💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Обчислення площі прямокутних ділянок

Тема: Обчислення площі прямокутних ділянок

Мета: вправляти учнів у розв’язанні простих і складених задач, пов’язаних з площею прямокутника; розвивати логічне мислення.

Обладнання: таблиці для усної лічби, креслення умов задач.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба

1) Розв’язання кругових прикладів.

780 - 640 190 - 150 60 + 120

2) Гра «Весела лічба».

У квадратах — числа від 21 до 36. Учень повинен вказівкою якомога швидше показати й назвати числа за порядком 21 до 36. Перемагає той учень, хто швидше відшукає числа.

27 35 31 21

33 29 25 34

28 36 32 24

22 30 23 26

3) Заповнити «чарівні» квадрати.

140

160

80180

100

90 50

80

100

110 70

120

4.Усні обчислення

• Знайти периметр і площу квадрата, сторона якого 8 см.

• Знайти довжину квадрата, периметр якого 20 см.

• Знайти сторону квадрата, якщо його площа 25 см2.

5. Робота біля дошки

Задача

Площа присадибної ділянки 48 ар. Двір займає ділянки, сад — ділянки. Решту площі займає город. Знайти площу городу.

Для учнів високого рівня знань — розв’язати задачу по діях. Скласти вираз.

Для учнів достатнього рівня знань — розв’язати задачу і скласти вираз за схемою:

Для решти учнів — розв’язати задачу за планом.

1) Скільки арів займав двір?

2) Скільки арів займає сад?

3) Яка площа двору й саду разом?

4) Яка площа городу?

6. Фізкультхвилинка

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Обчислення площі прямокутника. Розв’язання задач

1) № 498 (залежно від розмірів предмету учні вибирають одиниці вимірювання площі: коридор — кв. м; сторінка зошита — кв. см; поверхня столу — кв. дм).

2) № 499 (план першої ділянки вчитель креслить на дошці, проходить фронтальний аналіз задачі, розв’язання записується на дошці. Другий план учні розглядають самостійно і записують розв’язання).

3) Фронтальна робота над задачею № 500.

4) Задача № 501. (Умова-креслення є на дошці.)

2. Коментоване розв’язання прикладів № 502

3. Самостійне складання виразів та їх обчислення за вправою № 503

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 504, 505.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (12.05.2015)
Переглядів: 1513 | Рейтинг: 0.0/0
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ...
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут...
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]