💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лисичка-сестричка (продовження)

Урок 35. Лисичка-сестричка (продовження)

Мета: учити глибоко відчувати казку, її героїв, засуджувати хитрість, підступність, боротися з ними у повсякденному житті; розвивати вміння читати за особами, переказувати; виховувати любов до народної творчості.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Дихальна вправа

Для контролю глибокого, але короткого дихання під час вимовляння коротких складів чи слів: секундний видих-вдих на «раз» — пауза, «два» — видих під час вимови складів і слів, надрукованих на дошці.

Ба-ран, ба-ра-нець, ба-ран-чик, ца-пик, вов-чик.

2. Вправа «Голосно — тихо» [вправляння у зміні сили гонку і темпу вимовляння)

Підіймати указку вгору — діти промовляють слова скоромовки голосно, з поступовим підсиленням. Поволі опускати указку — говорять зі зниженням сили голосу.

Наварили смакоти —

Будем їсти я і ти.

А со-рро-ки І во-рро-ни

Будуть їсти макарони!

3. Робота над чистомовкою

Ма-ма-ма — холодна зима.

Му-му-му — молока кому?

Мо-мо-мо — до школи йдемо.

Ми-ми-ми — нові килими.

Мі-мі-мі — веселій кумі.

Ме-ме-ме — хто книжку візьме?

Ам-ам-ам — нікому не дам.

Ом-ом-ом — помиємо з милом.

Ем-ем-ем — туди не підем.

Ум-ум-ум — у класі шум.

III. Перевірка домашнього завдання

Конкурс «Хто краще перекаже казку?»

IV. Мотивація навчальної діяльності.

— Що починається такими словами: «Жили собі дід та баба.», «Були собі.»? (Казки)

— Які ще зачини пам’ятаєте в казках?

— Які казки є найдавнішими?

— Сьогодні ми продовжимо читати казку «Лисичка-сестричка».

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Вступна бесіда

— За нібито вкрадене ягня хитра лисичка випросила в хазяїна невістку. Однак дорогою з’ясувалося, що в мішку сидів.

— Як ви вважаєте, хто б це міг бути?

 Дата

 Клас

Вправа «Мікрофон»

Учні висловлюють свої припущення.

Фізкультхвилинка

Ноги ширше, руки в боки —

Ліс зійшов в короткі строки.

Вітру лісу не зламати.

Для звірят ліс — їжа й хата.

Гілля-руки підняли,

Сонцю шану віддали.

А земельці — поклонились.

Гіллям долу нахилились.

2. Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання кінцівки казки (с. 40-41)

— Хто сидів у мішку?

3. Словникова робота

Читання слів «буксиром» за вчителем: уіиечки, собачища, кожушини, розсердився, хвостище-помелище.

4. Читання казки учнями «ланцюжком»

5. Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання

— Куди втекла лисичка?

— Де сидів собака?

— Чому він не вліз в нору?

— З ким затіяла лисичка розмову?

— Як вона зверталася до вух, очей, ніг?

— Чому розсердився хвіст?

— Що зробила лисиця з хвостом?

— Поділіть казку на дві частини.

— Придумайте назви до частин.

— Порівняйте, із чого почала лисичка обмін і чим завершила.

— Чим частина твору, у якій описано обмін, подібна до казки «Горобець та билина», а чим — відрізняється?

— Чи подобаються вам учинки лисиці?

— Як ви їх оцінюєте?

— Чи відповідає змісту казки приказка «Міняв тихо — виміняв лихо»? Поясніть свою відповідь.

6. Гра «Що обіцяла лисичка?»

Ушечкам. (сережки).

Оченькам. (окуляри).

Ніженькам. (черевички).

VI. Підсумок уроку

— Яку казку читали на сьогоднішньому уроці?

— Хто є головним персонажем цієї казки?

— Назвіть інших персонажів казки.

— Чого вчить нас ця казка?

VII. Домашнє завдання

Переказувати зміст другої частини.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 1916 | Рейтинг: 0.0/0
Що можна навчитись самому
Догляд за кімнатними рослинами
Свято, коли весело
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]