Тема. Контрольна робота з теми „Світ дитинства”. Твір-роздум про героя. Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу; розвивати логічне мислення,пробуджувати творчу уяву: удосконалювати вміння самостійно висловлювати думки, аргументувати їх, тексти повісті; тлумачні словники. Обладнання: тексти творів (Е.Портер «Поліанна», Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення
Хід уроку
І. Оголошення теми, мети та завдань уроку ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
2. Словникова робота. (Учні ведуть записи в зошитах.) Теза (грецьк. thesis) — положення, судження, яке автор або оратор прагне довести, спростувати тощо; одне з основних положень концепції, теорії, доповіді, наукової праці. Аргумент (лат. arqumentum) — підстава, доказ, що наводиться для обґрунтування чогось. ІІІ. Оголошення тем твору Мій друг Том Сойєр (Поліанна) Чи щасливий Том Сойєр (Поліанна)? ІV. Робота над твором Завдання учням
V. Домашнє завдання Читати «Аліса в Країні Див» Л.Керролл | |
| |
Переглядів: 2927 | |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Склад числа 7. Дні тижня |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Значення природи для життя людини |
Всього коментарів: 0 | |