Тема. Письмо великої букви ФМета: навчити учнів писати велику букву Ф окремоі в словах; розвивати вміння аалізувати, зіставляти, узагальнювати; продовжувати ознайомлювати учнів зі скоромовками; виховувати інтерес до вивченння української мови, Бережливе ставлення до природи. Обладнання: предметні малюнки; картки для складання скоромовки; індивідуальні картки для закріплення вміння писати велику букву Ф; прописи А.А. Заїка. Хід уроку І. Організаційна частина. Ось і дзвоник прлунав Для навчання час настав ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Прочитати з зошита слова з маленькою буквою ф ( на початку, в середині, в кінці ( 3 учні працюють на картках). 2.Творче завдання - Доповнити: Наче фея чарівна По землі іде.....( весна) - Чому весна фея? Що відбувається весною? 3. Звуко-буквенниий аналіз слова фея / - 0 /= 0/ - 3б.; 4 зв. 4. Словниковий диктант ( з застосуванням предметних малюнків. ІІІ. Фізкультхвилинка. Сидять маленькі совенята Раз – розплющим оченята Подивилися навколо Потім вгору і додолу Оченята – блим, блим, блим! Відпочити треба їм Вправо вліво оченята Повертали совенята Совенята будуть спати Ну, ми будем писати ІY. Мотивація учбової діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. - Скоро скоро мовим ловко, слово в слово скоромовку: Федір показав Фросині фокус Фросина подарувала Федорові фікус а) читає вчитель; б) читають учні. - Чи можемо записати в зошит скоромовку?( не знаємо як пишеться велика буква Ф) Y. Графічний аналіз великої букви Ф. 1. Аналіз великої букви Ф - Порівняйте з рядковою - Розв’яжіть графічні приклади (графічний малюнокУ відняти верхню частину і додати дві о, дорівнює Ф Ф відняти дві о і додати ⌐ дорівнює Г ) 2. Пояснення написання великої букви Ф. Велика буква Ф складається з трьох елементів: двох овалів та подовженої похилої палички із заокругленням унизу ліворуч. 3.Письмо великої букви. Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться Землі нашій поклоніться За щасливий день вчорашній І до сонця потягніться В різні боки нахиліться Веретеном покрутітья Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте. 4. Робота над віршем у прописах ( с.53) - Прочитайте, про кого в ньому йдеться? - Що робила Фрося? Як їй допомагав Федя? 5. Запис імені Федір. 6. Запис під диктовку. - Тепер ми можемо записати скоромовку? Федір показав Фросині фокус Фросина подарувала Федорові фікус 7. Робота в групах. - розплутайте павутинку, прочитайте прислів’я. Для нашого Федота не страшна робота. Y. Підсумок уроку. ( Індивідуальні картки з зображенням клоунів. - Цих клоунів звуть Чак, Чук, Улян, Устим, Фока і Фрол. - Знайдіть Фоку і Фрола. Наведіть букви. - Яку букву ми навчилися писати? Що вивчили? - Позначте, якщо ви навчилися писати букву, вам було цікаво, то веселого чоловічка, якщо щось не зрозуміли, то серйозного, а якщо не сподобалось на уроці, то намалюйте печального чоловічка. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2507 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Свято, коли весело |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько» |
Всього коментарів: 0 | |