Тема. Закріплення знань про звук [д з], буквосполученнядзМета. Закріплення вміння читати склади,слова і текст з буквосполученням «дз»,вмінняробити звуко-буквенний аналіз слів. Розвивати мовленнєві навички,словниковий запас, пам'ять,увагу. Виховувати бережливе ставлення до природи,любов до птахів. Обладнання. Мультимедійна установка, фішки для звуко-буквенногоаналізу, зошити. Хідуроку І Організаційний Доброго ранку — травамросистим, Доброго ранку – квітамбарвистим, Доброго ранку — сонечку ясному Людям усім і усьому прекрасному! -- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми вирушаємо у подорож до лісу. Зупинки ми будемо робити на галявинах.Аще разом з нами в подорож вирушає лісовий кореспондент. Зараз він візьме у вас інтерв’ю.(слайд 1) 2.Гра «Мікрофон» --Давайте пригадаємо правилаповедінки у лісі. --Чого не можна робити у лісі? (смітити. кричати. ламати гілки,рватиквіти,руйнувати гнізда) --- Тодівирушаємо! (Діти тупаютьногами) --Так, миприйшли на галявину. (слайд2) ІІ Мотивація навчальної діяльності. --Щоб урок пройшов не марно. Треба сісти рівно, гарно І виконувати те Про що мова зараз йде. А ми будемо закріплювати вміння читатисклади, слова і текст з буквосполученням «дз» і продовжимо роботу надзвуко- буквенним аналізом слів. ІІІ Актуалізаціяопорних знань,вмінь і навичок 1.Мовна розминка (слайд3) --Які звукививчали на минулому уроці? Якими буквами їх позначали? -Я прочитаю віршик, а ви уважно послухайте і скажіть які слова із звуком [дз] ви почули. Струмочок дзюркотить у гаї, Пташина пісня дзвінко ллється, Дзвіночкиголовисхиляють, В джерельну воду заглядають І сонечко з гори сміється. (дзюркотить,дзвінко, дзвіночки) --Як іще можна назвати дзвіночки? Дзвоники 3.Роботах в парах Звуко-буквеннийаналіз слова дзвіночки. -Діти, чому у слові9 букв, 8 звуків? 3.Читання складової таблиці. (слайд 4) Дза дзодзу дзи дзе Дзя дзьодзю дзі -Чим відрізняються звуки верхнього рядка від звуків нижнього? 4.читання піраміди(слайд 5) Дзьоб Дзвін Дзиґа Дзвоник Дзеркало Дзвіночки Дзюрчить Видзьобую -Яке слово найкоротше? --Яке-- найдовше? 5.Складання речення. Складіть речення із словом дзюрчить.(слайд 6) У лісі дзюрчить струмок. --Давайте скажемо у якому лісі і який струмок. У весняному лісі дзюрчить веселий струмок.( слайд 7) Зараз давайте підійдемо ближче і послухаємо як дзюрчить струмок.(Діти тупаютьногами) ІV Фізхвилинка. V Робота над текстом --Вірно визначити про кого говориться в тексті допоможе загадка. ( слайд 8) 1.Відгадування загадки Вірно людям я служу, Я дерева стережу, Дзьоб міцний і гострий маю, Шкідників ним відганяю. (дятел) ( слайд 9) --Давайте підійдемо до дерева і подивимось на дятла..(Діти тупаютьногами) 2.Читання слів(слайд10) Дзвінку Видзьобує Шкідливі знищують 3.Читання тексту вчителем --Послухайте текст і скажіть, що казкового він містить? 4.Словникова робота. Затишна-гарна,тепла,зручна. 5.Напівголосне читання учнями. 6.Читання тексту в особах. 7.Гра «Плутанина». ( слайд 11) 8.Робота над змістом тексту. (слайд 12) -Хто розповів нам текст? -Про кого в ньому говориться? -Як треба читати слова дятла?(голосно,ритмічно) --З якою інтонацією треба передати слова сойки? (здивовано) 9.Складання речення. (слайд 13) тел най салікранісутарщий Дя 236947 10 8 51 Розставте числа в порядку зростання і прочитайте речення. Дятел найкращий санітар лісу. Чому? VІ Фізхвилинка 10 Робота над прислів’ям. Де багато пташок нема комашок. -Як ви розумієте це прислів’я? -Як треба людям відностись до пташок? -Чому? VІІ Робота в зошиті. Заучування скоромовки Дзьобнув хлібця горобець,- Дзьоб обтер об стовбурець, Барабольки подзьобав,- По бруківці пострибав. -Подивіться на нашу галявину. Що ви на ній бачите?Так, сонечко нам посміхається. Це тому, що ми гарно і плідно працювали. На цьому наша подорож закінчилась.(слайд14) VІІІПідсумокуроку. -Якими враженнями від уроку ви поділитесь вдома? - Що для вас було найцікавішим? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1846 | |
Водойми України |
Це цікаво знати |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Всього коментарів: 0 | |