💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

Мета: працювати над характеристикою літературного персонажа; розвивати навички рольової гри, мовленеві навички, вміння малювати словесний портрет; виховувати вдумливих читачів.

Обладнання: текст твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див», ілюстрації із зображенням Аліси, аудіозапис «Пісня Аліси» у виконанні В.Висоцького.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

 

 Хід уроку

 

 І. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

 ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 1.Прослуховування аудіозапису «Пісня Аліси» у виконанні В.Висоцького.

 2.Слово вчителя з елементами співбесіди.

 Головна героїня твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див» – дівчинка 7-10 років на імя Аліса. Вона напрочуд розумна та вихована для свого віку. Її мова абсолютно грамотна і правильна, а кумедні обмовки навмисне вводяться автором для створення ефекту гри слів.

  • Чи сподобалась вам Аліса?
  • Чи хотіли б ви опинитись на її місці?

 Зараз одна із учениць спробує на декілька хвилин перевтілитись у казкову героїню.

 ІІІ. Актуалізація та корекція знань, умінь і навичок.

 1. Інсценізація «Перша зустріч з Алісою».

 Аліса: Одного разу, коли ми відпочивали на березі річки, мені набридло сидіти без діла. Я разів зо два заглянула до книжки, котру читала сестра. Та там не було ані малюнків, ані діалогів. Раптом повз мене прошмигнув біленький кролик із рожевими оченятами, що увесь час бідкався, бо кудись запізнювався. Поглянувши на вийнятий із жилетної кишені годинник, він стрімголов побіг далі. Аж затремтівши з цікавості, я зірвалася на рівні ноги й побігла слідом за ним через поле, а потім – кинулась у нору, навіть не подумавши про те, як виберусь звідти. Так того дня почалися дива.

 IV. Осмислення змісту, послідовності застосування способів виконання дій.

 V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

 1.Бесіда із елементами коментування.

  • Які дива трапилися із Алісою того дня?
  • Як вона потрапила у Країну Див?
  • Що вчила Аліса у школі й що знала? На підтвердження своїх слів зачитайте відповідні цитати із тексту.
  • Що здавалося незвичайним героїні в Країні Див?
  • Як її там сприймали місцеві жителі? Чому?

 2.Усне словесне малювання портрета Аліси.

 Завдання. Опишіть за допомогою слів, якою ви уявляєте собі Алісу.

 3.Творча міні-робота у зошитах.

 Завдання. Запишіть основні риси характеру головної героїні твору Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». (Добра, ввічлива, вихована, допитлива, смілива, знає собі ціну.)

 4.Письмова характеристика Аліси, що здійснюється шляхом заповнення учнями анкети.

 Анкета

  • Ім’я персонажа, його вік.
  • Рід занять, де та коли проживає.
  • Словесний портрет.
  • Риси характеру, інтереси (спираючись на текст).
  • Особливості світу, що оточує героя.
  • Мова персонажа.
  • Вчинки та їхні наслідки.
  • Взаємини з іншими героями.
  • Ставлення автора до персонажа.
  • Власне ставлення до героя.

 VI. Звіт учнів про роботу.

 VII. Підсумки уроку.

 VIII. Повідомлення домашнього завдання.

 Підготуватись до характеристики другорядних образів твору «Аліса в Країні Див».

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (28.03.2017)
Переглядів: 4103 | Рейтинг: 3.5/2
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн...
Продовження екскурсії
В гостях у Ганнусі
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Урок-повторення. У комп’ютерному класі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]