Контрольна робота з теми „Світ дитинства”. Твір-роздум про героя

Тема. Контрольна робота з теми „Світ дитинства”. Твір-роздум про героя.

Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу; розвивати логічне мислення,пробуджувати творчу уяву: удосконалювати вміння самостійно висловлювати думки, аргументувати їх, тексти повісті; тлумачні словники.

Обладнання: тексти творів (Е.Портер «Поліанна», Марк Твен

 «Пригоди Тома Сойєра»

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення

 

Хід уроку

 

І. Оголошення теми, мети та завдань уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Перевірочна бесіда.
  • Який твір називається твором-роздумом?
  • Які особливості побудови твору-роздуму? (Теза — аргумент — вис­новок.)

2. Словникова робота.

(Учні ведуть записи в зошитах.)

Теза (грецьк. thesis) — положення, судження, яке автор або оратор прагне довести, спростувати тощо; одне з основних положень концепції, теорії, доповіді, наукової праці.

Аргумент (лат. arqumentum) — підстава, доказ, що наводиться для обґрунтування чогось.

ІІІ. Оголошення тем твору

Мій друг Том Сойєр (Поліанна)

Чи щасливий Том Сойєр (Поліанна)?

ІV. Робота над твором

Завдання учням

  1. Сформулювати основну тему твору.
  2. Навести аргументи і приклади на користь своєї тези.
  3. Написання творів у чернетках.
  4. Редагування тексту творів.
  5. Написання творів у зошитах.

V. Домашнє завдання

Читати «Аліса в Країні Див» Л.Керролл

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (28.03.2017)
Переглядів: 2763 | Рейтинг: 0.0/0
Інформація. Як людина сприймає інформацію
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля»
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]