Урок 19 Тема: Місця підвищеної небезпеки у школі. Практична робота: «Визначення безпечних місць для ігор на шкільному подвір'ї»Мета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки в школі; формувати навички безпечної поведінки на перервах, під час навчальної праці; визначити з учнями безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї; спонукати учнів до виконання правил поведінки в школі, дотримання правил безпечної поведінки під час рухливих ігор на шкільному подвір'ї; виховувати відповідальність, дисциплінованість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Нумо, діти, підведіться, Одне одному всміхніться! Пролунав уже дзвінок — Починаємо урок. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності — Які небезпечні ситуації загрожують нам удома? — Яких правил ви повинні дотримуватися, щоб колючі, гострі і ріжучі предмети залишалися безпечними? — Які правила необхідно виконувати, щоб не отруїтися ліками та шкідливими речовинами? III. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з правилами безпечної поведінки в школі, дізнаєтеся про безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір’ї. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Робота над загадкою • Бринькнула кобза на все село лунко, Збіглися діти до однієї матері. (Учні в школі) — Між уроками у школі є перерви. Що ви робите під час перерви? — На перерві слід поводитися так, щоб уникнути травм, обійти небезпечні місця. 2 Робота за малюнками — У школі є місця, у яких слід поводитися особливо обережно. Це — сходи, поруччя, вікна, батареї, слизька підлога, раптово відчинені двері, горища, підвали, люки. — Розгляньте малюнки. {Картка 1) Що роблять діти на перерві? Складіть речення. Висновок: неправильна поведінка у школі під час перерви призводить до того, що дитина може впасти, забитися або завдати шкоди оточуючим. 3 Вивчення правил поведінки Запам’ятайте правила поведінки в школі на перерві! Правило 1. На перервах не бешкетуй. Правило 2. У коридорах школи рухайся спокійним кроком, без шуму. Правило 3. Акуратно й уважно користуйся дверима, стеж, щоби руки не потрапили у дверні отвори, не бешкетуй, не ляскай дверима, не відчиняй їх раптово. Правило 4. На сходах не перегинайся через поруччя, не з’їжджай по перилах, дивися собі під ноги, тримайся правої сторони. Правило 5. Не бігай по сходах, не штовхай тих, хто йдуть попереду, не смикай дітей за рюкзаки, не став підніжки, не зупиняйся у дверях і проходах. Правило 6. Не кидайся сторонніми предметами. Правило 7. Не грайся біля вікна чи на підвіконні. 4 Фізкультхвилинка Ходила синиця у синій спідниці, Збирала у кошик достиглі суниці, А синичатко, жовтенький животик, Збирало суниці не в кошик, а в ротик. 5 Робота над загадкою • Два кружечки, два ножі. Прошу — пальчик бережи! (Ножиці) — Коли ви користуєтесь ножицями? б Робота за малюнками (Картка 2) — Розгляньте малюнки. Розкажіть правила безпеки праці під час роботи з ножицями і шилом. Висновок: запам’ятай правила техніки безпеки на уроці трудового навчання! • Роботу починай тільки з дозволу вчителя. • Використовуй інструменти тільки за призначенням. • Підтримуй порядок і чистоту на робочому місці. • Не розмовляй під час роботи, будь уважним. • Бережи парту. V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1 Практична робота: «Визначення безпечних місць для ігор на шкільному подвір'ї» 1) Робота за малюнками. (Картка 3) — Розгляньте малюнок. Перелічіть, де можна гратися на шкільному подвір’ї. — Обведіть червоним кольором небезпечні місця у шкільному дворі. Висновок • Не гуляй і не грайся на будівельних майданчиках, смітниках, поблизу проїжджої частини дороги, місць, де проводяться будівельні роботи, біля вікон і люків. • Не лізь на дах чи на дерева. • Грайся та відпочивай тільки на дитячому або спортивному майданчику. • Пам’ятай про правила поведінки на гойдалках: міцно тримайся руками, не ставай на дошку ногами, не зіскакуй на ходу, не підходь близько до гойдалки, якщо хтось на ній гойдається. • Будь обережним з бродячими тваринами. Краще обходити їх стороною. 2) Тестування. — Позначте червоним кольором правила, які, на вашу думку, особливо важливі. Щоб уникнути травм у школі... О Не бери у школу гострих, скляних предметів. О Не принось у школу сірники. О Не принось у школу хлопавки, петарди. О Не грайся біля дверей, вікон. О Не бігай, особливо біля дверей і по сходах. О Не штовхайся і не підставляй підніжки. Висновок: від дотримання правил поведінки в школі та правил техніки безпеки на уроці праці залежить здоров’я школяра. 2 Робота з прислів'ям Хто здоровий, той ліків не потребує. VI. Підсумок уроку — Які місця у школі, на вашу думку, можуть бути небезпечними? — Яких правил безпечної поведінки на перерві слід дотримувати? — Які правила безпеки ви виконуєте на уроках трудового навчання? — Як правильно користуватися ножицями? — Як правильно користуватися шилом? — Які правила безпеки на уроках фізкультури вам відомі? — Які місця у шкільному подвір’ї можуть бути небезпечними? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4307 | |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Російська народна казка «Лисичка» |
Всього коментарів: 0 | |