Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди Мета: працювати над характеристикою літературного персонажа; розвивати навички рольової гри, мовленеві навички, вміння малювати словесний портрет; виховувати вдумливих читачів. |
Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди Мета: продовжити знайомство з текстом твору «Аліса в Країні Див», звернути увагу на світ уяви і захопливі пригоди героїні в уявному світі; розвивати навички написання літературного диктанту, роботи з текстом, виразного читання, вміння виявляти фантастичні та реалістичні елементи, вдосконалювати логічне мислення дітей; виховувати уважних та вдумливих читачів. |
Тема. Контрольна робота з теми „Світ дитинства”. Твір-роздум про героя. Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу; розвивати логічне мислення,пробуджувати творчу уяву: удосконалювати вміння самостійно висловлювати думки, аргументувати їх, тексти повісті; тлумачні словники. |
Тема. Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті. Мета: презентувати учням основні відомості життя та творчості американського письменника Марка Твена; розвивати теоретико-літературні знання учнів, уміння виразно читати за особами; розкрити історію створення повісті; розвивати вміння слухати та висловлювати своє ставлення до почутого, навички виразного читання; формувати інтерес до творів Марка Твена; виховувати в учнів цілеспрямованість і наполегливість у досягненні мети (на прикладі біографії Марка Твена). |
Тема. Ставлення автора до своїх героїв Мета: продовжити роботу над характеристикою образів Тома Сойєра та Гека Фінна, з’ясувати авторське ставлення до них; розвивати вміння самостійно творчо мислити, аргументовано висловлювати власні думки з приводу прочитаного; розвивати навички творчого переказу художнього тексту; виховувати найкращі людські якості. |
Тема. Елеонор Портер «Поліанна» Мета: ознайомитись з життям і творчістю письменниці, зацікавити ними, спонукати до читання та вивчення; розвивати навички виразного читання, уміння визначати головні епізоди, переказувати їх та висловлювати думку щодо прочитаного; виховуватим допитливість, прагнення до самопізнання шляхом ознайомлення з діями, учиниками та характерами літературних героїв. |
Тема. Контрольна робота з теми «Людина і природа» Мета: систематизувати й узагальнити знання з теми; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою їх корекції; розвивати пам`ять, творче, асоціативне та логічне мислення школярів, уміння висловлюватися з приводу прочитаного, аналізувати літературні твори; виховувати любов до природи, гуманізм, естетичні смаки. |
Тема. Художні засоби розкриття образу Поліанни Мета: допомогти учням усвідомити зміст і головну думку твору, розвивати навички виразного читання, переказу великих за обсягом творів, виділення основних епізодів та оцінювання дій і вчинків героїв; виховувати найкращі моральні якості: неприйняття зла, вміння співпереживати, милосердя. |
Тема. Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Мета: допомогти учням усвідомити істини, що утверджує автор через образи своїх героїв; визначити рівень художньої майстерності автора; розвивати навички виразного читання, переказувати великого епічного твору, його аналізу, характеристики героїв; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки і за їх наслідки, прагнення до самовиховання та самовдосконалення. |
Тема. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.) Мета: виявити справжні цінності, провідні ідеї повісті, показати протиставлення світу дітей та дорослих у творі; розвивати усне монологічне мовлення, образне та асоціативне мислення школярів; виховувати у них благородство. |