💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Світ навколо тебе

Тема: Світ навколо тебе

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання першокласників по темі «Світ навколо»; активізувати лексичний матеріал в усному мовленні; розвивати мислення, пам'ять, увагу, навички сприймання англійської мови; підтримувати інтерес у дітей до уроку; виховувати у школярів почуття поваги один до одного.
1.    Привітання.
-    Hello! How are you?
      Основна частина уроку
1.    Фонетична розминка.
Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному i теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни i навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, i відразу видно i весь будиночок, i того, хто в ньому живе. Звати цього помічника Mr. Tongue.
Із нашим Mr Tongue весь час відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім.
Mr Tongue затишно живеться у своєму теплому будиночку-ротику. Одного разу вночі розгулялася негода, подув сильний вітер
[ u: - u: - u: ]
І почався дощ. Крапельки дощу застукали по даху будиночка
[ t-d  t-d t-d ].
А Mr. Tongue спокійно спав і тихо дихав
[ h - h – h ]
А вранці, дощу ніби й не було: світило сонечко, співали пташки
[ vi: - vi: - vi: ]
Mr. Tongue прокинувся, подивився у вікно і вигукнув:
«Wow! Wow! Wow! – як чудово!».
Йому раптом захотілося піти на прогулянку. Він поснідав і мерщій побіг до річки. По дорозі він зустрів Mr Snake. Вона була чомусь сердита і зашипіла
[ θ – θ – θ ]
Потім вона зламала зуба і засичала
[ θ-ð  θ-ð  θ-ð ]
Mr. Tongue посміхнувся і пішов далі, де на нього чекало багато нових пригод. А нас з вами також чекає багато справ.

2.    Розвиток  мовленнєвих навичок.
2.1.    Діти, сьогодні ми з вами зустрінемо багато друзів та нових знайомих. Давайте пригадаємо, як знайомляться англійською мовою.
-    Розігрування діалогів – знайомства.
-Hello! What’s your name?
- I’m …
2.2. Mr Tongue wants to know if you are strong and brave. М-р Тан хоче знати чи ви сильні та сміливі?
Stand up, please. Я називаю дію, а ви зображуєте, виконуєте те, що я назвала.  
              Swim
            Jump
            Run
            Play
            Climb
            Sit
А тепер розкажіть М-ру Тану, що ви вмієте робити найкраще. ( на дошку вивішується схема побудови речення)
                  I can …
Діти по – черзі говорять.
2.3.    Світ, у якому ми живемо – різнокольоровий. Озирніться – нас оточує багато кольорів.

-    Вірте правда, that is true, блакитний колір англійською –blue.
-    Загубився десь мій кед, мій червоний кед – це red.
-    Це – зелений апельсин, він зелений, просто – green.
-    Дуже чорний пес наш Джек, англійською мовою чорний – це black.
-    Жовте курча каже: «Hello!», жовті лапки, жовті крильця, жовте ангійською – yellow.
-    Дуже білий кіт наш Кайт, англійською білий – це white.
-    Коричневу сукню купила ця фрау, ми знаєм напевно, коричневее – brown.

2.4.    «Чарівне дерево бажань».  Дітки, а чи помітили ви, що в класі виросло дерево? Це – чарівне дерево бажань, на ньому-багато різнокольорових квіток . Є повір’я, що якщо посадити на кольорову квітку метелика і загадати бажання, то воно обов’язково збудеться. Хочете загадати бажання? Тоді оберіть метелика, назвіть  колір англійською і посадіть на  на квіточку.
Молодці! Ваші побажання обов’язково збудуться!
2.5.    Фізкультхвилинка. «If you happy and you know it»
2.6.    Що ж вирушаємо далі. Подивіться, хто це зустрівся на нашому шляху? (вказати на Лунтіка). Чи раді ви бачити такого гостя? А гостей треба… пригощати і наш Лунтік дуже полюбляє їсти …рибу. Тож – на риболовлю! (учні «ловлять» рибу та «пригощають» нею гостя)
2.7.    Введення нової букви.
-    Фонетичне опрацювання літери Yy
-    Перегляд навчального відео
-    Написання в прописах.
-    Читання слів з вивченою буквою ( за вчителем, хором, ланцюжком):
Y y
        [ ai ]                    [ j ]
                    By                    yes
        My                    yellow
        Fly                     yet
3.    Підсумки уроку.
Ось так і закінчилася прогулянка містера Тана. Всі ви сьогодні гарно працювали і тому, отримуєте нагороду та подарунки. (вручення грамот та розфарбовок учням. Good- bye!!!

 



Джерело: noindex
Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 1466 | Рейтинг: 0.0/0
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Спостереження та досліди
Ліплення з пластиліну (гриби)
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]