блискавка» Щука — щука — щока — щука — щука. Щупав — щупав — щупав — щипав — щупав. Дощечка — донечка — дощечка — дощечка — дощечка. III. Перевірка домашнього завдання Робота в парі. Гра «Обличчям до обличчя» Учні повертаються в парі одне до одного та переказують казку. IV. Мотивація навчальної діяльності.
Гра «Додай словечко» • Гострі зуби, сильні лапи,• У кущах вона ночує Дуже схожий па собаку,І па зайчика полює. І полює дуже ловко,Вся руденька ця сестричка, Що, впізнали, друзі. (вовка).А зовуть її. (лисичка). — Ми продовжуємо ознайомлюватися із сербською казкою «Жбан меду». Лисиця з’їла весь медок, та на цьому її хитрощі не завершилися. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Гра «Рибки» Самостійне читання заключної частини казки (с. 46-47) мовчки учнями — кожен у своєму темпі. — Чи вдалося лисиці обдурити вовка? Клас Фізкультхвилинка 2. Читання заключної частини казки учнями Гра «Сніжинка» Читає той учень, на парту якого впала сніжинка. 3. Аналіз заключної частини казки з елементами відбіркового читання — Чому не спала лисиця? — Як вона вирішила знайти винуватця? — Як їй удалося перехитрити вовка? — Якими показано лисичку й вовка у сербській казці? 4. Гра «Голосування ногами» Діти шикуються у дві шеренги: права шеренга — «я вважаю, що твердження правильне», ліва шеренга — «я вважаю, що твердження неправильне». — Я читатиму речення, інколи навмисне замінивши слово чи вираз, а ви швидко шукайте його в тексті. Якщо речення правильне, то тупоче ногами права шеренга, неправильне — тупоче ногами ліва шеренга та називає правильну відповідь. 5. Спостереження за характерами дійових осіб — Визначте риси характеру героїв казки, закінчить слово і зазначте стрілкою. довірлив. хитр.лисичка брехлив. ледачкуват. злодійкуват.вовк наївн. запал ьн. 6. Гра «Дуель» Робота в групах Групи ставлять запитання одна одній за змістом казки. 7. Робота над будовою казки — Прочитайте зачин казки, кінцівку. — Народні казки часто мають таку будову: зачин, потрійний повтор, кінцівка. VI. Підсумок уроку Гра «Продовж речення» — На уроці мені найбільше сподобалося. — Я вчився. — Я дізнався. — Мені б хотілося ще. — Казка вчить нас. VII. Домашнє завдання Переказувати казку. Пригадати інші казки, у яких героями є лисиця і вовк. | |
| |
Переглядів: 3881 | |
Ура! Канікули! |
Різноманітність рослин |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Всього коментарів: 0 | |