Треті збори. Телевізор у житті родини та першокласника Задачі зборів: 1. Визначити разом з батьками достоїнства й недоліки наявності телевізора в житті дитини. 2. Визначити найменування та кількість передач для перегляду дітьми. Питання для обговорення:
Запитання для дискусії:
Хід зборів I. Вступне слово вчителя (варіант). Телевізор у житті дитини - це добре чи погано? Скільки часу і які передачі повинні дивитись діти? Чи треба виключати телевізор, якщо ми вважаємо, що передача дитині буде нецікава? Ці й інші запитання сьогодні вимагають відповіді. Трохи статистики:
Але, можливо, ви подумаєте, що ця статистика не стосується наших дітей? Дарма. Ось результати опитування у класі, проведеного приблизно за такими запитаннями:
II. Обговорення результатів аналізу відповідей дітей на запропоновані запитання III. Дискусія
Проводяться обговорення проблеми й обмін думками. Думки учнів 10-літнього віку про перегляд телепередач Перегляд телевізора дає можливість:
Коментар учителя, обговорення До даних батьківських зборів можна підготувати виставку малюнків дітей «Я дивлюсь телевізор». IV. Рекомендації батькам: 1) Разом із дітьми визначати телепередачі для перегляду дорослими та дітьми на наступний тиждень. 2) Обговорювати улюблені телепередачі дорослих і дітей після перегляду. 3) Вислуховувати думки дітей із приводу дорослих передач і висловлювати свої думки з приводу дитячих. 4) Телевізор не повинен бути значущою частиною в житті батьків, тоді це стане позитивним прикладом для дитини. 5) Необхідно зрозуміти, що дитина, яка щодня дивиться сцени насильства, убивств, звикає до них і навіть може відчувати від таких епізодів задоволення. Необхідно виключити їх із перегляду малятами. V. Домашнє завдання батькам: визначте для себе відповіді на такі запитання.
Батькам на замітку Необхідно пам'ятати про те, що вплив телебачення на психіку дітей різко відрізняється від подібного впливу на дорослих. Наприклад, першокласники, за результатами досліджень, не можуть чітко визначити, де правда, а де неправда. Вони сліпо довіряють усьому тому, що відбувається на екрані. Ними легко керувати, маніпулювати їхніми емоціями та почуттями Лише з 11-ти років діти починають усвідомлено сприймати те, що пропонує телебачення. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3521 | |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Всього коментарів: 0 | |