УРОК 126 Тема. Повторення табличного множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число (ознайомлення) Мета: вправляти учнів у розв'язанні прикладів і задач на множення і ділення; формувати вміння записувати приклади на множення, що виконуються письмово; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Математичний диктант Записати вирази та їх значення. Зменшуване 94, від'ємник є добутком чисел 6 і 7. Ділене 63, дільник є різницею чисел 15 і 6. Записати суму: 3 четвірок, 6 двійок, 4 сімок. Усні обчислення за вправами № 1040, 1041, 1042, 1043 Обчислити приклади № 1044. Робота за картками Картка 1 а) На столі 35 зошитів. З них 1/5 зошитів уже прописаних, а решта — чистих. Скільки чистих зошитів лежить на столі? Вивчення нового матеріалу Підготовча робота за вправою № 1045 Пояснення нового матеріалу Розглянути запис і пояснити письмовий спосіб знаходження добутка чисел 213 і 3. Потрібно звернути увагу учнів на те, що тримати в пам'яті всі проміжні результати незручно, а записувати їх довго, тому користуються письмовим множенням чисел такого виду. При усному множенні множити треба, починаючи з найвищого розряду (сотень), а при письмовому множенні — з найнижчого (одиниць). Первинне закріплення Коментоване множення за вправою № 1046. Фізкультхвилинка Закріплення матеріалу. Розвиток математичних умінь Задача № 1047 Прочитати задачу, робити короткий запис її змісту, розв'язати задачу самостійно. Зробити короткий запис оберненої задачі. Самостійне розв'язання задачі № 1048 Робота за малюнками до задачі № 1050 1/3 долили половину відлили залишилось Підсумки уроку Домашнє завдання № 1049. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1439 | |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Всього коментарів: 0 | |