У розділі матеріалів: 83
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »»

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

Мета: працювати над характеристикою літературного персонажа; розвивати навички рольової гри, мовленеві навички, вміння малювати словесний портрет; виховувати вдумливих читачів.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 3986 | Додав: SYLER

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

Мета: продовжити знайомство з текстом твору «Аліса в Країні Див», звернути увагу на світ уяви і захопливі пригоди героїні в уявному світі; розвивати навички написання літературного диктанту, роботи з текстом, виразного читання, вміння виявляти фантастичні та реалістичні елементи, вдосконалювати логічне мислення дітей; виховувати уважних та вдумливих читачів.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2531 | Додав: SYLER

Тема. Контрольна робота з теми „Світ дитинства”. Твір-роздум про героя.

Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу; розвивати логічне мислення,пробуджувати творчу уяву: удосконалювати вміння самостійно висловлювати думки, аргументувати їх, тексти повісті; тлумачні словники.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2750 | Додав: SYLER

Тема. Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті.

Мета: презентувати учням основні відомос­ті життя та творчості американського письменника Марка Твена; розвива­ти теоретико-літературні знання учнів, уміння виразно читати за особами; роз­крити історію створення повісті; роз­вивати вміння слухати та висловлюва­ти своє ставлення до почутого, навички виразного читання; формувати інте­рес до творів Марка Твена; виховувати в учнів цілеспрямованість і наполегли­вість у досягненні мети (на прикладі біо­графії Марка Твена).

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2846 | Додав: SYLER

Тема. Ставлення автора до своїх героїв

Мета: продовжити роботу над характеристикою образів Тома Сойєра та Гека Фінна, зясувати авторське ставлення до них; розвивати вміння самостійно творчо мислити, аргументовано висловлю­вати власні думки з приводу прочитаного; розвивати навички творчого переказу художнього тексту; вихову­вати найкращі людські якості.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 5181 | Додав: SYLER

Тема. Елеонор Портер «Поліанна»

Мета: ознайомитись з життям і творчістю письменниці, зацікавити ними, спонукати до читання та вивчення; розвивати навички виразного читання, уміння визначати головні епізоди, переказувати їх та висловлювати думку щодо прочитаного; виховуватим допитливість, прагнення до самопізнання шляхом ознайомлення з діями, учиниками та характерами літературних героїв.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 3149 | Додав: SYLER

Тема. Контрольна робота з теми «Людина і природа»

Мета: систематизувати й узагальнити знання з теми; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою їх корекції; розвивати пам`ять, творче, асоціативне та логічне мислення школярів, уміння висловлюватися з приводу прочитаного, аналізувати літературні твори; виховувати любов до природи, гуманізм, естетичні смаки.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 4538 | Додав: SYLER

Тема. Художні засоби розкриття образу Поліанни

Мета: допомогти учням усвідомити зміст і головну думку твору, розвивати навички виразного читання, переказу великих за обсягом творів, виділення основних епізодів та оцінювання дій і вчинків героїв; виховувати найкращі моральні якості: неприйняття зла, вміння співпереживати, милосердя.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 3008 | Додав: SYLER

Тема. Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

Мета: допомогти учням усвідомити істини, що утверджує автор через образи своїх героїв; визначити рівень художньої майстерності автора; розвивати навички виразного читання, переказувати великого епічного твору, його аналізу, характеристики героїв; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки і за їх наслідки, прагнення до самовиховання та самовдосконалення.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 4345 | Додав: SYLER

Тема. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)

Мета: виявити справжні цінності, провідні ідеї повісті, показати протиставлення світу дітей та дорослих у творі; розвивати усне монологічне мовлення, образне та асоціативне мислення школярів; виховувати у них благородство.

5 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 3902 | Додав: SYLER