Тема. Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Мета: допомогти учням усвідомити істини, що утверджує автор через образи своїх героїв; визначити рівень художньої майстерності автора; розвивати навички виразного читання, переказувати великого епічного твору, його аналізу, характеристики героїв; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки і за їх наслідки, прагнення до самовиховання та самовдосконалення. Обладнання: текст Елеонор Портер «Поліанна», ілюстрації до твору Тип уроку: комбінований урок Не треба гудити людей за їхні вади – радше вкажіть їм на їхні чесноти Елеонор Портер
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань 1. Літературний диктант «Імена»
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 6 запитань до твору (метод «учень-учневі») ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Ми з вами уже познайомилися із дівчинкою Поліанною. В образі Полліанни вдало втілено основні риси американців: незалежність, оптимізм і впевненість у сво'іх силах. Побачивши дерево в саду тітки Поллі, дівчинка прагне забратися на його верхівку і сама себе підбадьорює: «Я вірю, що зможу це зробити». Якщо Полліанна стикається з труднощами, вона не звертається за допомогою, а намагається вирішити проблему самостійно. Вона також напрочуд відкрита до інших, прагне спілкуватися і порадувати своїми добрими вчинками й підтримкою всіх, з ким зводить її доля. Головною героїнею твору є дівчинка, але довкола неї багато дорослих із досить непростими долями, тому на уроці ми розглянемо, який вплив мала Поліанна на жителів міста. А події відбуваються в містечку Білдінг-свіл, штат Вермонт. ІV. Сприйняття і засвоєння навчального матеріалу.
2. Робота в групах. Завдання для роботи в групах.
Презентація результатів роботи. Розповіді «героїв» твору. Учні відгадують, про кого йдеться.
Перші розчарування Поліанни. Поліанна по дорозі розповідала, що їй подобаються килими і картини і вона рада, що це є в тітоньки Полі, але Ненсі знала, що в кімнатчині, яку виділяли для Поліанни, нічого цього не було. Великий будинок на пагорбі. Білий із зеленими віконцями. Кімнатчина на горищі біля сходів: дбайливо застелене ліжечко, два стільці зі спинками, вмивальниця, комод без дзеркала і невеличкий столик. Ні штор на мансардних вікнах, ні картин на голих стінах. Сонце цілий день розжарювало крівлю, і в комірці через це було, як у грубці. Сіток від комах не було. Ненсі вирішила стати Поліанні надійною опорою. Мрія – власна кімната – мила прекрасна кімната, повна фіранок, килимків та картин. - Голі вікна, гола підлога, голі вікна. - Заборона говорити про батька. - Але знайшла чому радіти. Вона відважно намагалася полюбити свою вбогу кімнатчину, чарівний краєвид, не видно веснянок. V. Закріплення знань, умінь та навичок. 1. Розв'язання кросворда. Відгадавши його, ви прочитаєте ключове слово - головне правило Поліанни:
Відповіді: 1.Портер. 2.роман. 3.домівка.4.Міллі 5.Том. 6. призми VІ. Домашнє завдання. Прочитати розділи роману: «Лікар Чилтон», «Призми», «Диво та й годі». VІІ. Підбиття підсумків уроку. Прочитайте епіграф: вислів Елеонор Портер «Не треба гудити людей за їхні вади – радше вкажіть їм на їхні чесноти». Чи справді саме це хотіла зобразити в своєму романі письменниця і чи досягла вона своєї мети. Наведіть приклади. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 4406 | |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо... |
Поведінка в незнайомих місцях |
Всього коментарів: 0 | |