Четверті збори. Емоції позитивні та негативні Форма проведення: сімейна рада. Задачі зборів: 1. Ознайомитися із самооцінкою учнів класу. 2. Визначити причини переваги негативних чи позитивних емоцій в учнів. Хід зборів I. Вступне слово педагога (варіант). Шановні мами й татка! У нас сьогодні батьківські збори, які ми проводимо у формі сімейної ради. Сімейна рада збирається тоді, коли справа не терпить зволікань і вимагає всебічного аналізу. Перш ніж ми перейдемо до ради за оголошеною проблемою, послухайте, будь ласка, магнітофонний запис відповідей дітей на запитання: який я? (Наприклад, я - добрий, красивий, розумний і т. д.). Після прослуховування запису батьки повинні відповісти на запитання про мотиви вибору дитиною прикметників, що позначають позитивні та негативні якості. Відбувається обмін думками. Сьогодні ми поговоримо про людські емоції. Мені хотілося звернути вашу увагу на ті емоції, що стимулюють розвиток неврозів, руйнують здоров'я дитини. Це емоції руйнування - гнів, злість, агресія та емоції страждання - біль, страх, образа. Спостерігаючи за дітьми, доводиться констатувати, що емоції страждання, руйнування їм ближче, ніж емоції радості й добра. II. Батьківський тренінг Питання Наведіть приклади ситуацій із вашого життя, з життя родини або ситуацій, що спостерігаються, пов'язані з негативними та позитивними емоціями. Чи можете ви сказати, що у відповідях дітей на магнітофонній стрічці ви почули відзвуки негативних емоцій? (На думку психологів, позитивні емоції з'являються в людини тоді, коли її люблять, розуміють, визнають, приймають, а негативні - при незадоволенні потреб.) Як формувати позитивні емоції? Із чого починати? Перед вами лежать аркушики паперу. Запишіть на них висловлювання, заборонені у спілкуванні з дитиною у вашій родині, а також висловлювання, що рекомендуються й бажані. Висновок. При спілкуванні з дітьми не слід уживати такі, наприклад, висловлювання:
При спілкуванні з дітьми бажане вживання таких висловлювань:
Постарайтесь використовувати перераховані бажані висловлювання якнайчастіше. III. Рекомендації батькам: 1) Безумовно приймайте свою дитину. 2) Активно слухайте її переживання, думки. 3) Якнайчастіше спілкуйтеся з нею, займайтеся, читайте, грайте, пишіть один одному листи та записки. 4) Не втручайтесь у її заняття, що їй по плечу. 5) Допомагайте, коли просить. 6) Підтримуйте та відзначайте її успіхи. 7) Розповідайте про свої проблеми, діліться своїми почуттями. 8) Вирішуйте конфлікти мирно. 9) Використовуйте у спілкуванні фрази, що викликають позитивні емоції. 10) Обіймайте та цілуйте один одного не менше чотирьох разів на день. IV. Домашнє завдання батькам: напишіть листа своїй дитині, який їй варто розкрити у випускному класі школи. Анкета для батьків 1. Чи стимулюєте ви прояв позитивних емоцій у своєї дитини? Як ви це робите? 2. Чи виявляє ваша дитина негативні емоції? Чому, на ваш погляд, вони виникають? 3. Як ви розвиваєте позитивні емоції своєї дитини? Наведіть приклади. Анкетування проводиться протягом ходу зборів, педагог виділяє для цього 10-15 хвилин. Листки з відповідями батьки віддають педагогу, який використовує їх у подальшій роботі з батьками й учнями. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3757 | |
Як тварини готуються до зими |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
Декоративна аплікація |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ) |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Всього коментарів: 0 | |