Урок № 31 Тема: По всьому світі друзіМета уроку: • ознайомити учнів зі світом як спільним домом всіх живих істот на Землі, з різними народами, що становлять людство; • закріпити початкові навички використання різних елементів взаємодії з комп’ютером - пунктів меню, що випадають, гіперпосилань; призначення різних елементів робочого вікна програми; • розвивати елементи логічного та просторового мислення; продовжити формування уявлень про єдність всього живого на планеті, всіх людей світу. Обладнання: підручник, електронна складова курсу. Хід уроку І.Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі. Ц, Повторення домашнього завдання. Актуалізація опорних знань. 1, Бесіда. • Про що ми говорили на минулому уроці? (Про час). Все в житті відбувається за певним часом. « О котрій годині розпочинаються заняття у школі? Скільки часу триває урок? А перерва? • Що відбувається, коли заходить сонце? » Як люди визначають час? (за годинниками) • Які бувають годинники? 2. Логічні вправи. 1. Намалюй малюнок, який повинен бути в пустій клітинці. Назви загальні ознаки, які мають предмети, зображені на малюнку. III. Вивчення нового матеріалу. 1.Бесіда. Наш улюбленець комп’ютер допоміг нам здійснити фантастичну подорож у космос і на континенти, у світ птахів і цірство звірів, дізнатися про природу та світ людей, в якому ми живемо. • За допомогою якого зв’язку ми можемо спілкуватися зі своїми друзями у різних куточках планети? (Інтернет). Через океани та континенти летить золоте павутиння мережі Інтернет, слова вітання та побажання. 2.Роботазпідручником. За допомогою Інтернету Елзік познайомився з дітьми на різних континентах. Як звати цих дітей? 3. Фізкультхвилинка. Нахилились уперед, нахилилися назад, І направо, і наліво, Щоб нічого не боліло. 1,2,3,4- набираємося сили. Нахились, повернись, Товаришеві посміхнись. IV. Робота з програмою. - Дізнатися, які народи населяють різні континенти, нам допоможе комп’ютер. 4. Опис програми. Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається з основних елементів, характерних для більшості програм: • Назва файла, неактивні кнопки "Згорнути", "Відновити", активні кнопки "Закрити" та "Всі уроки"; Головне меню програми з пунктами "Файл", "Хто?", "Де?", "Допомога". Пункт меню "Файл" неактивний. Пункт меню "Хто?" має меню, що випадає, з підпунктами: "Європа". "Азія", "Африка", "Північна Америка", "Південна Америка", "Австралія", "Антарктида", "Весь світ". Пункт меню "Де?" має меню, що випадає, з підпунктами: "Люди", "Тварини". "Рослини". Натискання на назву пункту меню "Допомога" приводить до появи невеличкого вікна з поясненнями щодо роботи з програмою та кнопкою [Закрити], натискання на яку закриває вікно допомоги. •Робоча частина вікна програми з картою Землі. •Рядок стану (внизу, під робочою частиною вікна), в якому відображаються назви активних континентів та обраних істот. На уроці учні працюють з головним меню, робочою частиною вікна, звертають увагу на рядок стану. Послідовність роботи з програмою така: програма пропонує учневі знайти послідовно, один за одним 9 об'єктів (по три рослини, тварини та народи), першим — відразу по відкритті робочого вікна програми - з'являється зображення південноамериканської рослини "Вікторія Амазонська". Якщо обрати тепер пункт мешо "Хто?", а в ньому підпункт "Рослини", можна побачити на карті світу всі рослини, про які йдеться у програмі. Після того, як знайдено континент, на якому росте потрібна рослина, слід обрати пункт меню "Де?”, а в ньому підпункт (у цьому випадку підпункт "Південна Америка"). На обраному континенті (його збільшене зображення з'явиться на екрані) потрібно буде показати рослини (обрати пункт меню "Хто?", а в ньому "Рослини"), і зображення рослин, що ростуть у Південній Америці, з'явиться на карті. Якщо тепер знайти Вікторію Амазонську (при підведенні до зображень курсора миші можна побачити підказки з назвами об'єктів) і натиснути на її зображенні лівою кнопкою миші, то правильна відповідь на завдання буде досягнута (побачимо діалогове вікно з усміхненим Елзіком, словом "Молодець!" та кнопкою "ОІ<", натискання на яку розпочинає наступну частину роботи, виводить наступне завдання. Після закінчення роботи (знайдено всі дев'ять об'єктів) натискання на "ОК" в діалоговому вікні з Елзіком повертає до карти світу, на якій за допомогою пунктів меню можна розглядати інші рослини, тварин або народи за вже відпрацьованою схемою Вихід з уроку за допомогою кнопки "Всі уроки" в правому верхньому куті робочого вікна програми або за допомогою кнопки "Закрити". 2. Релаксація. 3. Робота з програмою (за бажанням дітей). V.Підсумки уроку. • Представників яких народів зображено в підручнику? VI.Домашнє завдання. Подумати, якого листа написав би ти у відповідь на лист Елзіка. Про що розповів би йому? | |
| |
Переглядів: 1538 | |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Чим ми бачимо |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Всього коментарів: 0 | |