💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Комбінована робота. Новий рік у лісі (до свята Нового року)

Тема: Комбінована робота. Новий рік у лісі (до свята Нового року)

Мета: навчати учнів конструювати вироби з паперу за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації'; вчити складати композицію; розвивати вміння планувати свою роботу, творчі здібності; виховувати охайність, вміння працювати в парі, групі, любов та бережливе ставлення до природи.

Обладнання:  ватман, ножиці, лінійка, олівець, клей, кольоровий папір, аудіозапис.

Хід уроку

I.  Організаційний момент

 1 Привітання

 Стали, діти, всі рівненько,

 Посміхнулися гарненько,

 Настрій на урок взяли Й працювати почали.

 2 Перевірка готовності до уроку

 3 Упорядкування робочих місць

II. робота над новим матеріалом

 1 Оголошення теми та мети уроку

— Сьогодні, діти, на нас чекає зустріч з прекрасним, цікавим, дивовижним світом неживої природи.

Про зиму-чарівницю, про її прекрасні картини природи піде мова на уроці, а потім виконаємо колективну роботу «Як звірі зустрічають Новий рік у лісі».

 2 Вступна бесіда

Лунає мелодія «Танець сніжинок». Під супровід музики підготовлені діти читають вірш.

Білесенькі сніжиночки,

Вродились ми з води.

Легенькі, мов пушиночки,

Спустилися сюди.

Ми хмарою носилися Від подиху зими І весело крутилися Метелицею ми.

Тепер ми хочемо спатоньки,

Як дітоньки малі.

І линемо до матінки,

До любої землі...

 П. Воронько

— За вікном — чарівна красуня-зима. Краса зимової природи надихала поетів, композиторів, художників. За допомогою пензля, художнього слова, музики вони яскраво і точно передають образи і зимового ранку, і засніженого саду, і поля. Отже будьте пильними і спостережливими — вирушаймо у світ зимової краси і зимових див!

А чи можемо ми побачити, почути, відчути природу взимку? (Діти висловлюють свої думки.)

— Коли за календарем почалася зима? Назвіть зимові місяці.

— Поясніть, будь ласка, чому перший місяць зими названо грудень? А другий — січень? Третій — лютий?

— Скажіть, як змінилася природа з приходом зими?

— Як сонечко світить узимку?

— Як змінилася висота сонця над горизонтом?

— Як день змінився? А ніч?

— Яке повітря? А які дерева?

— Що сталося з річкою взимку? Чому?

— Які ще явища природи ми зараз спостерігаємо?

— Як ви розумієте, чим може похвалитися зима? (Срібним інеєм, білим пухнастим снігом, прозорим льодом, морозним повітрям.)

— А які загадки про зиму ви знаєте? (Діти декламують загадки про зимові явища природи.)

 • Стало біло навкруги —

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Воду сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я — ... (Зима).

 • Прийшла до нас бабуся У білому кожусі,

Поля причепурила —

Пухнастим снігом вкрила.

Вгадайте — хто вона,

Бабуся чепурна? (Зима)

 • Наша матінка-завія Нас із сита всюди сіє,

А як сонце припече —

Ми струмочком потечем. (Сніжинки)

 • Хто малюнок на вікні Уночі зробив мені? (Мороз)

 • Що тут сталося за нічку?

Де була раніше річка —

Від санчаток видно слід,

Все скував навколо. (лід).

 • Як борошно, він білий-білий,

Здається, світ укриє цілий,

Все падає, все нароста,

На села сиплеться й міста,

На гори, на ліси, на ниви —

Пухнастий, легкий, блискотливий.

Лягає майже нам до ніг.

Із вати килим. Що це?... (Сніг)

— А як ви гадаєте звірі зустрічають Новий рік у лісі? Давайте пофантазуємо на цю тему. (Відповіді дітей.)

— А тепер спробуємо відтворити це в колективній роботі «Новий рік у лісі».

III. Фізкультхвилинка

 Пада, пада, пада сніг І лягає біля ніг.

 Вітерець легкий літає І сніжинки піднімає.

 Ось вони усі гуртом Закружляли за вікном.

 Ми також часу не гаєм,

 Разом з ними покружляєм,

 Підіймемось вгору всі І присядем до землі.

 Потім знову покружляєм.

 І за парти посідаєм.

IV. демонстрація та аналіз зразка

 1 Інструктаж

Учні об’єднуються у три групи.

— Поміркуйте, який сюжет ви хочете зобразити на своїй аплікації.

— Нехай кожен член групи висловить свою думку. Зупиніться на якомусь одному рішенні.

— Продумайте, що для цього потрібно. Розподіліть обов’язки між членами своєї групи — хто що буде вирізати.

— Не сваріться! Працюйте швидко і дружно.

— Спочатку виберіть потрібний фон аплікації (подумайте, де будуть відбуватися події: скільки потрібно вирізати дерев, чи буде у вас галявина або густий ліс, скільки буде фігурок звірів).

— Якщо будете вирізати ялинки, складіть аркуш паперу навпіл, від місця перегину намалюйте половину ялинки, розгорніть аркуш — у вас вийшла ціла ялинка. Якщо виріжете три такі ялинки і склеїте їх по колу — з’явиться об’ємна ялинка. Далі розмістіть на аркуші та приклейте дерева, замети, сніговиків. Якщо вийде — фігурки дітей.

 2 Правила роботи у групі

 • Розподілити обов’язки у групі.

 • Працювати дружно та завзято.

 • Прислухатися до порад товаришів.

 • Не кричати, не сваритися.

 • Допомагати одне одному.

V. практична робота учнів

 Діти починають працювати. Учитель керує працею, за потреби здійснює допомогу.

VI. виставка та оцінювання робіт

 — Робота якої групи сподобалася найбільше? Чому?

 — Чи знайшли недоліки в роботі?

 — Яка група працювала завзятіше?

VII. підсумок уроку

 — Над чим ми працювали сьогодні на уроці?

 — Чи сподобалася вам колективна праця?

 — Кого ви зобразили на аплікації?

 — Розгадайте кросворд і дізнайтеся, чи є такі звірі на вашій аплікації.

1. Швидкий та стрункий, Роги розлогі.

 Весь день пасеться.

 Як він зветься? (Олень)

2. Є горішки і грибочки У дуплі на мотузочку. Плигаю по гілочкам,

 Я — руденька ... (білочка)

3. Засвітились серед ночі В темній хащі жовті очі.

 Наче лісу грізний дух —

 Гострі ікла, сірий смух. Полювати йде хижак.

 На весь ліс наводить жах.

  (Вовк)

4.  В лісі у норі живе,

 Дуже хитрою сливе.

 Низька тварина ця на зріст, Хутро руденьке, пишний хвіст. Найкраща в лісі витівниця.

 Ну що, впізнали? Це. (лисиця).

5.

В лісі тваринки живуть полохливі, Добрі, пухнасті та дуже лякливі. Швидко від ворогів лісом стрибають! Моркву й капусту вони полюбляють.

(Зайці)

6. Взимку спить цей звір в барлозі

 І прокинутись не в змозі. Смокче лапу уві сні.

 Хто це? Підкажіть мені.

  (Ведмідь)

Під землею ходить пан,

Оксамитовий жупан.

Нищить всіх жуків добродій,

Порядкує на городі. (Кріт)

— Кого з цих звірів ми не побачимо в лісі на Новий рік? Чому?

— Як треба допомагати тваринам узимку?

 Малюки були смугасті, Виросли — тепер ікласті.

 (Кабани)

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 2771 | Рейтинг: 0.0/0
Повторення додавання й віднімання виду 28 + 5, 46 – 7. Знаходження значень ви...
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Узагальнена таблиця додавання й віднімання одноцифрових чисел. Задачі на дві ...
Лічба десятками. Утворення чисел з десятків та одиниць. Творча робота над зад...
Письмо рядкової букви м ("ем"), складів із нею, слова мама
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]