💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про звук [д з], буквосполученнядз

Тема. Закріплення знань про звук з], буквосполученнядз

Мета. Закріплення вміння читати склади,слова і текст з буквосполученням «дз»,вмінняробити звуко-буквенний аналіз слів. Розвивати мовленнєві навички,словниковий запас, пам'ять,увагу. Виховувати бережливе ставлення до природи,любов до птахів.

Обладнання. Мультимедійна установка, фішки для звуко-буквенногоаналізу, зошити.

Хідуроку

І Організаційний

Доброго ранку — травамросистим,

Доброго ранку – квітамбарвистим,

Доброго ранку — сонечку ясному

Людям усім і усьому прекрасному!

 -- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми вирушаємо у подорож до лісу. Зупинки ми будемо робити на галявинах.Аще разом з нами в подорож вирушає лісовий кореспондент. Зараз він візьме у вас інтерв’ю.(слайд 1)

2.Гра «Мікрофон»

--Давайте пригадаємо правилаповедінки у лісі.

--Чого не можна робити у лісі? (смітити. кричати. ламати гілки,рватиквіти,руйнувати гнізда)

--- Тодівирушаємо! (Діти тупаютьногами)

--Так, миприйшли на галявину. (слайд2)

ІІ Мотивація навчальної діяльності.

--Щоб урок пройшов не марно.

Треба сісти рівно, гарно

І виконувати те

Про що мова зараз йде.

А ми будемо закріплювати вміння читатисклади, слова і текст з буквосполученням «дз» і продовжимо роботу надзвуко- буквенним аналізом слів.

ІІІ Актуалізаціяопорних знань,вмінь і навичок

1.Мовна розминка (слайд3)

--Які звукививчали на минулому уроці? Якими буквами їх позначали?

-Я прочитаю віршик, а ви уважно послухайте і скажіть які слова із звуком [дз] ви почули.

Струмочок дзюркотить у гаї,

Пташина пісня дзвінко ллється,

Дзвіночкиголовисхиляють,

В джерельну воду заглядають

І сонечко з гори сміється.

(дзюркотить,дзвінко, дзвіночки)

--Як іще можна назвати дзвіночки? Дзвоники

3.Роботах в парах

Звуко-буквеннийаналіз слова дзвіночки.

-Діти, чому у слові9 букв, 8 звуків?

3.Читання складової таблиці. (слайд 4)

Дза дзодзу дзи дзе

Дзя дзьодзю дзі

-Чим відрізняються звуки верхнього рядка від звуків нижнього?

4.читання піраміди(слайд 5)

Дзьоб

Дзвін

Дзиґа

Дзвоник

Дзеркало

Дзвіночки

Дзюрчить

Видзьобую

-Яке слово найкоротше?

--Яке-- найдовше?

5.Складання речення.

Складіть речення із словом дзюрчить.(слайд 6)

У лісі дзюрчить струмок.

--Давайте скажемо у якому лісі і який струмок.

У весняному лісі дзюрчить веселий струмок.( слайд 7)

Зараз давайте підійдемо ближче і послухаємо як дзюрчить струмок.(Діти тупаютьногами)

ІV Фізхвилинка.

V Робота над текстом

--Вірно визначити про кого говориться в тексті допоможе загадка. ( слайд 8)

1.Відгадування загадки

Вірно людям я служу,

Я дерева стережу,

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним відганяю. (дятел) ( слайд 9)

--Давайте підійдемо до дерева і подивимось на дятла..(Діти тупаютьногами)

2.Читання слів(слайд10)

Дзвінку

Видзьобує

Шкідливі

знищують

3.Читання тексту вчителем

--Послухайте текст і скажіть, що казкового він містить?

4.Словникова робота.

Затишна-гарна,тепла,зручна.

5.Напівголосне читання учнями.

6.Читання тексту в особах.

7.Гра «Плутанина». ( слайд 11)

8.Робота над змістом тексту. (слайд 12)

-Хто розповів нам текст?

-Про кого в ньому говориться?

-Як треба читати слова дятла?(голосно,ритмічно)

--З якою інтонацією треба передати слова сойки? (здивовано)

9.Складання речення. (слайд 13)

тел най салікранісутарщий Дя

236947 10 8 51

Розставте числа в порядку зростання і прочитайте речення.

Дятел найкращий санітар лісу.

Чому?

VІ Фізхвилинка

10 Робота над прислів’ям.

Де багато пташок нема комашок.

-Як ви розумієте це прислів’я?

-Як треба людям відностись до пташок?

-Чому?

VІІ Робота в зошиті.

Заучування скоромовки

Дзьобнув хлібця горобець,-

Дзьоб обтер об стовбурець,

Барабольки подзьобав,-

По бруківці пострибав.

-Подивіться на нашу галявину. Що ви на ній бачите?Так, сонечко нам посміхається. Це тому, що ми гарно і плідно працювали. На цьому наша подорож закінчилась.(слайд14)

VІІІПідсумокуроку.

-Якими враженнями від уроку ви поділитесь вдома?

- Що для вас було найцікавішим?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 1846 | Рейтинг: 0.0/0
Водойми України
Це цікаво знати
Створення макета предмета для казкового персонажа
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»
Чим розпізнаємо запах і смак
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]