Тема: Hello, friends!Підтема: ЗнайомствоМета: познайомити учнів з підручником, вивчити слово-привітання, навчити учнів представляти себе, розвивати навички монологічного мовлення, виховувати любов до іноземної мови та повагу до однокласників. Обладнання: підручник, робочий зошит, магнітофон, finger puppit. Тип уроку: мовленнєвий Хід уроку I ПОЧАТОК УРОКУ 1. Greeting: Hello! Hello, Nastia! Hello, Rostik! Hello, I’m Lyudmila Oleksiivna!(twice). Get some Ps to do the same.(учитель знайомиться з учнями) 2. Aim: Діти, сьогодні ви починаєте вивчати нову для вас мову – англійську. Хто–небудь знає, навіщо люди вивчають іноземні мови і де ми їх зможемо використати в майбутньому? Коли ми зустрічаємо наших знайомих, родичів, друзів і навіть чужих людей, саме перше, що нам потрібно зробити - це привітатись, тому ми сьогодні з вами навчимось вітатись і коли ви прийдете додому і побачите своїх рідних, то вже зможете привітатись до них на англійській мові. II ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Introduce Smiley with a finger puppet. Imitate Smile’s voice and say, "Hello, I am Smiley”. Introduce the book . Get Ps to open their books on page 4. Talk with Ps what they can see in pictures. 2. Look and listen. Explain to Ps, that they are going to listen to the CD player and follow the pictures on page 4. Play CD. Учні слухають запис та висловлюють свої думки та побажання. Під час програвання запису діти слідкують за картинками на с.5 та повторюють, що кожна картинка означає. 3. Listen and point. Учні ще раз прослуховують запис та шукають відповідні картинки у підручнику. 4. Physical training. Song "Hokey-pokey”. 5. Writing. Діти письмово виконують вправи 1,2 на с.4 III ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Summarizing: Let’s repeat our greeting "hello, I am…” Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1238 | |
Риби |
Птахи |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Свійські тварини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |