Тема: Світ навколо тебе
Мета: узагальнити і систематизувати знання першокласників по темі «Світ навколо»; активізувати лексичний матеріал в усному мовленні; розвивати мислення, пам'ять, увагу, навички сприймання англійської мови; підтримувати інтерес у дітей до уроку; виховувати у школярів почуття поваги один до одного.
1. Привітання.
- Hello! How are you?
Основна частина уроку
1. Фонетична розминка.
Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному i теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни i навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, i відразу видно i весь будиночок, i того, хто в ньому живе. Звати цього помічника Mr. Tongue.
Із нашим Mr Tongue весь час відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім.
Mr Tongue затишно живеться у своєму теплому будиночку-ротику. Одного разу вночі розгулялася негода, подув сильний вітер
[ u: - u: - u: ]
І почався дощ. Крапельки дощу застукали по даху будиночка
[ t-d t-d t-d ].
А Mr. Tongue спокійно спав і тихо дихав
[ h - h – h ]
А вранці, дощу ніби й не було: світило сонечко, співали пташки
[ vi: - vi: - vi: ]
Mr. Tongue прокинувся, подивився у вікно і вигукнув:
«Wow! Wow! Wow! – як чудово!».
Йому раптом захотілося піти на прогулянку. Він поснідав і мерщій побіг до річки. По дорозі він зустрів Mr Snake. Вона була чомусь сердита і зашипіла
[ θ – θ – θ ]
Потім вона зламала зуба і засичала
[ θ-ð θ-ð θ-ð ]
Mr. Tongue посміхнувся і пішов далі, де на нього чекало багато нових пригод. А нас з вами також чекає багато справ.
2. Розвиток мовленнєвих навичок.
2.1. Діти, сьогодні ми з вами зустрінемо багато друзів та нових знайомих. Давайте пригадаємо, як знайомляться англійською мовою.
- Розігрування діалогів – знайомства.
-Hello! What’s your name?
- I’m …
2.2. Mr Tongue wants to know if you are strong and brave. М-р Тан хоче знати чи ви сильні та сміливі?
Stand up, please. Я називаю дію, а ви зображуєте, виконуєте те, що я назвала.
Swim
Jump
Run
Play
Climb
Sit
А тепер розкажіть М-ру Тану, що ви вмієте робити найкраще. ( на дошку вивішується схема побудови речення)
I can …
Діти по – черзі говорять.
2.3. Світ, у якому ми живемо – різнокольоровий. Озирніться – нас оточує багато кольорів.
- Вірте правда, that is true, блакитний колір англійською –blue.
- Загубився десь мій кед, мій червоний кед – це red.
- Це – зелений апельсин, він зелений, просто – green.
- Дуже чорний пес наш Джек, англійською мовою чорний – це black.
- Жовте курча каже: «Hello!», жовті лапки, жовті крильця, жовте ангійською – yellow.
- Дуже білий кіт наш Кайт, англійською білий – це white.
- Коричневу сукню купила ця фрау, ми знаєм напевно, коричневее – brown.
2.4. «Чарівне дерево бажань». Дітки, а чи помітили ви, що в класі виросло дерево? Це – чарівне дерево бажань, на ньому-багато різнокольорових квіток . Є повір’я, що якщо посадити на кольорову квітку метелика і загадати бажання, то воно обов’язково збудеться. Хочете загадати бажання? Тоді оберіть метелика, назвіть колір англійською і посадіть на на квіточку.
Молодці! Ваші побажання обов’язково збудуться!
2.5. Фізкультхвилинка. «If you happy and you know it»
2.6. Що ж вирушаємо далі. Подивіться, хто це зустрівся на нашому шляху? (вказати на Лунтіка). Чи раді ви бачити такого гостя? А гостей треба… пригощати і наш Лунтік дуже полюбляє їсти …рибу. Тож – на риболовлю! (учні «ловлять» рибу та «пригощають» нею гостя)
2.7. Введення нової букви.
- Фонетичне опрацювання літери Yy
- Перегляд навчального відео
- Написання в прописах.
- Читання слів з вивченою буквою ( за вчителем, хором, ланцюжком):
Y y
[ ai ] [ j ]
By yes
My yellow
Fly yet
3. Підсумки уроку.
Ось так і закінчилася прогулянка містера Тана. Всі ви сьогодні гарно працювали і тому, отримуєте нагороду та подарунки. (вручення грамот та розфарбовок учням. Good- bye!!!
Джерело: noindex |